• Iedereen die op deze link klikt moet een reactie achterlaten, dus denk goed na en verpest het niet!

    ZEG KEN JE DE HISTORIE?

    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic, waar iedereen terecht kan met zijn problemen en vreugdes. We zijn een, om even bescheiden te zijn, leuke bende en laten onze deur open staan voor iedereen die even zot wilt zijn als wij.
    Wij zijn de Starkische Mutsen. Wij zijn het Awesome Topic.

    DE LIJST

    Sarah - Ralston - is 14 en wordt 15 op 5 mei, Belg
    Melissa - Nickelback - is 16 en wordt 17 op 22 januari, Belg
    Naomi - Mortensen - is 19 en wordt 20 op 9 december, Belg
    Xanthe - Rekkles/Breslin - is 16 en wordt 17 op 7 juli, Belg
    Erica - Scandal - is 21 en wordt 22 op 3 februari, Belg
    Marthe - Jensen - is 15 en wordt 16 op 31 mei, Belg
    Leah - Iluvatar - is 14 en wordt 15 op 30 september, Belg
    Talita - Allonsy - is 14 en wordt 15 op 12 december, Belg
    Sylvie - Sheamus - is 20 en wordt 21 op 18 juni, Belg
    Nele - 324B21 - is 18 en wordt 19 op 18 21 april, Belg
    Evelien - Prancer - is 19 en wordt 20 op 4 juli, Belg
    Lotta - Blade - is 13 en wordt 14 op 18 september, Belg

    Lisanne - Luscinius - is 15 en wordt 16 op 1 februari, Nederlander
    Sofie - Burkhardt - is 18 en wordt 19 op 9 januari, Nederlander
    Kim - Kiliel - is 18 en wordt 19 op 14 september, Nederlander
    Mare - Chanson - is 16 en wordt 17 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Mallory - is 15 en wordt 16 op 24 december, Nederlander
    Belle - Kiriel - is 17 en wordt 18 op 25 juli, Nederlander
    Erieka - GrumpyCat - is 18 en wordt 19 op 1 december, Nederlander
    Danique - Shiki - is 21 en wordt 22 op 17 mei, Nederlander
    Eva - Frickfrack - is 14 en wordt 15 op 30 maart, Nederlander
    Tamara - TomRiddle - is 13 en wordt 14 op op 1 januari, Nederlander
    Saartje - Epps - is 16 en wordt 17 op 28 februari, Nederlander
    Nancy - Herzschmerz - is 13 en wordt 14 op 24 juli, Nederlander
    Aline - Aniston - is 14 en wordt 15 op 14 maart, Nederlander
    Xantha - Burnley - 13 en wordt 14 op 26 januari, Nederlander
    Leone - lalalia - 17 en wordt 18 op 18 juli, Nederlander
    Miriam - Treaty - 15 en wordt 16 op 5 maart, Nederlander









    AFWEZIGHEDEN

    Naam: Datum t/m datum


    DE PEDOCLUB

    - Sarah (Jos)
    - Melissa (Albert)
    - Lisanne
    - Sofie (Pedro, leider der pedo's)
    - Lotta
    - Xanthe (Pedopriesteres)


    THE GAME

    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.



    • De Gewel(dad)ige Starkische Mutsen
    • Tinychat der Awesomeness
    • De Nogal Verlaten Twitteraccount
    • De Jaarlijks Actieve Bluppie-gerelateerde Twitteraccount
    • De Gevreesde Topicregels
    • Geloofsbelijdenis
    • Het Awesome Strafblad


