• Welk boek lezen jullie momenteel?

[ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 17:57 ]

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

The Hunger Games - Catching fire
    &
    "Ik was twaalf en ik fietste naar school" gaat eigenlijk over Marc Dutroux.

[ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 8:48 ]

Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

Alice in Zombieland - Gena Showalter
    Toxic - Sara Shepard

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Ik heb net Will Grayson, Will Grayson uitgelezen, van David Levithan en John Green. Het is een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een boek binnen vierentwintig uur uit had. Dat voelt goed. :3

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Nicholas and Alexandra: the last Tsar and his family én de Game of Thrones serie uiteraard :p

How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

Harry Potter en de geheime kamer. Jammer genoeg in het Nederlands, aangezien ik hem voor het vak Nederlands moet lezen. Als ik uiteindelijk ooit mijn examen voor Latijn zou halen, zou ik ze dolgraag in het Latijn lezen :3.

Maar het is maar wat je lezen noemt. Ik heb het boek en kijk er niet echt naar om, omdat ik daar weinig tijd voor heb. Daarbij is mijn leestempo niet heel snel... Maar ik hoop in de kerstvakantie er meer tijd aan te kunnen besteden. Ik moet ook wel, want in januari moet ik zelf twee boeken uit hebben O.O. Dus na deze nog een. Argh, ik houd alleen van lezen als het niet moet.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Ik ga dinsdag aan 'De test' beginnen.. Ik ben benieuwd!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben bijna klaar met 'Stephen Chbosky - Perks of being a wallflower'
    en daarna meteen door met The Scorch Trials~!!

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Paper Towns vanJohn Green

take me back to the basics and the simple life

The fault in our stars:)

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Momenteel in meerdere bo(eken. Waaronder de boekendief( the book thief klinkt zo veel beter) en Four en nog een twee, een boek dat ik voor Nederlands moet lezen, en een andere waar ik de naam van ben vergeten haha.

“I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

De kinderen van Hurin - J.R.R Tolkien

"I would have followed you, my brother... my captain... my king."

The Mark Of Athena.

take me back to the basics and the simple life

MetUpAtMidnight schreef:
    Paper Towns vanJohn Green

Ohh die wil ik ook nog lezen!

"I would have followed you, my brother... my captain... my king."

Cissy schreef:
    (...)

Ohh die wil ik ook nog lezen!

Het is pure love