• Het komt niet vaak voor dat ik ga zeuren over mijn dag maar vandaag wel (sorry als je het niet leuk vind). De helft van mijn dag was een pech dag en de andere helft was wel leuk.
    Het begon vanmorgen dat ik een beetje te laat was vertrokken. Wel op tijd op school dat is niet het probleem, maar ik vertrek gewoon liever niet te laat. In de kleine pauze wil ik opstaan en mijn tas om doen, merk ik dat mijn vriendin (die langs me zat) met haar ene hak in mijn tas vast zit. Dus ik heb haar been half raar opgetild voordat ik het door had. Naar gym gelopen. We gingen hoogspringen (iets dat ik leuk vind) en bij mijn laatste kans voor een bepaalt punt is mijn snelheid schijnbaar te snel dat ik in volle vaart bij het neerkomen op de mat (met de Fosburyflop, google maar even) met mijn knie vol tegen mijn neus kom. Dus bloed mijn neus en die doet nog steeds pijn:(. het goede nieuws is dat ik 2 goede punten erbij heb vandaag, voor natuurkunde (een 8.6) en levensbeschouwing (een 8.9)

    dankje voor het lezen, heeft iemand nog zo'n geweldige dag gehad??

    Ik vind je dag eerlijk gezegd best meevallen als ik het zo lees, alleen van je neus is wel vervelend. Mijn dag was mwah, ik ben net ongesteld geworden dus voelde me niet geweldig en ik zat van 8.00-16.00 op school wat ook niet leuk was. Maar verder viel het wel mee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I... uhh... No comment...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kreeg vanmiddag plots heftige buikkrampen. En nu voel ik me al heel de dag sinds vanmiddag niet meer goed.

    Ik het staat in dit topic


    Shoganai i ne~

    I'm feeling pretty good actually:Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.