• Wat ik al heb:

    The Gatekeeper.

    Het verhaal speelt zich in de toekomst van het verre Europa af. Er zijn geen vliegtuigen meer en mensen kunnen zich door middel van poorten verplaatsen.
    De negentienjarige Alixane (staat nog niet vast) is een poortwachter. Dit houd in dat ze voor een poort, waar mensen naar een ander land kunnen reizen, de wacht houdt. Ze installeert de poort, zodat de andere mensen erdoor heen kunnen.Om door de poort heen te kunnen, moet je een bloedoffer geven.
    Alixane is zelf ook al meerdere keren door de poort gereisd om een boodschap over te geven. Op een dag komt ze een jongen tegen die ontsnapt is uit een gevangenis. De tweeëntwintigjarige Matthijs. Echter, gaat er dit keer iets mis en sleurt hij haar mee. Dit levert een hoop gebeurtenissen etc. op.


    Dit is, zoals je ziet, nog maar een half idee. Ik vroeg me alleen af of jullie nog dingen op te merken hebben. Ik moet nog verhaallijnen hebben en vroeg me überhaupt af of jullie dit wel een leuk idee vonden en tips voor me hebben. c:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 8:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klinkt heel interessant!

    Klinkt inderdaad interessant! Ik zou zeggen, geef het een gooi! Probeer gewoon!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Griffiths schreef:
    Klinkt heel interessant!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Leuk! Als je het gaat schrijven, wil je me dan waarschuwen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoezo bloedoffer? Wordt er zo dan niet vast gereisd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Hoezo bloedoffer? Wordt er zo dan niet vast gereisd?

    Anders werkt de poort niet. Het hoeft niet zo heel veel te zijn hoor. Eén druppeltje is al genoeg. Dit is zeg maar om je te identificeren en in het systeem te zetten. Zodat als het mis gaat, iedereen gelijk weet wie het zijn. (Dna)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 13:11 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Anders werkt de poort niet. Het hoeft niet zo heel veel te zijn hoor. Eén druppeltje is al genoeg. Dit is zeg maar om je te identificeren en in het systeem te zetten. Zodat als het mis gaat, iedereen gelijk weet wie het zijn. (Dna)

    Oh, zo, oké.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt veelbelovend, wil je me waarschuwen wanneer je begint?


    Some infinities are bigger than other infinities

    SonOfGondor schreef:
    Leuk! Als je het gaat schrijven, wil je me dan waarschuwen?

    Oehh, I like! Zeker doen! Het klinkt wel eens als wat anders dan de standaard Sci-Fi verhalen (*kuch* bedriegende, manipulerende regering *kuch*)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik waarschuw iedereen als ik ermee begin. Al gaat het waarschijnlijk niet eerder als volgend jaar worden, ben ik bang. Ik ben nu met een verhaal voor NaNoWriMo bezig en wil volgend jaar aan Vlinders van de doden werken. En stiekem wacht ik het thema van volgend jaar voor SOTY ook nog eens af. :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!