• Welk boek lezen jullie momenteel?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 17:57 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    To Kill a Mockingbird - Harper Lee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik lees momenteel Dubbele Bodem - Sandra Berg en The fault in our stars - John Green. Ook wil ik aan de Chaos Trilogie en Paper town nog gaan lezen als ik die andere uit heb.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik heb net de hele Percy Jackson serie in minder dan een week uitgelezen :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Maxilena schreef:
    Ik heb net de hele Percy Jackson serie in minder dan een week uitgelezen :')


    Same here! Alleen dan vorige week. Ben je al aan Heroes of Olympus begonnen?

    Momenteel lees ik de Blood of Eden serie.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    De kracht van zes- pittacus lore
    Deel één net uit gelezen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik heb net de touching Juliette triologie uit en hij is echt een aanrader!


    "Ignite, my love. Ignite."

    De ontdekking van de hemel - Harry Mulisch


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Geen een :o Ik heb De Laatkomer immers uitgelezen. Geweldig boek! In de vakantie ga ik waarschijnlijk De Hobbit (Nederlandse vertaling, want ik heb even geen zin in Engels lezen) lezen, als het me dan tenminste lukt om die in handen te krijgen. Morgen maar eens rondsnuffelen in de mediatheek van school, kijken wat er nog meer voor interessants is :3 (en yay, ik houd nog meer van lezen dan eerst!)
    Maar nogmaals, De Laatkomer is echt een aanrader. ^.^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lois Lowry The Giver


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    The Ask and the Answer van Patrick Ness. Ik hou van de serie, echt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    fangirl - Rainbow Rowell


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    F. Bordewijk - Bint (voor Nederlands, yaay)


    Stenenlikker

    Der Joker van Markus Zusak (al schijnt de Engelse titel The Messenger te zijn?) en de Ilias van Homerus (maar dan in het Engels, dus eigenlijk Iliad van Homer, om het helemaal ingewikkeld te maken). :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hydros schreef:
    (...)

    Same here! Alleen dan vorige week. Ben je al aan Heroes of Olympus begonnen?

    Momenteel lees ik de Blood of Eden serie.

    Ja, ik bedoelde herlezen, hahaha. Ik ben nu HoO ook aan het herlezen, hehe.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Metro 2034 van Dmitry Glukhovsky


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.