• Hey. Ik teken heel graag met mijn pastelpotloden maar nu is de punt van mijn zwarte potlood en ook van mijn rode en een blauwe 'op'. Slijpen lukt niet en ik vraag me af hoe jullie voor een scherpe punt zorgen zonder dat het pastel afbrokkelt, wat het bij mij dus doet als ik het slijp :/


    take me back to the basics and the simple life

    Investeren in een scherpere puntenslijper.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Investeren in een scherpere puntenslijper.

    Haha die struggle heb ik ook altijd.


    i put the fun in funeral

    Deilia schreef:
    Investeren in een scherpere puntenslijper.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb geen enkele ervaring met pastelpotloden, maar wel met houtskoolpotloden waarmee ik hetzelfde probleem heb :')

    Misschien moet je ze minder vaak laten vallen als je dat doet? Ik had een houtskoolpotlood dat gevallen was en toen ik wilde slijpen brokkelde echt dat hele potlood vanbinnen af :/ Ze zijn gewoon super kwetsbaar dat soort dingen.

    En ja, misschien helpt een scherpere puntenslijper ook wel. Idk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Ik heb geen enkele ervaring met pastelpotloden, maar wel met houtskoolpotloden waarmee ik hetzelfde probleem heb :')

    Misschien moet je ze minder vaak laten vallen als je dat doet? Ik had een houtskoolpotlood dat gevallen was en toen ik wilde slijpen brokkelde echt dat hele potlood vanbinnen af :/ Ze zijn gewoon super kwetsbaar dat soort dingen.

    En ja, misschien helpt een scherpere puntenslijper ook wel. Idk.


    Ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit laten vallen :x


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien met een mesje slijpen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    Misschien met een mesje slijpen?

    Dat kan je beter niet doen, het hele potlood gaat dan kapot. :/

    Vraag gewoon aan iemand die je kent of degene een betere puntenslijper heeft.


    [ heaven knows ]

    Ik heb zelf een stabilo puntenslijper, die is erg goed!


    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen beeldende vorming want dat heeft onze school in de bovenbouw afgeschaft maar ik loop gewoon af en toe het bevo lokaal in omdat ze daar zo'n electrische puntenslijper hebben want ik kan geen puntenslijpen ^^.

    Maar zoals gezegd eerder een betere puntenslijper dus.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''