• Gesloten, ik weet niet hoe het slotje moet? Zeg het als je het weet.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 16:01 ]


    obsessive rage

    Er bestaat een functie om gedichten neer te zetten, zodat het niet via het forum hoeft. Al gezien, boven in de zwarte balk?
    Schijnbaar wel, want je hebt al gedichten aangemaakt

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 17:57 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er bestaat een functie om gedichten neer te zetten, zodat het niet via het forum hoeft. Al gezien, boven in de zwarte balk?
    Schijnbaar wel, want je hebt al gedichten aangemaakt


    Ach, er zijn er zoveel die hun gedichten hier op 't forum neer pleuren. Ik heb ze dan liever allemaal in 1 topic dan verspreid met 1 gedicht per aangemaakt topic (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 18:50 ]


    It's high noon.

    Robin_Hood schreef:
    (...)

    Ach, er zijn er zoveel die hun gedichten hier op 't forum neer pleuren. Ik heb ze dan liever allemaal in 1 topic dan verspreid met 1 gedicht per aangemaakt topic (:


    Je mag ze promoten via de speciale pagina, maar die heb ik lekker uitstaan omdat ik GM ben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je mag ze promoten via de speciale pagina, maar die heb ik lekker uitstaan omdat ik GM ben.


    Oké, stoer (:


    It's high noon.

    Ik heb die gedichten wel gezien, maar hier kan je gemakkelijker lezen van anderen. geen ruzie op mijn topic, pleasss.


    obsessive rage

    Mensen, als ze graag een topic wilt waar mensen hun gedicht willen pleuren, doet ze dat lekker! (:
    Ik denk ook wel eens bij topics van moet dat nou?, maar dat kun je ook voor je houden.


    wat was dit ookalweer

    Laat ook maar lekker.... -.- Ik hoef geen ruzie op mijn topic, dit topic verdwijnt... -.-


    obsessive rage