• Circle! Het is een zeer verslavende app op je smartphone of tablet. :Y) Voor zover ik weet is het beschikbaar op de App & Play Store, iOS en Android dus. (Zelf heb ik Android). Maar in ieder geval, het is een cirkel in een lijn zeg maar, maar de cirkel mag de lijn niet aanraken. Dus de lijn mag er wel doorheen, maar de lijn mag je niet aanraken. De cirkel gaat door, en als je klikt gaat de cirkel iets naar beneden of naar boven, maar klik niet te vaak, want dan is de kans zeer groot dat je af gaat. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar wel een leuk spel. En als je het spel speelt, dan snap je wat je moet doen. :Y) Mijn record is er 12. (cat)

    Het is gemaakt van een bedrijf, Ketchapp, die onder anderen ook Stick Hero heeft gemaakt, ook voor iOS en Android. Dat spel is ook zeer verslavend, maar wel lastiger, vind ik zelf. :') Vandaar ook dat mijn record daar pas 5 is. c:

    En nu is de vraag, wat soort apps vinden jullie leuk? Behalve Stick Hero en Circle speel ik ook Jetpack Joyride, Candy Crush Soda Saga, RETRY en Stick Run. Hebben jullie nog leuke spelletjes wat ik sowieso moet installeren? Ik verveel me op het moment een beetje, en misschien weten jullie een paar leuke? c;


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn highscore was geloof ik in de 30 en ik had een heel leuke cirkel vrij gespeeld, haha. Maar ik heb het verwijderd want ik vond het een beetje saai worden.

    Ik speel nu heel veel candy crush D: Volgens mij ben ik bij level 197.

    Griffiths schreef:
    Mijn highscore was geloof ik in de 30 en ik had een heel leuke cirkel vrij gespeeld, haha. Maar ik heb het verwijderd want ik vond het een beetje saai worden.

    Ik speel nu heel veel candy crush D: Volgens mij ben ik bij level 197.


    Aww haha kom ik met mijn 81 aanzetten D:


    Some people are art and do art at the same time

    Bubble Shooter. (cat)
    Het is verslavend als de pest en ik denk dat het door het schattige diertje komt.
    Verder heb ik niet veel apps, ik kijk meestal series op mijn mobiel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    WordBubbles vind ik ongelooflijk leuk. Two Dots ook, en Criminal Case ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een record van 53 met dat spel :')
    Ik speel vooral Circle, Candy Crush en Snake (Dat heb ik gewoon gedownload omdat mijn nokia niet meer aan wou) :'D


    El Diablo.

    Stick Hero en Geometry Dash Lite zijn ook zeer verslavend haha


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Minion Rush

    Prancer schreef:
    WordBubbles vind ik ongelooflijk leuk. Two Dots ook, en Criminal Case ^^


    Klinkt interessant. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Bij mij was bij Circle mijn highscore 87 (cat)

    Uh, ik speelde ook don't hit te spikes of hoe die ook heette, maar toen ik van telefoon switchte was mijn highscore van 84 en al mijn vogeltjes weg dus toen heb ik die verwijderd.

    Ik speel nu vooral solitaire, idk waarom, maar ik kan mijn achtergrond daar zelf instellen en misschien is dat wel een reden dat ik het speel :Y) en brain rush, waar mijn high score 123 is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben verslaafd aan Ayakashi: Ghost Guild, een soort kaartspel waarin je kaarten/daemons verzameld en kan levellen.

    Spider Solitaire. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind 99 bricks een leuk spel, maar ik speel altijd dingen die niemand anders speelt, haha.


    Your make-up is terrible

    Kennen jullie Jetpack Joyride? Zoja, wat is jullie record? Mijne 5670 meter. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb van Jetpack Joyride alle missions al behaald, dus ik speel het niet meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geometry Dash Lite :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.