• Zijn lange handen gleden over mijn naakte lichaam, terwijl de rook van zijn sigaret over zijn lippen rolde. "You know I love you, right?"
    Ik glimlachte, knikte uitgeput. "I love you too, Ashton." De jongen fronste. "You're, like, the best friend I've ever had." Een steek door mijn hart. De glimlach die zojuist nog oprecht was geweest zakte van mijn gezicht en zuchtend zette ik mezelf recht. "Yeah, you're a good friend too." De jongen leek niet door te hebben wat hij met me deed. Zijn ene hand streelde langs mijn naakte rug, terwijl zijn andere hand de sigaret strak omklemde. "You should stop smoking, it's will kill you." Ashton grijnsde. "Well that's the idea, Chrissy." Ik rolde met mijn ogen, stond op en gooide mijn lange bruine haren over mijn schouder heen. "Why did you call me anyway? I suppose you didn't invite me over to just make out."


    Chrissy is tot over haar oren verliefd op hem. Zijn groene ogen die haar steeds laten smelten. Zijn krullend haar dat wappert in de wind. Haar liefde voor hem is onvoorwaardelijk. Toen hij voorstelde om fuckbuddies te zijn kon ze niet weigeren. Ze heeft het gevoel dat ze hem stilletjes aan voor zich wint.
    Maar wat gebeurt er als hij met dat rare voorstel komt? Gaat ze erop in en hoopt ze op een goede afloop? Of blijft ze bij de pijnlijke realiteit waar Ashton nooit meer voor haar zal voelen dan enkel vriendschap?
    Door haar keuze wordt ze verwikkeld in leugens. Ze verliest haar pad en weet zelf de waarheid niet meer te vinden. Haar gevoelens staan op zijn kop. Wie zal haar hieruit helpen?


    Unpredictable - 5 seconds of summer


    You may not be plastic but you are fan-tastic