• [ bericht aangepast op 19 maart 2018 - 10:21 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik probeer wel iets als ik tijd heb. ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    Ik probeer wel iets als ik tijd heb. ^^


    Thanks, ik ben benieuwd (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    ik kan straks ook wel iets proberen.
    X


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik heb iets geprobeerd + je naam kon er niet bij. Sorry.

    Cover 1:




    Cover 2:




    Cover 3:




    Cover 4:




    Cover 5:





    Ik hoop dat je er iets aan hebt, sorry dat het niet zo mooi is. Maar ik ben geen professioneel. ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:

    Ik hoop dat je er iets aan hebt, sorry dat het niet zo mooi is. Maar ik ben geen professioneel. ^^


    Thanks! De eerste spreekt me het meeste aan (:
    Toch is het jammer genoeg niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek echt een boekcover, dus een verticaal plaatje die ik echt kan gebruiken als voorkant zeg maar. Mijn fout, dat heb ik volgens mij niet genoemd in de beginpost... Toch hartstikke bedankt en ik kan er vast wat mee, al wacht ik wel even af wat er verder nog komt (;


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Zonder tekst:


    Met titel:


    Met titel en naam:


    -

    Wow, die van Dunedain vind ik echt heel mooi!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dunedain schreef:
    Met titel en naam:



    Wauw thanks! Hier was ik naar op zoek, super! (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Iluvatar schreef:
    Wow, die van Dunedain vind ik echt heel mooi!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik kan geen covers maken, maar wil je mij waarschuwen voor de story?
    Egypte. Oeh oeh. Ik voel me een met die story :3


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Ik kan geen covers maken, maar wil je mij waarschuwen voor de story?
    Egypte. Oeh oeh. Ik voel me een met die story :3


    Haha tuurlijk! Kan alleen nog wel eventjes duren hoor (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Zou je ook mij willen waarschuwen als je je story online zet? c:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Zou je ook mij willen waarschuwen als je je story online zet? c:


    Natuurlijk (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass