• Gegroet iedereen!

    Sinds het tienjarig bestaan van deze site is er een nieuwe functie bijgekomen: de lijstjes! Omdat er bij elke creatie een badge te verdienen valt, waarom dan ook niet bij lijstjes?
    Is Rutger hier al mee bezig of hadden jullie dit al voorzien?
    Het zou een leuke uitdaging zijn om weer meer badges te verdiener voor diegene die al in de top staan.
    Dit is ook een motiverende manier om mensen creatief bezig te laten zijn met een nieuwe functie, die voor ons allemaal nieuw is.

    Is dit een goed idee? Of is het te moeilijk om het te regelen?

    Groetjes
    Offside

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 13:17 ]

    Moeten er badges uitgereikt worden bij het maken van x-aantal lijstjes?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit komt sowieso. Rutger was al bezig met deze te ontwerpen. Dat is ook ergens vermeld geweest toen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het zou leuk zijn maar het is niet heel belangrijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben wel voor, want het is inderdaad logisch, maar dit staat al op Rutgers to do lijstje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe, ik ben wel voor, maar er zijn enkelen voor mij die al vermeldt hebben dat Rutger dit zowiezo op zijn lijstje heeft staan haha - wat natuurlijk niet meer dan logisch is :)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, dan heb ik dat even gemist :')
    Ik ging er ook al vanuit dat het sowieso ging komen, maar het duurde eventjes, vandaar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Done. Je krijgt nu een badge bij 1, 5, 10, 25 en 100 lijstjes :P


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Done. Je krijgt nu een badge bij 1, 5, 10, 25 en 100 lijstjes :P


    Top!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Rutger schreef:
    Done. Je krijgt nu een badge bij 1, 5, 10, 25 en 100 lijstjes :P


    Yaaas. Thanks Rutger! (: well done.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slotje =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury