• ik,, Chantou heeft weer een iedee in haar hoofd zitten! :D
    ik ga kort uitleggen wat mijn idee is, en dan moeten jullie zeggen wat je er van vind!
    Het gaat over een meisje Hailey Ze heeft een normaal leventje, Aleen heeft ze het gevoel of er iets mist. iets sterks wat er nooit is geweest. olsof een deel van haar weg is. Dood is. Alsof haar leven niks waart is. Door dat eene wat er nooit is geweest. Het meisje, is Deprie. En zelf heeft ze besloten nooit meer een word te zeggen, todat gene dat ze mist terug is. Allen weet ze niet wat het is. Ze gaat er naar op zoek, Maar waar moet je naar zoeken, als je niet weet wat je zoekt. Als ze met 2 EgoWijfen in aanraking komt. Weet ze wat ze al die tijd zo misten.

    Pwaaa, en meer zeg ik lekker niet (puh)
    en ja, het woord GEEN Th verhaal:P
    en vedder ga ik helemaal niks verklapen, dus ook niet hoezo, en wat ze mist. want dan moet je hem maar lekker gaan maken :D
    En nu moet ik even weten wat jullie er van vinden.
    en nu ga ik ook eventjes rollen neer zetten. maar eerst wil ik weten of het egt wel zoon genial iedee is. want me ego wil dat niet toegeven, dus vraag ik het maar aan jullie

    Als je rol wil,, moet je maar zelf een verziinen, en dan kijk ik wel of ik hem wil of niet,, want ik ben te lui nu zelf rol rollen te verzinnen:P Maar ik moet dan Naam en Leeftijd en Karakter weten!!


    Dunno ><

    Tuurlijk wil WonderChan dat! :D
    We hebben die 2 ego trippers al die Hailey de hoofdrol dus tegkomt. We hebben de zogenamde ze van Hailey en we hebben 2 homo's die billmatjes zijn van de 2 egotrippers!

    Mensen dit verhaal gaat egt niet meer kloppen he.. XD


    Dunno ><

    whaha
    xD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Wat is daar nu grappig aan, ik dagt. ik ga is een NORMAAL verhaal maken, nee, dan wil Ash eerst dat we zupperhelden zijn, en daarna dat een Homo Ash heet. en dan opeen dat Cherelle een kabouter is!!! >.< wat klopt hier niet aan?!


    Dunno ><

    vlgns mij is ash geak van sprookjes:P

    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~