• Ik weet nog niet helemaal zeker óf ik een nieuwe username wil, laat staan wélke, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
    De usernames zullen vast niet helemaal jullie smaak zijn, maar wel die van mij. Zouden jullie willen stemmen welke jullie het mooist - of het minst lelijk - vinden?

    Thanks!

    Welke username zal ik nemen?

    Griffiths of Berndnaut, maar ik heb Griffiths aangeduid ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Griffiths


    Not all those who wander are lost.

    Ik ken geen van de mensen, dus heb ik gestemd op Griffiths, want dat vind ik de mooiste naam. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ken geen van de mensen, dus heb ik gestemd op Griffiths, want dat vind ik de mooiste naam. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Ik ken geen van de mensen, dus heb ik gestemd op Griffiths, want dat vind ik de mooiste naam. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gestemd op Griffiths: klinkt leuk en een super toffe kunstenaar (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik vind Feininger het mooiste klinken. Vind het wel tof dat je kunstenaars gebruikt als inspiratiebron


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Griffiths it is! Al denk ik dat ik Feininger ooit wel weer terug ga nemen, vind 'm te leuk (:
    Bedankt voor het stemmen en reageren!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 18:20 ]