• Michael Clifford, Ashton Irwin, Luke Hemmings en Calum Hood zijn vier van de honderd studenten van het conservatorium van Sydney. Ze zijn bezig met hun laatste jaar op; Sydney's Music Academy. Op de twintigste van september moet de hele school bijeen komen in het theater. Ze krijgen een mededeling. Er zullen twintig uitwisselingsstudenten komen. De vier vrienden krijgen allemaal iemand toegewezen, een meisje. Het is met ouders overlegd en de uitwisselingsstudenten logeren ook de komende vijf maanden bij de persoon aan wie ze zijn aangewezen. Zullen de vrienden de meiden aardig vinden of niet? Zal het haat of liefde worden? Of zullen ze juist op de persoon verliefd worden die bij een van hun vrienden is?


    Rollen:

    Michael Gordon Clifford: Gereserveerd DanielInTheDen
    Ashton Fletcher Irwin: Gereserveerd AsshiexIrwin
    Luke Robert Hemmings: Gereserveerd LoveHemmings
    Calum Thomas Hood: Gereserveerd Caeden



    De meisjes: Vol!

    -: Gereserveerd Daggers
    -: Gereserveerd LoveHemmings
    -: Chiara Alice Mancini Depayx
    -: Gereserveerd Levinia




    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: (Met foto én beschrijving)
    Innerlijk:
    Extra:




    Regels:

    Minimaal 200 woorden schrijven, iedereen heeft weleens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    OOC graag met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    16+ mag wel maar zet het in een spoiler.
    Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag.
    Geen Mary Sue's.
    Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan.
    Als je een week niet hebt gereageerd, lig je er zonder pardon uit.
    Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Topics worden alleen geopend door LoveHemmings of Daggers.
    Have fun!
    Dit idee is oorspronkelijk van de fantastische Noa (Daggers)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 20:36 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik Ashton?

    AsshiexIrwin schreef:
    Mag ik Ashton?


    Sure! Ik zal je erbij zetten (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Danku danku ^_^

    NOA NOA NOA :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje?

    Mag ik een meisje ? ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    De meiden zijn vol!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Heel stiekem vindt Noa, Michael leuk om te spelen. Maar wacht ze af.

    En woow, veel intresse!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 19:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Heel stiekem vindt Noa, Michael leuk om te spelen. Maar wacht ze af.

    En woow, veel intresse!


    Noa mag Michael als ze wil (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveHemmings schreef:
    (...)

    Noa mag Michael als ze wil (:


    Hmm...okay.
    Alleen maak ik hem wel weer groen of paarsharig, ondanks dat ie blond is :c.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Hmm...okay.
    Alleen maak ik hem wel weer groen of paarsharig, ondanks dat ie blond is :c.


    Yeey! Neemt Noa Mikey? (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Chiara Alice Mancini
    Leeftijd: Chiara is 18 jaar oud en is geboren op 5 augustus 1996.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Chiara is half Italiaans en half Brits. Haar moeder is een Britse en haar vader komt uit Italië. Momenteel woont Chiara in Italië. Door de afkomst van haar moeder is ze tweetalig.
    Uiterlijk:



    Kristen Ullebo
    Chiara is een mooi meisje om te zien. Ze heeft een getinte huid en een slank lichaam. Ze is erg trots op haar lange bruine haren en haar donkere ogen daarbij. Ze is wat onzeker over haar lengte, 1.65, en om deze reden draagt ze vaak hakken. Ze is een echt meisje-meisje. Ze houdt van jurkjes en make-up maar kan zich soms ook helemaal lekker voelen in een spijkerbroek en een simpel shirtje met sneakers. Chiara wil graag een tattoo laten zetten, echter zijn haar ouders het daar niet mee eens en heeft ze dus besloten om daar nog maar even mee te wachten. Chiara heeft wel een navelpiercing, deze heeft ze laten zetten toen ze 16 jaar werd.
    Innerlijk:
    Chiara is een temperamentvol meisje die zeker niet bang is om haar mond open te trekken. Dit zorgt ervoor dat ze makkelijk contact maakt met mensen maar kan haar soms ook weleens in grote problemen brengen. Chiara is brutaal en weet soms niet wanneer ze zich in de hand moet houden. Sommige mensen bestempelen haar daarom als luidruchtig, wat ze ook weleens kan zijn. Andere bestempelen haar als charmant, door haar open houding en haar vrolijke glimlach. Chiara is een koppig meisje en zal niet snel haar ongelijk toegeven. Als zij iets vind, dat zal je met hele goede argumenten moeten komen om haar van dat idee af te brengen. Chiara is een intelligent meisje maar heeft moeite met leren. Ze vind het moeilijk om zich te concentreren en haar aandacht er bij te houden. Ze kan soms wat wispelturig zijn en moeite hebben met keuzes maken. Het ene moment denkt ze dat de ene keuze de juiste is en het andere moment denkt ze dat de andere de juiste is. Haar motto is dan ook sinds kort, ‘Volg je hart’. Al gaat haar dit heel wat moeilijker af dan ze zelf van tevoren dacht. Ze denkt goed na over de keuzes die ze maakt en dit geeft haar dan meestal ook veel twijfel. Chiara is een beschermend meisje en een echt familie mens. Ze heeft een jonger zusje, Alicia, waar ze een goede band mee heeft. Natuurlijk zijn er af en toe discussies, maar ondanks dat hebben ze een erg goede band. Chiara geeft dan ook erg veel om haar. Ze kan soms wat slordig zijn en haar kamer is dan ook regelmatig een rommeltje. Gelukkig is haar moeder vaak nog zo aardig om dit voor haar op te ruimen. Met haar vader heeft Chiara ook een goede band. Ze is een echt vaderskindje en kan goed met hem praten. Chiara houdt van sporten en fitnesst dan ook samen met haar vriendinnen minstens één keer in de week. Haar grote passie is en blijft natuurlijk muziek. Ze speelt piano en heeft hier ook les in. Echter is zingen het liefste wat ze doet.
    Extra:
    Chiara zingt en speelt piano.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 20:03 ]

    Mag ik Mikey?


    Bowties were never Cooler

    LoveHemmings schreef:
    (...)

    Yeey! Neemt Noa Mikey? (:


    Nupp. Iemand anders neemt hem.
    Ik neem enkel rollen als het nodig is zodat we snel kunnen starten :')

    DanielInTheDen, je mag Mikey^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dank je(K)(flower)


    Bowties were never Cooler