• ik,, Chantou heeft weer een iedee in haar hoofd zitten! :D
    ik ga kort uitleggen wat mijn idee is, en dan moeten jullie zeggen wat je er van vind!
    Het gaat over een meisje Hailey Ze heeft een normaal leventje, Aleen heeft ze het gevoel of er iets mist. iets sterks wat er nooit is geweest. olsof een deel van haar weg is. Dood is. Alsof haar leven niks waart is. Door dat eene wat er nooit is geweest. Het meisje, is Deprie. En zelf heeft ze besloten nooit meer een word te zeggen, todat gene dat ze mist terug is. Allen weet ze niet wat het is. Ze gaat er naar op zoek, Maar waar moet je naar zoeken, als je niet weet wat je zoekt. Als ze met 2 EgoWijfen in aanraking komt. Weet ze wat ze al die tijd zo misten.

    Pwaaa, en meer zeg ik lekker niet (puh)
    en ja, het woord GEEN Th verhaal:P
    en vedder ga ik helemaal niks verklapen, dus ook niet hoezo, en wat ze mist. want dan moet je hem maar lekker gaan maken :D
    En nu moet ik even weten wat jullie er van vinden.
    en nu ga ik ook eventjes rollen neer zetten. maar eerst wil ik weten of het egt wel zoon genial iedee is. want me ego wil dat niet toegeven, dus vraag ik het maar aan jullie

    Als je rol wil,, moet je maar zelf een verziinen, en dan kijk ik wel of ik hem wil of niet,, want ik ben te lui nu zelf rol rollen te verzinnen:P Maar ik moet dan Naam en Leeftijd en Karakter weten!!


    Dunno ><

    ik vind m heelm goed, echt origineel ook!


    i need you like a heart needs a beat.

    Goed man . ^^

    Dat begin Lijkt een beetje op myn leven.
    Ik mis ook iets
    En dat zijn mijn broer en zus :(


    Maar goed idee.
    Als er rollen zijn laat je me dan iets weten ?
    xx

    MAMA!!
    NIemand vind het een goed iedee, Afblazen dan maar zkker?!
    Als hij kapot slegt is,, moeten jullie het ook gewoon zeggen hoor!! nu zit ik hieranders voor niks te wagten!


    Dunno ><

    NEE NIET OVER TH!
    over mij :'(


    Crack a bottle

    NEE NIET OVER TH!
    over mij :'(

    OKe!! Ik weet wat!! Js,, ofer jouw. en lekker ofer mij!! en lekker over een hopeloos geval dat iets mist in haar leven :P
    Namelijk ons! :D


    Dunno ><

    O k*t, nu heb ik het veraden >.<


    Dunno ><

    ik vindt het een goed idee!!:D Zeker doen meid!!:D [laat Chantou haar ego weer groeien!:Y)]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik vindt het een goed idee!!:D Zeker doen meid!!:D [laat Chantou haar ego weer groeien!:Y)]

    Trotsheid! en ego grooien.. :D
    Dankej wel,, al 3 mensen die het een goed iedee vinden!! :D
    Want Ash hoofd heeft nog geen mening gegeven,, nadat ik het heb aangepast :(


    Dunno ><

    (...)
    OKe!! Ik weet wat!! Js,, ofer jouw. en lekker ofer mij!! en lekker over een hopeloos geval dat iets mist in haar leven :P

    Ja dan gaattie so:
    Hopeloos kind wil selfmoord plegen ,
    MAAR W8! Wat komt daar aangevlogen?
    Tis WonderChantou en SuperAsh met cape.
    Chantou zegt tegen hopeloos kind: tss , ga maar springen, Geniaaler dan mij kun je tog neit worden :8
    ASh zegt: Ons liefe sgat:P genialer dan ons,En idd! spring maar .. Niemand heeft jou nodig..
    hopeloos kind trekt haar neus op:"ik spring niet voor jullie' Zegt se brutaal en loopt weern rustig de trap af naar beneden,
    WonderChantou en SuperAsh hebben weer een leven gered!
    GENIAAL!

    oewh ,zie mijn verhaal xd I like it <33


    Crack a bottle

    Leuk idee


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    EN IS NU MENING GEVEN!
    ik vind het meer dan geniaal!
    Kvind het BIJNA net so geniaal als mezelf! O.o En jou natuurlijk :P BIJNA hea >< Wij zijn genialer ofcourse <33


    Crack a bottle

    Ash,, Hou op,, ik verga hier van het laggen.. XD
    Wij 2ZupperKippen zijn!! :D
    Wij kunnen lekker levens redden met onze Ego!!
    dat zie ik egt niemand ons na doen! :D


    Dunno ><

    MOeten er nog rollen komen?!


    Dunno ><

    JAA !! ik wil een jongen zijn! En mezelf..
    Mag dat? Ik wil gwn 2 rollen ><
    Als SuperAsh met cape en een jongen ^^
    gheGhe xD en Idd! Wij zijn zoo geniaal wij redden levens met ons ego! Maaruh.. Heel stiekem stond dat meisje niet op een dak maar op tafel (A) ja se wou selfmoord plegen door van de tafel aftespringen xD
    GEVAARLIJK HEA! maar dat hebben wij wwel mooi weer opgelost(A)


    Crack a bottle

    wat voor jongen wil je zijn dan SuperAsh?!
    en welke rol moet de jongen zijn, en hoe moet hij heten?!


    Dunno ><