    OPGELET MENSEN

    - Lisanne is dood.
    - Sarah verdient een award!
    - Melissa is SpamSpam de superheld!
    - Melissa en Sarah zijn nostalgisch over zomer 2012 in het topic.
    - Sarah is de enige echte blubbersok.
    - Sarah heeft een giraf.
    - Kim is een hert, een beer en een pinguïn.
    - Kim is kroonprinses dus buig voor haar.
    - Marlijn is zo cute en awesome dat Xanthe nu dood is.
    - De oorlel van Melissa is een Melissalel!
    - Lisanne is Lisantastisch.
    - Sarah is Saartastisch.
    - Wij zijn patattastisch. (En Awesome)
    - Lotta is een meloenoloog en Lisanne een melopeponoloog.
    - Lisanne heeft ontdekt dat meloenen appelkomkommers zijn.
    - Sarah heeft de pedo-club opnieuw opgericht!
    - Volgens Marlijn is Xanthe de allerliefste Poof ooit en daarom is Marlijn dood.u
    - Brussel is geen leuke stad.
    - Marthe is ook nogal verslaafd van Frozen en zou graag Elsa en Anna tegelijkertijd zijn, al laat ze het Elsa zijn graag over aan Evelien - want dan zijn ze praktisch zusjes en van deze zin klopt echt niets - en trouwen met het introlied - Vuelie - dat speelt bij de film omdat het awesome is. En dan trekt ze in in het paleis en luistert ze elke dag naar de soundtrack, telkens weer opnieuw.
    - Het is een algemene waarheid dat Frozen, Catching Fire en The Desolation of Smaug de drie meest perfecte films van 2013 zijn.
    - Belle en Kim’s zijn geobsedeerd met langhaargastjes, zwaarden en centaurs.
    - Musicals zijn awesome. Dat is algemeen bekend.
    - Xanthe gaat te laat slapen omdat ze filmverslaafd is.
    - Lotta heeft wetten opgesteld die bepalen hoe je shipnames moet maken en die iedereen strikt moet opvolgen. Ze is dan ook boos op Marthe omdat die haar wetten overtreedt.
    - Marthe kan hier echter niets aan doen want Odesta is nu eenmaal een officiële shipname.
    - Marlijn en Xanthe houden van flamingo's, gewoon omdat ze awesome zijn.
    - Belle en Kim houden van phieuw phieuwen.
    - Lipton Ice Tea is heilig. Marthe begrijpt niet waarom.
    - Kim en Sarah vinden Schotten leuk.
    - Sebastian Stan is sexy.
    - EVERYTHING IS SUPERNATURAL. - Marthe
    - Xanthe is een dag na Sylvester Stallone jarig, maar door de tijdzones lijkt het dezelfde dag en dat vindt ze heel awesome.
    - Lotta en Xanthe wonen in de jungle omdat er volgens Axl Rose veel cake is. Axl Rose was vroeger erg sexy, deal with it.
    - Xanthe vindt Evelien een held.
    - Episode 200 of Supernatural is perfection.


    Mededelingen:

    • Op dit moment zijn er evenveel Belgen als Nederlanders.
    • Marthe is cool.
    • Xanthe ook. Een beetje. Marthe blijft natuurlijk het coolst. Dat is algemeen geweten. Ik weet niet wat ik hier nog meer achter moet zeggen. Xanthe is vaag. Marthe is nog vager dan Xanthe. Vaagheid is een gave. We zullen jullie doden met onze vaagheid.
    • Feit is echter dat Lotta de awesomeste persoon in het awesome topic is.
    • In Lotta's gedachten is dit een feit. Stiekem is het geen feit, maar laat haar maar dromen. (:
    • Stiekem is dit wel een feit, maar weet Marthe dat niet, maar de rest van het topic wel natuurlijk. :3
    • Stiekem is iedereen in dit topic hartstikke cool.
    • Stiekem zijn deze mededelingen gewoon een tweede Opgelet Mensen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan er zo slecht tegen als mensen weigeren zich in te leven in een ander en enkel aan zichzelf denken.


    26 - 02 - '16

    Rekkles schreef:
    Slimste mens


    IK WAS F*CKING PISSED OMG. IK WILDE DAT GERTJE WON. SOWIESO NIET ADIL, GRRR.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Allonsy schreef:
    Ik heb vandaag mijn rapport gekregen en mijn moeder is niet blij, ook al heb ik 68% en maar één buis :')


    Awh. :c In welke richting en jaar zit je? (:
    Ik had 79 en wilde echt graag 80 eigenlijk, omdat ik wil afstuderen met grote onderscheiding. :') Had op mijn examen fysica een buis (14,7/30 aka 49% --") en voor de rest was alles wel goed. Ik ga even mijn punten kopiëren uit een ander topic. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vakken
    Godsdienst (2)
    Latijn (4)
    Engels (2)
    Frans (3)
    Nederlands (4)
    Geschiedenis (2)
    Esthetica (1)
    Aardrijkskunde (1)
    Biologie (1)
    Chemie (1)
    Fysica (1)
    Wiskunde (8)
    LO (2)
    Totaal
    Dagelijks werk
    78
    90
    87
    78
    82
    93
    68
    90
    92
    79
    87
    69
    91
    80
    Examen
    55
    82
    73
    76
    83
    90
    85
    79
    82
    86
    49
    78
    -
    78
    Totaal
    61
    84
    76
    76
    83
    91
    81
    82
    84
    84
    59
    76
    91
    79


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yaaayyy, ik sta in de finale van het songfestival van mijn school. : D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nickelback schreef:
    Vakken
    Godsdienst (2)
    Latijn (4)
    Engels (2)
    Frans (3)
    Nederlands (4)
    Geschiedenis (2)
    Esthetica (1)
    Aardrijkskunde (1)
    Biologie (1)
    Chemie (1)
    Fysica (1)
    Wiskunde (8)
    LO (2)
    Totaal
    Dagelijks werk
    78
    90
    87
    78
    82
    93
    68
    90
    92
    79
    87
    69
    91
    80
    Examen
    55
    82
    73
    76
    83
    90
    85
    79
    82
    86
    49
    78
    -
    78
    Totaal
    61
    84
    76
    76
    83
    91
    81
    82
    84
    84
    59
    76
    91
    79


