• Oke dit moet je niet serieus nemen enz. Dit is een spel die ik een beetje heb gepikt maar toch HAHA Oke ik heb er niets tegen maar ik wil gewoon weten hoe je hun wilt vermoorden

    Het gaat zo beschrijf gewoon hoe je die wil vermoorden

    En als je geen haat hebt aan een artiest dan moet je gewoon een persoon....Maar als je niemand hebt die je haat...(wat een wonder is vind ik) dan kan je iets goed schrijven over iemand die het meest waard is voor jou!
    Maar je kan ook beide doen HAHHA

    Als dit niet mag kan je het dan vertellen want ik heb niet zoveel verstand van forums....

    Ik vind 'haten' een groot woord + het feit dat er hier geobsedeerde fans zitten die alles heel serieus nemen lijkt het me niet verstandig als ik een uitgebreid moordverhaal ga typen hier. Maar ik heb geen hekel/haat aan een artiest, en ook niet zozeer aan een kennis. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou Madonna willen vermoorden.
    en dan heel veel drugs geven enzo & alcohol erbij.
    Daarna haar langzaam in stukjes snijden -mag iemand voor me doen- en haar dan voor de trein gooien.
    & als laatste mag ze opgegeten worden door paris hilton.
    aardig he? :9~


    Smiling but close to tears.

    Hmm... wat ik zou doen. Laat ik mijn sadistische zelf maar es een boost geven vanavond.
    Ik zou... diegene verleiden en meelokken naar mijn kamer, hem vervolgens vastbinden aan het bed (en nee, geen seksuele handelingen mee uitvoeren omdat ik diegene dus haat ofzo) en hem vervolgens epileren. Behalve geslachtsdelen want daar kom ik niet aan (baby).
    Daarna zat ik aan iets van zwavelzuur te denken maar das wel heel bruut.


    No growth of the heart is ever a waste

    Umerla schreef:
    Ik vind 'haten' een groot woord + het feit dat er hier geobsedeerde fans zitten die alles heel serieus nemen lijkt het me niet verstandig als ik een uitgebreid moordverhaal ga typen hier. Maar ik heb geen hekel/haat aan een artiest, en ook niet zozeer aan een kennis. ^^

    Het hoeft persee geen haat zijn hoor je kan ook iets positief zeggen dat heb ik erbij geschreven en nou ja ik heb het alleen maar een beetje gestolen van iemand anders......

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 19:48 ]

    Ik denk dat ik hem/haar ergens zou vastketenen, zijn of haar armen/benen/buik en alles behalve de edele delen, snijdt met een scheermesje, veel zout en citroensap op zou doen. Dan zou ik hem/haar laten creperen en als hij/zij bijna dood is dan laat ik 'm verdrinken of zo.

    Argentinia schreef:
    Ik zou Madonna willen vermoorden.
    en dan heel veel drugs geven enzo & alcohol erbij.
    Daarna haar langzaam in stukjes snijden -mag iemand voor me doen- en haar dan voor de trein gooien.
    & als laatste mag ze opgegeten worden door paris hilton.
    aardig he? :9~

    AHAHHAHAHA

    Ik zou hem/haar laten ontvoeren en dan in een hele kleine ruimte stoppen en laten verhongeren en als hij/zij heel zwak is later martelen en zeggen dat hij/zij geen zanger(es) mag worden of nog bekend zijn en dan zou ik hem/haar in een zwembad gooien dat zo diep is dat hij/zij verdrinkt.

    Gemeen ben ik he? Hahaha. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volksfeind schreef:
    Hmm... wat ik zou doen. Laat ik mijn sadistische zelf maar es een boost geven vanavond.
    Ik zou... diegene verleiden en meelokken naar mijn kamer, hem vervolgens vastbinden aan het bed (en nee, geen seksuele handelingen mee uitvoeren omdat ik diegene dus haat ofzo) en hem vervolgens epileren. Behalve geslachtsdelen want daar kom ik niet aan (baby).
    Daarna zat ik aan iets van zwavelzuur te denken maar das wel heel bruut.


    Dat is een héél goed idee. Met een pincet epileren dan hé, haartje voor haartje?[!] (nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil ook Amy Winehouse vermoorden haha. -vermoorddag vandaag-
    Ik zou haar naar me toe lokken met een beetje XTC, dan bind ik haar vast aan een paal.
    Dan doe ik haar shirt uit -omg- en snijd ik iets vernederends in haar buik. dat bestrooi ik dan met zout. Dat gaat dus heel veel pijn doen en zo laat ik haar 3uur staan. Daarna haal ik haar eraf en trek ik haar mee een steegje in. Dan stamp ik haar dood en wis al mijn sporen uit. :9~


    Smiling but close to tears.

    ik zou hem eerst martelen totdat hij smeekt om vergiffenis -wat dus niet komt.
    Daarna snijdt ik zijn onderbenen eraf zodat hij niet kan wegvluchten. Ik kaasschijf zijn borst met een kaasschijf. Gehehe, enneh, maakt zijn hoofd kaal en elektrokuteer hem zodat hij net niet doodgaat. Gooi hem in een bak vol piranha's en op het laast haal ik zijn ogen eruit met een lepel en voor het aan de vissen. En daarna dump ik zijn lijk in een vleesfabriek zodat anderen mensen hem opeten
    en ik film alles.
    okee, dat was mijn moord gedachte


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Kesha
    want i love justin bieber !!

    Hier komt de mijn deze is wel creepy HAHA dus zorg ervoor dat je mij niet hebt als vijand HAHA

    Die persoon ga ik eerst bedreigen enzo dat die gene kaal moet scheren tatoeages van teletubies op diegene zijn kale hoofd moet maken en dan moet diegene al zijn/haar geheimen vertellen op live tv....Die persoon doet dat ik kidnap diegene en diegene vraagt 'Ik heb alles gedaan!' Dan zeg ik 'Je wenkbrauwen zijn er nog altijd' en dan pak ik deo met een aansteker ik verbrand diegene levend maar laat dingen leven ik gooi citroen en dingen waar diegene allergisch voor is op de wonden ik snij diegene zijn benen en armen af en verkoop ze op Marktplaats en dan neem ik die persoon en laat diegene leven en dan over tien jaar weer vermoordden
    AHHAHA
    XX

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:01 ]

    Jullie denken echt allemaal dat iemand niet al vrij snel doodbloed als je armen en/of benen er af zegt? Want dat gebeurd namelijk wel. Doe dat dan als laatste.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    dit is een fantasie van heel lang geleden die ik samen met een vriendin op de fiets heb bedacht voor iemand die we 'haten'.

    We sluiten hem/haar op in een klein kamertje en snijden vervolgens zijn/haar tong deruit zodat hij/zij niet kan schreeuwen, want dat is irritant >.<
    Vervolgens dachten we aan een oog eruit prikken met een vork [één oog maar]. Zo wouden we ook nog één voor één zijn/haar tenen eraf knippen met een heggenschaar. En we wouden zijn/haar knieschijven verneuken door erin te boren. En dan zijn/haar mond dichtnaaien, gewoon omdat het kan. En dan langzaam laten doodbloeden ofzo...


    Dead but delicious

    AK47 schreef:
    Jullie denken echt allemaal dat iemand niet al vrij snel doodbloed als je armen en/of benen er af zegt? Want dat gebeurd namelijk wel. Doe dat dan als laatste.(krul)


    Je kan toch fantasie hebben ???