heey ik zoek dringend stories! het liefst geen:
- 1D
- 5SOS
-Harry potter
Ik hou van fantasy maar real life is ook prima! 
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293
0
heey ik zoek dringend stories! het liefst geen:
- 1D
- 5SOS
-Harry potter
Ik hou van fantasy maar real life is ook prima! 
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293
0
Geschonden
Dit is een OP-verhaal, maar wel geen fantasy, dus ik weet niet of het iets voor je is.
Ik heb wel fantasy-verhalen, maar die staan eventjes op pauze. Je kan altijd op mijn profiel eens kijken, mocht je dat willen. (:
Mijn brein breint zoals het breint.
0
Ookal lijkt dit verhaal in de omschrijving ECHT een superhelden verhaal, het is meer een bovennatuurlijk cult verhaal als je er eenmaal goed inzit.
Er zijn pas 2 hoofdstukken, maar ik hoop dat het toch iets voor je is:
De schaduw en zijn licht
I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.
0
Ik heb hier een fantasy story!
Titanium

Rest in Peace, Son of Gondor
0
Ik heb misschien wel wat voor je. 
Crash
Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...
So Far Away
Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.
De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.
Every villain is a hero in his own mind.
0

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.
0

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.
0

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
0
Protégé II Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.
Chalava, stay with me || Mijak is een ver land met veel geheimen. Het heeft gesloten grenzen. Er komen nooit buitenstaanders binnen en geen enkele inwoner overschrijdt de grenzen. De mensen in het land leven naar de regels van hun god (in het Mijaaks Chalava genoemd), die seizoenen geleden heeft bepaald dat het land door zeven mannen in zeven verschillende steden moet worden geregeerd. Om deze mannen bij te staan, heeft de god zijn godsprekers in het leven geroepen om via hen met de bevolking te kunnen communiceren.
Chesa is een trouwe volgeling van de god. Net als haar vader wil ze niets liever dan hem dienen en om dat te doen, moet ze een godspreker worden. Ze is bereid het pad van opoffering, afzondering en kastijding te volgen op het moment dat de god haar dat opdraagt. Wat ze echter niet beseft, is dat hij een plan voor haar heeft. Ze zal de stad waar ze opgegroeid is moeten verlaten en het gevaarlijke woestijnland doorkruisen om zich als ware godspreker te vestigen in het verre Et-Nogolor. Ze heeft geen idee wat haar te wachten staat en kan alleen maar bidden tot de god of hij haar zal bijstaan.
Floods [Sokka x Yue] || Sokka woont in de Zuidelijke Waterstam en probeert daar samen met zijn zusje het beste van te maken. Hun families zijn erg uitgedund in de oorlog en zijn vader en de andere krijgers zijn er op uit getrokken om de Vuurnatie te verslaan.Zijn leven neemt een abrupte wending als hij de lang verdwenen Avatar terugvindt, de enige die alle elementen kan besturen, en hij en zijn zus besluiten met hem mee te gaan.
Zijn leven staat echter pas helemaal op zijn kop als hij prinses Yue leert kennen. Ze is de aanstaande koningin van de Noorder Waterstam en de afstand tussen hen lijkt onoverbrugbaar.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
0
Ik heb er twee voor je!
The eyesight from thunder

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
0
Wil je alstjeblieft een kijkje nemen bij mijn verhaal? Het zou erg veel voor me betekenen!
Het is een 1D fanfic.
Stay beautiful xxx
http://www.quizlet.nl/stories/146650/new-life-but-a-never-ending-past--ft-one-direction/
0
1D Harry Styles fanfiction 
x http://www.quizlet.nl/stories/146414/cmon-cmon-i-would-make-you-strong-harry-styles-16/
0

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
0

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein
0

Vampire + Servant = Servamp
0

For those I love, I will sacrifice