    High five for fysica!


    help

    Hahaha, ik word emotioneel door het zielige einde van een spelletje :W


    26 - 02 - '16

    Ik ben nog happy en dat zou ik niet moeten zijn... (Moeder ligt in het ziekenhuis...)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @Erieka Welk spel was je aan het spelen?
    @Nancy Is het iets ernstigs waardoor je moeder in het ziekenhuis ligt?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    @Erieka Welk spel was je aan het spelen?


    Pokemon Mystery Dungeon: Gates To Infinity


    26 - 02 - '16

    Kiliel schreef:
    @Erieka Welk spel was je aan het spelen?
    @Nancy Is het iets ernstigs waardoor je moeder in het ziekenhuis ligt?
    Ik ben aan het typen, haha. Komt er zo in een nieuwe reactie te staan.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Kiliel schreef:
    @Erieka Welk spel was je aan het spelen?
    @Nancy Is het iets ernstigs waardoor je moeder in het ziekenhuis ligt?
    Ik heb het even in een spoiler gestopt. (: (Het is nog best wel veel)
    Klaplong, ik schrok echt vanmorgen. Hoorde een onbekende stem, en mn zusje kwam naar mn kamer toe, want ze verveelde zich en wou/durfde/ging niet naar beneden, want er was een man. Ik dacht eerst dat ik mn pa ook hoorde, mn kamer is erg gehorig, de deur stond open en ik heb gevoelige oren, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Mijn zusje ging achter mijn iPad en zat op mn bed enzo, na een tijdje ging ik naar het toilet, toen ik terug kwam en weer probeerde te gaan liggen, wat niet ging door mn zusje die zich op mn bed had verspreid, kwam mn moeder eraan en zei dat de dokter beneden was voor haar en dat ze zo met de ambulance naar het ziekenhuis moest. Nou, ik raakte in paniek van schrik, had mn oma - die ik later aan de telefoon had - wel verwacht doordat ik zo gevoelig ben, en schrok dus nogal erg en vroeg me af waarom. Ze zei omdat ze last van druk had op d'r borstkas - of iets in die geest(ook zei ze dat ik niet naar de afspraak hoefde, niet dat iemand dit gaat snappen, naar welke afspraak, denk ik of je moet het hebben gelezen). Daarna liep ik achter mn ma aan naar de badkamer en we hoorden een ambulance met sirenes, waarvan ik er nog steeds nite achter ben of die voor mn moeder was of niet. Ik liep een paar minuten later nog wat ongerust en geschrokken naar beneden (rechts van de trap is de woonkamer, links de keuken) en liep naar de keuken en zei "hoi" tegen de dokter, die ook hoi terug zei. Mijn zusje durfde niet naar beneden te komen, haha, en ik riep haar steeds dat ze gewoon kon komen, ik liep er erger bij dan haar + zij is normaal moediger dusja, weird. Al snel kwam die ambulance broeder en ik riep mn moeder dat ze moest komen, toen ze de deur uit waren vlogen mn zusje en ik naar mn zusjes kamer en keken daar verder naar de ambulance. Ik zag dat ze een injectie kreeg, later werd uit gelegd voor het geval dat. Ik met mn zusje theorieën verzinnen waarom ze niet wegreden. Mijn zusje hoorde een auto en riep HOI keihard, en we hadden het raam open, dus dat vond ik niet leuk, je zag ook de buren enzo af en toe. Toen bedachten we papa en raad eens wie niet veel later de trap op stampte; papa. Mijnz usje ging toen uitleggen hoe een ambulance eruit ziet, zij had er al eens ingezeten en ik raakte toen van jaloezie helemaal in paniek, haha. (Was er nog noooooit ingeweest, alleen van de buitenkant gezien)
    Al snel gingen we naar beneden en wij papa probeerde mij gerust te stellen. Ineens ging de deurbel en kwam er een andere Ambulance broeder, die ik wel mocht hehe, die zei dat mn moeder nog een vest etc. nodig heeft , want ze gingen eerst een keer bloedprikken in het ziekenhuis en 4/6(?) uur latyer weer, brr ik dacht echt te rillen. Ik vond dat pak echt gaaf en kon het in alle rust bekijken, whut ik hou van het ziekenhuis, en zei dat ook, hij stond voor mn neus en ik zat op de bank en hij erachter. Ik zei het ook tegen hem enzo, hij was echt aardig, en ik kon later op ambulancezorggroningen.nl kijken hoe een ambulance eruit zag en meer info. Hij zei dat ik later ook bij de ambulance zorg kon gaan wekrne en toen zei mn pa dat ik dat later wel wilde. En ik zei toen; "Ja, alleen wel wat anders, maar wel in het ziekenhuis." Teon zei die man; "Daarna kan je ook nog bij de ambulance zorg." Ik knikte en zei toen dat ik beide ging doen, maybe. Mijn vader; "Of in zo'n helikopter." Ik schreeuwde echt keihard nee en zei toen dat ik hoogtevrees heb, brrr. Mijn emoder had ook voor gesteld dat ik en mn zusje naar oma konden.
