• Nouja dik. Ik had gewoon een vraagje.
    Beeld het je even in :
    iemand van 1.65 lang, en 45 kilo.. dik of niet?
    en 1.65 lang en 53..?

    AJU -.-


    The sag in my swag <3

    Dat is like te licht.


    Life is hard and then we die

    Dat is like te licht.

    niet té hoor..


    The sag in my swag <3

    Nee Ö Je bent helemaal niet te dik. Ik ben 1.62 en weeg 52kg & ik zie er nouja, best normaal uit, niet te mager ofzo; Een meisje van 1.65 met 45 kg dat is te licht, veel te licht; 1.65 en 53kg is juist goed *vind ik*


    Listen to what we're not saying..

    Nee Ö Je bent helemaal niet te dik. Ik ben 1.62 en weeg 52kg & ik zie er nouja, best normaal uit, niet te mager ofzo; Een meisje van 1.65 met 45 kg dat is te licht, veel te licht; 1.65 en 53kg is juist goed *vind ik*

    Haha oke!


    The sag in my swag <3

    Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo


    Life is hard and then we die

    dievan 1.65 en 53 is sowieso gezond, ik heb het uitgerekend via een bmi iets xD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    dievan 1.65 en 53 is sowieso gezond, ik heb het uitgerekend via een bmi iets xD

    Oke =). en 1.65; 45 ook? of niet.


    The sag in my swag <3

    1.65 en 45 kg is gewoon té licht! Ik ben 1.57 en weeg 48. Ik ben dik. Zij is te mager!


    Only losers can act the way you do

    Dat is écht niet dik!

    Als je iets diks wilt zien me je mij zien xD

    1.65 en 45 kg is gewoon té licht! Ik ben 1.57 en weeg 48. Ik ben dik. Zij is te mager!
    Ahum... dat is ook niet te dik. Zolang je niet 57 kilo weegt ben je niet te dik.

    http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html

    kun je bmi meten; moet je in voeren of je ouder of jonger bent als 19 jaar; meisje/jongen en je leeftijd. dan krijg je het best te zien! &echt niet te zwaar wat daar staat hoor!


    it's cool to know nothing.

    (...)
    Oke =). en 1.65; 45 ook? of niet.

    Net op het randje gezond gewicht :o
    (dus bijna te licht)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ben écht te licht als ik hier zo zie wat jullie licht vinden… :'D Ik ben ongeveer 1m73 en weeg max. 50 kg. :X

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    Net op het randje gezond gewicht :o
    (dus bijna te licht)

    nou dan vind ik het dus nog meevallen. aangezien iedereen zegt té licht enzo x')


    The sag in my swag <3