• Hello ^^

    Binnenkort heb ik weer een door leerlingen georganiseerd kerstgala, en daar heb je natuurlijk een mooie jurk voor nodig. Misschien associeer je een gala met lange, zwierige jurken en opgestoken haar, maar dit is op mijn school niet helemaal het geval. Eigenlijk is er weinig gala-achtigs aan. Dus dat mijn voorkeur uitgaat naar een korte jurk in plaats van een lange maakt niet uit :p.

    Op Nelly heb ik een flink aantal jurkjes gevonden die ik erg leuk vind. Ik heb een erg voorspelbare smaak... Ze zijn bijna allemaal kort, zwart en kant haha. Misschien is het wel helemaal je smaak niet, maar ik vind het toch altijd leuk om meningen te horen, dus... Welk vinden jullie het leukst? Een nummer noemen is genoeg :Y).

    edit: Okay dames... Ik heb het kiezen een beetje uitgesteld en inmiddels zijn er nog maar 4 jurkjes in mijn maat over hehehe... Nu ben ik van plan om twee jurkjes te bestellen, zodat mocht er een jurkje niet helemaal mooi vallen, ik nog een back up heb. Dus, nu de vraag: welke twee jurkjes zouden jullie kiezen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 18:46 ]


    i put the fun in funeral

    Oh, ik ben op zwarte, kanten jurkjes!
    Ik vind vooral die tweede leuk, maar ook de 7de is erg pretty (al moet ik zeggen dat die je leuker zal staan als je niet zo skinny bent als dat model).

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:50 ]


    Your make-up is terrible

    Ach, ik hou van Nelly – ging er laatst ook kijken en ik moet je zeggen ik hou van lekker basic soms. Jurkjes van John Zack vind ik ook heel leuk.
    :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben geen fan van blote buiken in een jurk. Verder zou ik gewoon gaan voor de goedkoopste als het jou niets uitmaakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nelly is leuk! Ik wil er zelf ook mijn jurkje gaan bestellen. (:
    7 is echt heel mooi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind acht denk ik het mooist. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik vind de duurste het leukst ^^


    'Nobody said it was easy

    9 Heb ik in m'n kast hangen, hij is zo mooi *-*.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nummer 9 vind ik het mooist c:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga lekker tegendraads doen :Y)
    This one
    And this one
    And this one

    Nou moet ik zeggen dat ik hierbij totaal niet naar prijs gekeken heb. En ook niet hoe het zou staan bij verschillende omvang...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 19:57 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mag ik vragen welk figuur je hebt? (:

    Zelf vind ik zeven of acht het leukst.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt voor jullie reacties ;D
    Mijn vriendinnen laten weten nummer negen een van de leukste te vinden.

    Sura schreef:
    Mag ik vragen welk figuur je hebt? (:

    Zelf vind ik zeven of acht het leukst.


    Ehm... Normaal? Hehe. Ik ben 1.70 en vrij slank, maar je kan misschien beter in mijn fotoboek kijken daarvoor :p.


    i put the fun in funeral

    Zeven of acht!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Leukleukleuk! Ik vind vooral die laatste paar erg mooi c: En volgens mij staan ze je allemaal wel (: Gewoon wegstrepen en dan blijven vanzelf de leukste over! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    zeven acht en tien vind ik het mooiste,e rg leuek en mooie jurkjes!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou zeggen doe je ogen dicht en prik er een, want op de laatste na zijn ze toch allemaal hetzelfde! D:


    quidquid excusatio prandium pro