• Michael Clifford is zichzelf niet meer. Hij maakt ruzie met zijn crew en slaapt met het ene na het andere meisje. Hij lijkt helemaal de weg kwijt te zijn en bovenal is het net alsof hij niet meer weet waarom hij 5 seconds of summer in de eerste plaats heeft opgericht. Maar dan komt Violet Huntley in beeld. Een grappig, avontuurlijk meisje, dat bovendien ook nog eens onwijs veel van gamen houdt. Ze is het perfecte meisje voor Michael. Alleen ziet hij dit zelf nog niet. De rest van de band ziet het echter wel. Maar moet Michael niet eerst aan zichzelf werken, voordat hij zich met andere moet bemoeien?


    Ik hoef geen reacties of het standaard is of niet, dit is gewoon een hele beknopte versie van het verhaal.
    Het liefst wil ik een korte titel. Ik heb 'm nu opgeslagen als 'Jerk,' maar ik zat ook te denken aan 'Reasons.'


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pixel love :3


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik weet geen titel, maar zet je 'm online?
    Zoja, kan je me contacteren als 'ie online staat?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Ik weet geen titel, maar zet je 'm online?
    Zoja, kan je me contacteren als 'ie online staat?


    Ja, natuurlijk.


    You will never know, just how beautiful you are to me.