• Hello guys,

    Afgelopen tijd heb ik erg veel moeite gehad met schrijven. Ik had er geen plezier meer in.
    Nu wil ik weer heel graag schrijven, maar ik kom maar niet op een verhaallijn wat een lang verhaal kan maken zeg maar.
    Dus toen dacht ik. Waarom maak ik niet short stories, van vijf of tien hoofdstukken?!
    En dan steeds een short story over iemand anders (wel fan-fiction.)
    Ik heb al een lijstje, maar misschien weten jullie nog meer..

    - de jongens van 5SOS
    - de jongens van 1D
    - de jongens van The Vamps
    - een aantal YouTubers (Alfie Deyes, Joe Sugg, Marcus Butler, Jack & Finn Harries, Cameron Dallas, Caspar Lee)
    - Justin Bieber
    - Cody Simpson
    - Zac Efron
    - Dylan O'Brien
    - Thomas Sangster
    - een aantal fictional characters (Four van Divergent, Augustus van tfios, Harry Potter and Ron Weasley, Aspen en Maxon van de Selectie-serie, Levi van Fangirl, Thomas van The Maze Runner.

    Over sommige weet ik nog niet zeker of ik daar een short story over wil schrijven.
    Dus als jullie nog iemand (of meerdere personen) weten waar ik over kan schrijven, be my guest!
    Ik ben net een nieuw verhaal begonnen, wat wel een lang verhaal wordt denk ik, maar voor de rest ga ik alleen maar short stories schrijven denk ik. Dus ik ga mezelf geen deadline geven over wanneer ik deze allemaal af heb.

    Oh, en als je wilt dat de short story over jou gaat met één van bovenstaande personen (of iemand die hier niet bij staat). Geef je dan hieronder ook op:

    Naam:
    Over wie?:
    Idee voor verhaallijn


    Alvast bedankt! (:

    xoxo

    (ik weet niet of ik het hier goed staat, of dat het beter bij rolverdeling kan. Maar ik denk niet dat het nodig is om voor de rolverdeling een nieuw topic aan te maken)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 21:16 ]


    Geen reclame, please.

    Even mijn topics, ik wil wel even een vriendin laten fangirlen. Hehe. :3


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Even mijn topics, ik wil wel even een vriendin laten fangirlen. Hehe. :3


    Hahahah, that's always fun!


    Geen reclame, please.

    Oewh, leuk idee!
    Een stiekeme Mijn Topics voor het geval ik nog wil of iets. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Uh, ik zal heeel graag een short story met Niall of Harry willen! (:
    Naam: Melisa Salas
    Wie: Niall of Harry van 1D
    Verhaallijn: Melisa verhuist naar Holmes Chapel/Mullingar, daar ontmoet ze de jongens en paar vriendinnen. Zij is de badgirl, dus gaat veel uit, feest, drinkt en blowt erop los. Dan blijkt dat haar cijfers heel slecht zijn en krijgt Niall/Harry de opdracht bijles te geven aan Melisa (maakt verder niet uit welk vak). Zo leren ze elkaar al stukken beter kennen, en Melisa gaat er mee akkoord dat Niall/Harry haar weer een beetje de weg op helpen naar een normaal leven, dus niet al teveel drinken en feesten meer, maar al helemaal stoppen met blowen. Verder kan je misschien zelf een paar leuke dingen/details erbij verzinnen ofzo..? Hoop echt graag dat je hierover een short story wil schrijven, maakt ook niet uit als dat niet het geval is, hoor. Alleen als je het leuk vind en de tijd ervoor hebt, ik zal er in ieder geval heel blij mee zijn en het geweldig vinden. Zal het zeker ook waarderen dat je zoiets doet. (:
    Xx

    Naam: Mariah
    Over wie?: ermmm een youtuber, misschien Joe? : )
    Idee voor verhaallijn: Misschien dat ze elkaar ontmoeten op iets zoals Digifest/Playlist/Vidcon en daar interesse in elkaar hebben. Ze zijn beide youtubers maar omdat Joe in UK woont, en Mariah in LA dat ze na dat weekend/ of de week dat hij blijft ze toch besluiten om het erbij te laten? xxx

    Als je het een leuk idee vind, of het iets vind hoef je het te schrijven. Ik vind het sowieso al heel chill dat je dit doet.
    Lots of Love x

    Naam: Tosca vd ploeg
    Over wie: over Harry styles natuurlijk(H)
    Iedee voor verhaallijn: misschien dat z elkaar tegen het lijf lopen maar heen oog voor Harry heeft maar dat is hij natuurlijk niet gewenst en gaat echt zijn best doen voor haar en zo regelt hij weer een "date" en uiteindelijk maakt ze het uit met haar vriendje omdat hij is vreemt gegaan en Harry troost haar en het eide mag je zelf bedenken(hoera)

