• International Transgender Day of Visibility is an annual holiday occurring on March 31[1][2] dedicated to celebrating transgender people and raising awareness of discrimination faced by transgender people worldwide. The holiday was founded by Michigan-based transgender activist[3] Rachel Crandall in 2009[4] as a reaction to the lack of LGBT holidays celebrating transgender people, citing the frustration that the only well-known transgender-centered holiday was the Transgender Day of Remembrance which mourned the loss of transgender people to hate crimes, but did not acknowledge and celebrate living members of the transgender community.

    - Wikipedia






    Ik kom er misschien wat laat op de dag mee, maar goed. Volgens mij weten een heleboel mensen niet eens dat deze dag er is, dus daarom wou ik het maar eens kenbaar maken bij de populatie Quizletters die hier nog niets van wisten. :')


    Take me to wonderland

    ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is een goed initiatief! Ik wist hier zelf wel van, maar dat was min of meer toeval. Een dag om visibility te verhogen werkt natuurlijk niet echt als niemand ervan heeft gehoord. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat wist ik inderdaad niet, hoewel ik de organisatie wel ken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wist dit niet haha, alhoewel een vriendin van mij wel een halfjongen is (ik weet niet zeker of ze nou transgender is of niet, ze verkleedt zich wel als jongen en compressieshirts enz.) en die is wel heel druk bezig met LBGT enz.

    Ik vind het goed dat er zo'n dag is, wel wat minder dat het zo onbekend is :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    This made me smile (:
    Mijn zus/broer is nu bezig met het inleiden van een meisje worden zeg maar (: Ik weet dat ze het altijd zo moeilijk heeft gehad omdat ze op jongens viel. Zo hard tot een depressie/zm poging... Ik ben zo blij&trots om haar nu gelukkig te zien (: Ook al zie ik haar hierdoor nog maar een keer per jaar :/ ( ze is verhuist naar Engeland omdat haar vriend Engels is. )

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 21:24 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Gaaf. Een klasgenoot van mij is recent het proces in gegaan. Mooi om van dichtbij mee te maken. Erg trots!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik vind het een erg mooi en belangrijk initiatief. Ik heb vandaag op Tumblr heel veel selfies langs zien komen en het is goed om te zien dat op zo'n dag als vandaag zoveel mensen uit hun schulp durven te komen en kunnen laten zien wie ze zijn.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Ik vind het een erg mooi en belangrijk initiatief. Ik heb vandaag op Tumblr heel veel selfies langs zien komen en het is goed om te zien dat op zo'n dag als vandaag zoveel mensen uit hun schulp durven te komen en kunnen laten zien wie ze zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik heb er echt heel veel respect voor, mijn vriend is transjongen en zelf voel ik mij geen van beiden geslachten, wat ook wel lastig is. Ik vind het ook jammer dat Q geen half jongen half meisje heeft ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merrill schreef:
    Ik vind het een erg mooi en belangrijk initiatief. Ik heb vandaag op Tumblr heel veel selfies langs zien komen en het is goed om te zien dat op zo'n dag als vandaag zoveel mensen uit hun schulp durven te komen en kunnen laten zien wie ze zijn.


    Dit.
    Ook wil ik graag kwijt dat ik het geweldig vind dat ik de meeste transgenders knapper vind dan mijzelf. Het is mooi om te zien hoe ze hun 'doel' bereiken en er dan prachtig uitzien. - Ik hoop met heel mijn hart dat dit niet negatief over komt. -


    Danmarks Dynamite.

    Ik word zo blij van dit soort dingen :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Supergoed initiatief (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.