• Ik heb geen idee wat ik voor mijn vader en moeder kan kopen voor Kerst.
    Heeft iemand wat ideeën? Of wat kopen jullie zelf voor jullie ouders?
    Ik wil een keer iets anders dan het standaard cadeau zoals 'chocola en douchespul' ;)

    Ik weet niet wat je budget is en wat hun hobbies zijn?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dingen die ze nodig hebben. Mijn moeder naait veel, dus heb ik een prullenbak voor haar naaikamer gekocht, dit jaar ga ik denk ik opbergmandjes voor haar spullen voor in de kamer kopen.
    Misschien kan je een docking mat kopen, waar je telefoons op kan leggen en op kan opladen.


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder wilde een agenda, dus ik geef haar een agenda ;3


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder vraagt altijd om een cadeaubon van bol.com, omdat ze graag leest. En mijn vader is net zo makkelijk, die wil een cadeaubon voor Game Mania. aangezien hij vaak nieuwe spellen besteld. c: Ja, ik zou ook liever echte cadeaus geven, maar ach, zij zijn er blij mee.


    I'm your little ray of pitch black.

    vraag aan je ouders wat ze willen hebben, of wat ze leuk vinden. Ik weet dat mijn vader van heavy metal en volkswagen kever autos houd, dus ik geef hem een nieuw album of een modelautotje.

    Churchill schreef:
    Ik weet niet wat je budget is en wat hun hobbies zijn?


    Mijn vader en moeder doen beide aan hardlopen. Mijn vader houdt ook van muziek luisteren etc en dan gaat het vooral om boxen (en die zijn kei duur)
    Mijn moeder... tja.. ik weet eigenlijk niet.
    Graag niet al te dure cadeaus :3

    JaneTheKiller schreef:
    vraag aan je ouders wat ze willen hebben, of wat ze leuk vinden. Ik weet dat mijn vader van heavy metal en volkswagen kever autos houd, dus ik geef hem een nieuw album of een modelautotje.


    Altijd als ik het vraag dan zegt mijn moeder. Moet je zelf weten, ik wil graag verrast worden..

    Ik vraag meestal op voorhand wat ze willen, maar dan zeggen ze altijd dat ze niks willen. Uiteraard wil ik dan toch iets kopen en doe ik dat in de richting van dingen die ze nodig hebben of leuk vinden. Voor mijn moeder bv. een boek omdat ze af en toe eens graag leest, of iets voor in de keuken, aangezien ze dat altijd wel kan gebruiken. Voor mijn vader bv. een film omdat hij wel eens graag een film kijkt of eventueel iets om hem te scheren of zo van die dingen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 15:30 ]


    16 - 09 - '17

    iCalum schreef:
    (...)

    Mijn vader en moeder doen beide aan hardlopen. Mijn vader houdt ook van muziek luisteren etc en dan gaat het vooral om boxen (en die zijn kei duur)
    Mijn moeder... tja.. ik weet eigenlijk niet.
    Graag niet al te dure cadeaus :3


    Een cadeaubon of een abo op Runners World of iets dergelijks?


    Your make-up is terrible

    Ik zit met hetzelfde probleem :') Voor mijn opa en mijn zusje weet ik precies wat ik kan kopen, voor mijn moeder weet ik ook wel iets maar dat is een beetje duur + ik moet haar verjaardagscadeau van een maand geleden nog naaien, maar voor mijn vader heb ik echt geen idee :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kunt ze ook een tegoedbon geven voor een dagje sauna samen? Doe je ze beide wel een plezier mee denk ik. En twee vliegen in één klap voor jou. :Y)

    Voor mijn vader ga ik met mijn zus dit jaar waarschijnlijk sokken bestellen op zotte sokken en voor mijn moeder ga ik in Antwerpen eens kijken in een leuke winkel aan school met allemaal leuke vintage decoratiespulletjes ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk , je kan iets typical geven , maar ook iets wat ze nodig hebben of heel graag willen, ik zelf zou dat veel fijner vinden.

    Dus stille hint voor mijn familie : IK HEB EEN PAARDENHALSTER NODIG , MAAT FULL!

    hehe


    Firm believer of all that is magic

    Ik kijk eigenlijk altijd naar wat zij voor zichzelf kopen als ze zichzelf willen verwennen. Mijn moeder is bijvoorbeeld gek op kaarsen, bloemen en van die spullen die je altijd tegenkomt in Intratuin en zo. Mijn vader koopt dan fancy bier en whiskey. Dan weet ik zeker dat ze helemaal happy zijn met hun cadeautjes. :')


    Caution first, always.

    Waar woon je? Ik weet wel iets leuks in Amsterdam


    Life is hard and then we die