• Omdat niemand anders een nieuw topic maakt, dus ik doe het :') en omdat het vorige vol was.

    Phantasior was de laatste met:
    IGNB: Een geel fleecedekentje. :3

    Vangen! Altijd handig voor in de winter.

    IGNB: Haarlok van Larry <3 - stiekem wil ik em zelf bijhouden, maar ik ben lief :3 -


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hm toch maar laten vallen.

    Vangen. Eindelijk eens een mp-3

    IGNB: een kerstbal


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voorzichtig vangen.

    IGNB: een boek met jou toekomst er in.


    take me back to the basics and the simple life

    Latten vallen. Ik wil niet weten wat de toekomst me te brengen heeft, dat merk ik vanzelf wel. Ik denk dat zo'n boek alleen maar ongelukkig maakt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 18:05 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    laten vallen ik wil niet weten wat erin mijn leven gebeurd (net zoals ik niet wil weten hoe ik dood ga)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Laten vallen. Ik wil niet weten wat er nog allemaal in mijn leven gebeurd. Waarschijnlijk is dat toch veel te saai :P


    <3

    Ugh, hemel, ik haat zulke dingen. Dat laat me zo twijfelen :'D. Laten vallen, I guess.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vangen om te kijken wanneer ik dood ga.

    IGNB:
    Ik Gooi Naar Boven. :) (Grapje)

    IGNB:
    Een foto van je ex. Wat je niet mag verscheuren. (Ongeacht je er geen hebt. XD)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Vangen en verbranden :Y)

    IGNB Een levengrote Mockingjay p1 poster


    take me back to the basics and the simple life

    vangen! ik ben fan van de hungergames ^-^

    IGNB
    een luxe toilet met bilverwarmer en luxe wc papier.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 7:47 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Vangen. o.o Ook al ben ik een draak... o.o

    IGNB: Mijzelf. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    ... Laten vallen :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    vangen met een matras.... Ik weet niet of je een lief draakje bent, maar ik ben lief.

    IGNB
    een hondsdolle wolf


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Uuuugh laten vallen!

    Laten vallen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…