    Xxxxxxxxx veel schrijfplezier

    Naam: xHoranx (Matty Meijer)
    Over wie?: Niaaaaalll c;
    Idee voor verhaallijn: Matty en Niall hebben elkaar vijf jaar geleden leren kennen in Zwitserland, waar ze op wintersportwaren. Matty is Nederlandse, 18 jaar, heeft een tweelingbroer Daniël en een jonger zusje Suzanna van zes. Dat jaar, vijf jaar geleden, was het eerste jaar dat ze er kwamen en nu komen ze er voor de vijfde keer achtereen. Tot de enorme verbazing van Matty is Niall er. Hij is intussen wereldberoemd en heeft de hele wereld gezien, terwijl Matty nu studeert. Ze ontmoeten elkaar weer bij toeval en hebben enorm leuke twee weken, vanaf Kerst tot na Oud en Nieuw...

    Ik heb dit hele verhaal al wat uitgewerkt - met iets andere details, dus als je die wilt hebben, kan je dat altijd zeggen! Ik heb er zelf namelijk echt helemaal geen tijd voor en ik lees je verhaal Change your ticket en ik hou van je schrijfstijl en gebruik van Engels/Nederlands. ^^
    Liefs. x


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Naam: Laurianne
    Over wie?: Luke Hemmings
    Idee voor verhaallijn Ik had overlaatst een leuke verhaallijn in gedachten, en misschien ben jij er wat mee (:.
    Luke gaat danslessen nemen omdat hij zijn vriendin wil verrassen. Hij gaat naar een dansschool en vind daar een danslerares. Maar Luke en de danslerares groeien steeds dichter en dichter naar elkaar toe. Luke vertrouwt haar zijn diepste geheim toe, namelijk dat hij er van droomt een band te starten met zijn vrienden. En hier is hij ook mee bezig, maar zijn vriendin keurt het helemaal niet goed. Vandaar dat hij het geheim houdt.
    Omdat Luke beseft dat hij verliefd word op de danslerares, probeert hij zijn eigen schuldgevoel weg te werken door zijn vriendin ten huwelijk te vragen.

    En verder had ik het nog niet echt oeps :/


    Ik ga even ook naar je andere verhaal kijken hehe :Y)


    soul made of stardust and chaos.

    Mijn topics.
    Ik moet het nog steeds invullen, zoals ik net had gezegd :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pseudos schreef:
    Oewh, leuk idee!
    Een stiekeme Mijn Topics voor het geval ik nog wil of iets. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Iris Elizabeth
    Over wie?: Calum Hood
    Idee voor verhaallijn Iets met kerst, I'm in the mood.


    Firm believer of all that is magic

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    Naam: Emmely Tomlinson
    Over wie?: Harry Styles
    Idee voor verhaallijn: Louis heeft naast de rest van zijn zusjes en broertje ook nog een ander zusje, Emmely. De twee hebben samen een appartement in Londen. Natuurlijk gelden daar wat regels die Louis heeft bedacht: geen feestjes en geen gerotzooi met anderen in huis (niet dat Louis zich aan dat laatste houdt met Eleanor...). Emmely heeft een relatie met Harry. Dit gaat wel stiekem, want Louis heeft de jongens nu eenmaal verboden met haar te daten.
    Wanneer Louis en Eleanor een weekend naar Parijs gaan, probeert Harry Emmely over te halen toch een feestje te geven. Wat kan er nou fout gaan? Louis is immers met Eleanor in Parijs, ver weg van Londen. Na enig aarzelen, stemt Emmely er toch mee in. Zo gezegd, zo gedaan. Het feestje komt er. Alleen wat zal er gebeuren op het moment dat Louis en Eleanor onverwachts eerder terugkomen (Eleanor heeft griep), ze vervolgens begroet worden door harde muziek en veel lawaai, Louis binnenkomt in een huis vol troep en dronken mensen en als klap op de vuurpijl Harry en Emmely boven in zijn slaapkamer met elkaar ziet rotzooien?


    There is nothing more badass than being yourself

    Klinkt als een goed idee!
    Ik ga er nog even over nadenken (momenteel geen inspiratie *sigh*) maar de Selectie (als je dat zou willen doen) spreekt me wel aan ^^


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Joe Sugg <3
    Alleen als je dat wilt en überhaupt de tijd hebt haha

    Naam: Alex Lee
    Over wie?: Joe Sugg, Alex Lee & Caspar Lee
    Idee voor verhaallijn: Alex gaat met Kerst op bezoek bij haar broer, Caspar. Daar ontmoet ze Joe. Ze vind hem nogal kinderachtig en 'apart'. Toch wilt ze het gezellig houden. Als Caspar een avondje bij zijn vriendin (Gaby) is, besluit ze toch maar eens met hem te praten. Hij blijkt toch wel aardig te zijn en ze kunnen het goed vinden. Maar voor hoelang?
    Sorry, hou er van om een vraag op het einde te doen $:


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.