• “As you grow older, you’ll see white men cheat black men every day of your life, but let me tell you something and don’t you forget it—whenever a white man does that to a black man, no matter who he is, how rich he is, or how fine a family he comes from, that white man is trash”

    In een stad met twee dansgroepen, valt rivaliteit niet te voorkomen. Er woedt jaloezie, haat, maar misschien ook hele andere gevoelens? Zo heb je verboden vriendschappen, geheime liefdes of andere zaakjes die het liefst verborgen blijven.

    De dansgroepen:
    • Black: Deze naam komt simpelweg van het feit dat er enkel mensen met een donkerdere huidskleur in deze dansgroep zitten. De mensen hier dansen voor hun plezier, en komen een paar keer in de week samen om te dansen, in een verlaten pakhuis in één van de achterbuurten in Broadway.

    • Melpomene : Vernoemd naar de godin van onder andere de dans. In deze dansgroep zitten voornamelijk rijkere, blanke dansers en danseressen. Volgens sommigen zijn ze zeer gedisciplineerd, volgens anderen zijn het gewoon een paar arrogante rijkeluiskinderen. Ze komen samen in een grote repetitieruimte, in Broadway.


    “When I'm born I'm black, when I grow up I'm black, when I'm in the sun I'm black, when I'm sick I'm black, when I die I'm black, and you... when you're born you're pink, when you grow up you're white, when you're cold you're blue, when you're sick you're blue, when you die you're green and you dare call me colored”
    Regels:
    Ook in deze rpg tellen de huisregels van Q.
    In de rpg mag je jouw personage racistische opmerkingen laten maken, maar buiten de rpg wil ik geen enkele vorm van racisme zien.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Maximum 2 personages per persoon.
    Geen Mary Sue’s, Gary Stue’s.
    Minstens 1 maal per week reageren.
    Reserveringen blijven vier dagen staan.
    Maximum 200 woorden.

    Personages:

    Invullijst:
    Naam.
    Leeftijd.
    Welke groep?
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.

    Verdere informatie volgt.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 20:54 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.