• Gebaseerd op Spartacus: De serie.

    Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mee te kunnen doen.

    Het is 73 voor Christus wanneer de slavernij in Rome in volle gang is. Slavinnen die tot de prostitutie worden gedwongen en slaven die tot gladiatoren worden opgeleid om vervolgens elkaar op het zand in de arena af te slachten, wat door vele Romeinen zelfs als een vermakelijk schouwspel wordt gezien. Er was echter niemand die had verwacht, dat de onderdrukte slaven zich uiteindelijk tegen de mensen zouden keren die zich ooit eens hun meesters durfden te noemen.
    Een groep slaven van alle soorten en maten verenigt zich en ontsnapt uit Rome, de plaats waar afschuwelijke herinneringen zijn ontstaan en de verachting jegens de Romeinen is gegroeid. Hun leider besluit dat het voor eens en voor altijd eens afgelopen moet zijn met de slavernij en begint aan de opzet van zijn leger, zodat de rollen eindelijk omgedraaid kunnen worden en de Romeinen voor hun oude slaven zullen knielen. Zullen de slaven het oude Rome kunnen innemen en de machtige leider en zijn soldaten kunnen verslaan? Of maken de Romeinen uitzonderlijk goed gebruik van hun kapitaal en aanzien, en wordt er eindelijk een einde aan de rebellie van de slaven gemaakt?
    De strijd om Rome is begonnen.


    † ROLLEN †
    Slaven ~
    Leider: Fairytalest

    Lucia || Dancal || 1.1
    Sunset || Newt_Runner || 1.3
    Kora || Kayfabe || 1.2
    Shae || Gannicus || 1.5

    Dragomir || Bostick || 1.1
    Cayden || KiIi || 1.6
    Dequan || Aureolus || 1.4
    Lucius || Crixus || 1.5

    Romeinen ~
    Leider: Aurelius Cassius Vergilius || Gannicus || 1.1

    Chara Anticea Caecilius || Gently || 1.3

    Gaius Mettius Varinius || Kayfabe || 1.3


    † REGELS †
    • Er is een minimum van 200 woorden in dit RPG. Dit lijkt mij een haalbaar minimum.
    • Blijf realistisch en houd je vooral aan het tijdperk van het RPG.
    • Personages worden niet zonder toestemming bestuurd, noch gedood. Dit geldt niet voor NPC's.
    • 16+ is toegestaan.
    • Als je besluit om je uit te schrijven, zou ik het appreciëren als je dit zou melden en eventueel een afsluitende post voor je personage zou schrijven.
    • Verder gelden in dit RPG ook, zoals vanzelfsprekend, de huisregels van Quizlet.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 19:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dus, is er iemand die enige vorm van een relatie met Shae of Aurelius wilt? Shae zou eigenlijk iemand nodig hebben die haar leert vechten met haar dolken, en Aurelius kan wel wat vrienden gebruiken nu hij al zo veel vijanden heeft gemaakt. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    MT.

    Gannicus, Cayden wilt Shae wel leren vechten?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dequan kan eventueel iemand ook wel helpen met messen, een boog of iets van een katapult. De rest moet je alleen niet voor bij hem aankomen haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    KiIi schreef:
    MT.

    Gannicus, Cayden wilt Shae wel leren vechten?


    Ik vind het prima. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn topics. Iemand voor Lucius? (bloos)


    Caution first, always.

    Ish. Ik kan niet kiezen. Wie zouden jullie kiezen?



    Ik vind ze allemaal niet echt heel geschikt voor mijn personage, maar ik kon niemand anders vinden. :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    MT.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    KiIi schreef:
    Ish. Ik kan niet kiezen. Wie zouden jullie kiezen?



    Ik vind ze allemaal niet echt heel geschikt voor mijn personage, maar ik kon niemand anders vinden. :')


    Ik zou voor nummer drie kiezen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    (...)

    Ik zou voor nummer drie kiezen. ^^


    Hahaha, oké. Dan doe ik die. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wanneer beginnen we eigenlijk? n_n


    Caution first, always.

    Ik wilde eigenlijk wachten op Fairytalest, maar ik weet niet wanneer zij haar rol afmaakt, dus ik vermoed dat we vandaag of uiterlijk morgen beginnen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gannicus schreef:
    Ik wilde eigenlijk wachten op Fairytalest, maar ik weet niet wanneer zij haar rol afmaakt, dus ik vermoed dat we vandaag of uiterlijk morgen beginnen.

    Ah, oké. (:


    Caution first, always.

    Iemand die nog enige relatie met Kora wil? c:

    @Gannicus. Aurelius kan wel bevriend zijn met Gaius?
    @Aureolus. Kora wil misschien wel lessen van hem? Misschien dat we een soort van broer/zus relatie kunnen doen tussen die twee? c:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 14:42 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Iemand die nog enige relatie met Kora wil? c:

    @Gannicus. Aurelius kan wel bevriend zijn met Gaius?
    @Aureolus. Kora wil misschien wel lessen van hem? Misschien dat we een soort van broer/zus relatie kunnen doen tussen die twee? c:


    Is goed! (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.