• Ik heb ooit een jongen leren kennen via een retro habbo in begin 2010. Daar werd ik enorm goed bevriend mee. Ik kon alles bij hem kwijt, en hij kon dat bij mij. Het werd op een gegeven moment zo hecht dat we op Msn -ja goeie oude tijd :']- gingen praten. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik meer dan een vriendschap voor die jongen voelde..
    Toen ik alle moed in mijn schoenen geraapt had heb ik het hem verteld ergens in de zomervakantie van 2010. Hij vertelde mij dat hij hetzelfde voelde en we stapten over van vriendschap naar een relatie..
    Een paar jaar later raakten we verzeild in een enorme ruzie.. het werd zo erg dat ik er amper nog over kan praten zonder los te barsten in tranen. Ik had hem aan mijn vrienden voorgesteld en dat ging dus fout. Die tijd heeft me enorm veel pijn gedaan.. dit was ergens in 2011/2012.

    Een jaar later pakten we het contact weer op, omdat ik hem gewoon niet uit mijn hoofd kreeg, maar natuurlijk was dat niet zoals eerst. Alles was kapot, Alles.
    Ik was mijn vriend kwijt, mijn maatje.. mijn alles. Door hem voelde ik me weer vrolijk. Maar doordat alles weg was, en we wel gewoon nog praatte, ging ik er helemaal kapot aan. Iets meer dan een maand later heb ik hem een berichtje gestuurd dat we het beter konden stoppen. Daarna heb ik geen reactie afgewacht omdat ik bang was dat hij boos zou worden. Echter heb ik hem nog steeds niet uit mijn hoofd kunnen zetten..


    Hoe vergeet je iemand? Of iniedergeval hoe zet je iemand uit je hoofd..?
    Ik zou hem nog zo graag in mijn leven willen want hij is hét voor mij, maar ik duidelijk niet voor hem..
    Het doet me gewoon te veel pijn, als ik alles kon vergeten dan had ik dat gedaan. Al zijn er nog zoveel leuke gesprekken, ik wil dit rotgevoel niet meer. Het weten wat we ooit waren en wat we nu zijn doet gewoon teveel pijn..
    Ik denk nog echt dagelijks aan hem, en hoe ik zo graag had gewild dat ik mijn vrienden nooit aan hem voorgesteld had... dan waren we nu misschien nog net zo close als toen..


    Little do you know

    'Hoe vergeet je iemand?' met hééééél veel tijd en geduld. Dat is het enige advies dat ik je kan geven, en ik wens je heel veel succes met hem vergeten. We zitten in hetzelfde schuitje. (Virtual hug)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Afleiding zoeken zal het proces misschien wat versnellen, maar verder vergt het tijd en geduld zoals Frary dus ook zegt.


    26 - 02 - '16

    Er moet veel tijd overheen gaan, denk ik. Meer kan je niet echt doen...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Afleiding zoeken helpt iniedergeval niet.. ik zie hem in bijna alles..

    En als ik tijd nodig heb dan heb ik sowieso meer dan een jaar nodig... :l


    Little do you know

    Misschien helpt het om jet van je af te schrijven? Bij mij helpt dat meestal wel namelijk. Sterkte :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    TheHorcrux schreef:
    Afleiding zoeken helpt iniedergeval niet.. ik zie hem in bijna alles..

    En als ik tijd nodig heb dan heb ik sowieso meer dan een jaar nodig... :l

    Zulke dingen duren ook lang. Harten zijn niet zo snel weer geheeld. Ik vraag me na 6 jaar ook nog steeds af waarom een jongen me dumpte.
    Misschien gaat het beter als je een nieuwe relatie hebt. Maar die moet je niet expres gaan zoeken, dat werkt niet.

    Bij mij is het nu een jaar geleden en het enige wat mij heeft geholpen is tijd. Vooral in die tijd moet je heeel veeeel afleiding zoeken. Met vrienden afspreken, lezen, schrijven,films kijken.

    Mocht je er nog steeds moeite mee hebben of gewoon willen praten: mijn inbox staat open(flower)(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Zulke dingen duren ook lang. Harten zijn niet zo snel weer geheeld. Ik vraag me na 6 jaar ook nog steeds af waarom een jongen me dumpte.
    Misschien gaat het beter als je een nieuwe relatie hebt. Maar die moet je niet expres gaan zoeken, dat werkt niet.


    Ik heb inmiddels al een vriend gehad, maar die betekende uiteindelijk nog minder voor me dan die eerste.. want die jongen die ik online ontmoette was toch echt de eerste waar ik mijn hart aan verloor, wat de hele situatie alleen maar moeilijker maakt.
    Ik weet nu inmiddels wel dat voor hij uit mijn hoofd is ik geen nieuwe relatie moet gaan beginnen, dan doe ik die jongen waar ik dan mee ga alleen maar pijn omdat mijn hart eigenlijk nog steeds bij die ene ligt... :l


    Little do you know

    Sterik schreef:
    Misschien helpt het om jet van je af te schrijven? Bij mij helpt dat meestal wel namelijk. Sterkte :')


    Mijn halve 'dagboek' staat vol met zijn naam xd
    Het helpt niet bepaald, ookal kom ik zo vaak van mijn gevoelens af werkt het dit keer niet.


    Little do you know

    Een harde klap tegen je kop krijgen, geheugenverlies!
    Grapje, ik ben niet zo gemeen.

    In ieder geval, ik denk dat tijd en afleiding twee belangrijke dingen zijn. Meer zal je er niet aan kunnen doen denk ik.


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Een harde klap tegen je kop krijgen, geheugenverlies!
    Grapje, ik ben niet zo gemeen.

    In ieder geval, ik denk dat tijd en afleiding twee belangrijke dingen zijn. Meer zal je er niet aan kunnen doen denk ik.




    Nou die klap werkt niet. Ik spreek uit ervaring hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Feline schreef:
    Afleiding zoeken zal het proces misschien wat versnellen, maar verder vergt het tijd en geduld zoals Frary dus ook zegt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    Your make-up is terrible

    Time heals every wound. Dat en comfort food


    I was an angel living in the garden of evil