• Zoals jullie zo'n beetje allemaal al weten heeft onze Bill Kaulitz een paar kleine aanpassingen aan zijn haar en kledingstijl gemaakt. Mijn vraag is dus: wat vinden jullie ervan?
    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, natuurlijk, hij met het zelf weten het is ten slotte zijn leven! maar het is Bill gewoon Bill niet meer:(. Of ik ben gewoon gek.. allebei! Het is nu ook vstgesteld dat hij nu vast rookt....jaa duuuh dat wisten we al lang al..maar ja ik moest et even zeggen.. (bron: LoOn en MoOn tankx meiden:), we komen nog eens ergens met aardrijksunde!) WAT VINDEN JULLIE ERVAN?
    x


    Maar ja.....


    I recycle my thoughts.

    Ik vind Bill er nu verwijft uit zien op sommige foto's :S
    Maarja,
    I still think he's cute :D


    It's not the same without you.

    Zijn kapsel is wel hip, maar die strakke broek en dat sjaaltje?!


    Träume sind wirklich!!


    Wij vinden dat Bill de 'normale' Bill niet meer is, zeker door de kleren OMG zo slecht (we zien u nog graag zenn Bill :P)
    We willen de oude Bill trug, de mooie Bill (H)
    Die iedereen (bijna iedereen) zen hart sneller liet/laat kloppen (H)

    Da Wast :D

    XxX


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    ik vond de vorige mooier
    maar ja....


    Geldt ook voor mij. Dat andere was mooier.

    Ik vind het gewoon goed, hij moet doen wat hij zelf wil, maar met witte lokkjes was wel grappig, maar zo vind ik het ook gaaf!!=D

    Ik heb nog enkele foto's gezien van Bill met zijn 'nieuwe' stijl en ik vind het eigenlijk best wel mooi ^^


    Let the Night embrace you

    iedereen verandert toch wel? Bill dus ook.. en jah.. Bill heeft al wel vaak van stijl veranderd dus het was wel te verwachten..
    maar ik vond hem 'vroeger' ook wel knapper.. maar hij mag dr nu nog steeds zeker wezen! alleen sommige kleren vind ik wel té maar dat moet hij zelf maar weten toch?


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    hij is zichzelf wel, maarhij laat zich gewoon beinvloeden door het beroemde 'sterrenleventje' en dat was juist het leuke aan Bill, dat hij daar juist NIET aan mee deed.. En het wil ook niet meteen zeggn dat ik geen echte fan ben, wij mogen heus voor onze mening opkomen:$..

    x echt niet stom bedoelt tegen jullie!!(H)

    degeen die hem nu niet meer zo goed vinden zijn rare mense ze
    dan noem ik elle echt geen fans ze tch omg echt
    wa zijn da vo fans -.-'
    IK ERGER MIJ HIER ROT AAN!
    wat vinden jullie van zijn nieuwe stijl blablabla
    joenge laat hem toch is doen zeg, ik erger mij aan zo'n mense echt waar -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hij doet gewoon wat hij wilt.
    Hij is zich zelf en dat vind ik zo leuk aan hem.


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    Dudes xO
    WAAROM?!
    Waarom maken jullie van deze onzin topics?!
    Why God, why ><
    Als jij je haren pimpelpaars met gele stippen wilt, zeuren wij toch ook niet?
    Als jij zonodig een hoeren pakje in de kerk wilt dragen, zeuren wij toch ook niet?
    Als jij je broek op je kop draagt, je vuile onderbroeken aan je voeten, je schoenen op je neus, en helemaal geen bekleding bij je rondingen, en je geslachtsdelen, dan zeuren wij toch ook nie- nouja, dan eigenlijk wel, maar you get the point xD
    Laat hem gewoon :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb nog enkele foto's gezien van Bill met zijn 'nieuwe' stijl en ik vind het eigenlijk best wel mooi ^^

    Jaa idd xD
    Maarja, hij is gewoon mooi
    Voor altijd xD
    [Ok again sorry, mijn gevoelens voor Bill zijn erg... Sterk ;| Maar niet zó sterk hoarr xD]
    Hijs prachtig ×_×
    Wonderschoon ×_×
    Zelfs al droeg hij zijn boxers op zijn kop xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Sorry wat is zijn nieuwe kapsel eigenlijk? Heeft iemand een plaatje?


    Wij vinden dat Bill de 'normale' Bill niet meer is, zeker door de kleren OMG zo slecht (we zien u nog graag zenn Bill :P)
    We willen de oude Bill trug, de mooie Bill (H)
    Die iedereen (bijna iedereen) zen hart sneller liet/laat kloppen (H)

    Da Wast :D

    XxX


    Doet hij nu je hart niet meer sneller laten kloppen dan... alleen omdat hij nu zijn haar en kledingstijl anders heeft maar nog altijd Bill is?! :8
    Goddamnn..


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;