• Hello ^^

    Binnenkort heb ik weer een door leerlingen georganiseerd kerstgala, en daar heb je natuurlijk een mooie jurk voor nodig. Misschien associeer je een gala met lange, zwierige jurken en opgestoken haar, maar dit is op mijn school niet helemaal het geval. Eigenlijk is er weinig gala-achtigs aan. Dus dat mijn voorkeur uitgaat naar een korte jurk in plaats van een lange maakt niet uit :p.

    Op Nelly heb ik een flink aantal jurkjes gevonden die ik erg leuk vind. Ik heb een erg voorspelbare smaak... Ze zijn bijna allemaal kort, zwart en kant haha. Misschien is het wel helemaal je smaak niet, maar ik vind het toch altijd leuk om meningen te horen, dus... Welk vinden jullie het leukst? Een nummer noemen is genoeg :Y).

    edit: Okay dames... Ik heb het kiezen een beetje uitgesteld en inmiddels zijn er nog maar 4 jurkjes in mijn maat over hehehe... Nu ben ik van plan om twee jurkjes te bestellen, zodat mocht er een jurkje niet helemaal mooi vallen, ik nog een back up heb. Dus, nu de vraag: welke twee jurkjes zouden jullie kiezen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 18:46 ]


    i put the fun in funeral

    7,8 en 10 vind ik het mooist^^


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik vind acht en negen het mooist. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind acht, negen en elf wel wat hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind ze allemaal wel mooi. Persoonlijk zou ik voor nr. 8 kiezen als ik niet naar de prijs kijk. Lange mouwen vind ik niet zo leuk, maar het kan net zo mooi zijn. En dat de jurk wat losser is vind ik ook mooi eraan. :)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 23:53 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    3, 8, 10! :)

    + Ik heb het zelfde probleem, maar dan met wit :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik vind zeven het mooiste. Die is het origineels van alle varianten (want er zullen ongetwijfeld veel meisjes met zwartkanten jurkjes rondlopen)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind 8 het mooiste, leuk dat die net wat losser valt dan de andere jurkjes.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bladgoud schreef:
    Ik vind zeven het mooiste. Die is het origineels van alle varianten (want er zullen ongetwijfeld veel meisjes met zwartkanten jurkjes rondlopen)

    Maar lijkt me wel een jurkje dat nogal heel precies komt bij 't dragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    9 vind ik het leukste, 7 & 8 zijn ook super.


    Happy Birthday my Potter!

    7 of 11! Je moet er wel rekening mee houden dat er een vest er ook leuk op moet staan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Erhhh..... Tja. Ik snap je moeite met kiezen. IK VIND ZE ALLEMAAL LEUK D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Okay dames... Ik heb het kiezen een beetje uitgesteld en inmiddels zijn er nog maar 4 jurkjes in mijn maat over hehehe... Nu ben ik van plan om twee jurkjes te bestellen, zodat mocht er een jurkje niet helemaal mooi vallen, ik nog een back up heb. Dus, nu de vraag: welke twee jurkjes zouden jullie kiezen?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Okay dames... Ik heb het kiezen een beetje uitgesteld en inmiddels zijn er nog maar 4 jurkjes in mijn maat over hehehe... Nu ben ik van plan om twee jurkjes te bestellen, zodat mocht er een jurkje niet helemaal mooi vallen, ik nog een back up heb. Dus, nu de vraag: welke twee jurkjes zouden jullie kiezen?


    Dan zou ik gaan voor 2 en 3. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    2 en 4. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Overkill schreef:
    Okay dames... Ik heb het kiezen een beetje uitgesteld en inmiddels zijn er nog maar 4 jurkjes in mijn maat over hehehe... Nu ben ik van plan om twee jurkjes te bestellen, zodat mocht er een jurkje niet helemaal mooi vallen, ik nog een back up heb. Dus, nu de vraag: welke twee jurkjes zouden jullie kiezen?


    Sws 2 en van de andere vind ik 1 nog het mooist.


    Happy Birthday my Potter!