    Later toen papa de deur uitliep met die man de voordeur uit waren, en ik stond bij die tussen deur, die open stond en de voodeur net dicht. Ik keek ernaar alsof ik naar de voordeur wilde en wou gaan kijken, mn zsuje zei al snel toen ik niet verder liep dat we koen gaan kijken en ik dacht even mag dat wel, maar toen wou mn zusje langs me lopen, dus duwde ik haar zachtjes wat opzij en liep zelf toen verder (geen flauw idee wie de deur open deed).Wij kijekn en na een tijde kwam er een buurvrouw, die ik niet persoonlijk ken, thuis en keek naar de ambulance, en ik zei dat tegen mn zusje, die dat blijkbaar niet ehelmaal had meegekregen, ze verstopte zich achter de duer en keek, alweer, door de brievenbus en gooide bijna de deur tegen mn kop dicht, haha. Ik verontwaardigd, haha. Na een tijdje zwaaide ik naar mn vader en moeder in de ambulance, van te voren had ik ook al naar haar gezwaaid toen ik nog op mn zusjes kamer stond. De ambulancebroeder, dat woord klinkt zo leuk haha, die tegen ons wat had gezegt en in huis was geweest die zag ons, haha. Na een paar minuten kwam, degene die ik niet echt mocht en ik dahct eerst dat het door die andere broeder kwam, maar het bleek dat mn ouders dat hadden gevraagd, want ze weten hoe veel ik geinteresseerd ben in dingen die met het ziekenhuis te maken hebben en ik had 'm nog nooit van binnen gezien zoals ik al had gezegt, die kwam naar half/driekawrt naar buiten en vroeg; "Wie is Nancy?" Ik stak mijn hand op en hij zei dat ik mocht komen, ik snel op bloten voeten komen aanrennen. Echt gaaf zo'n ambulance vanbinnen! En mn zusje was me gevolgd, nou dat was echt gaaf. Ze zeiden dat mn meoder iets met haar long(en) had en niet iets met het hart of zo iets.
    Mn vader ging niet mee en zou later komen, nou die was een uur bezig met mn zusje en mij, al wou ik, doordat ik mn haar niet kreeg gekmat en ik wou douchen, nniet meer mee. Mijn pa zei eerst van wel dat ik moest gaan enzo en dat ie zich niet ook over mij bezorgd wou gaan maken. Hij was snel overtuigd toen ik zei dat ik dageleijks (ma T/m vrij en op zondag 's morgens) alleen thuis ben en mezelf wel kan redden en als er wat was ik hem ging bellen. Toen heofde ik niet mee, en ik zat serieus te huilen toen mn pa zei dat ik mee moest, want ik was nog steeds overstuur en Night Changes (1D) de Acousitc versie had ik op, haha. Ik ging muziek luisteren enzo, later ging ik film kijken op de pc. Na vieren (kwart over/20 over?) kwam papa alleen thuis. IK gelijk vragenm waar mama was, hij zei dat hij het zo zou zeggen, ik schrikken en was bang, toen zei hij dat ze een klaplong had en dat ze min. deze nacht in het ziekenhuis zou blijven en misschien nog een nacht langer, brr. Ik geloof dat ze dsat had doordat ze gisteren een te drukke dag had gehad en doordat ze tegen de wind in fietse en het regende ze dat had gekregen ofzo.
    Later had ik met mn pa gegeten en de spullen van mn moeder ingepkat, ik had la gevraagd of mn zusje bij oma kon blijven slapen, zodat ik hier alleen met papa zou zijn en rust had. Haar spullen ook ingepakt enzo. Dat mocht ook van oma enzo. (Ik ga nu even snel, haha) Toen moest mn pa nog wat naar de bieb brenegn, kwma terug en bracht de spullen naar mn moeder en oma.
    Nu zat mn vader net op Talk (via Gmail) met me te appen over dat haar wifi het niet doet met appen, haha. En dat ik iets was vergeten in te pakken, mijn zachte knuffel uit London, en hij zegt "Och, kan morgen !!" Nu ben ik bang dat ze daar nog een nacht moet blijven. :/
    Yeah, mn pa zegt dat mn ma kan appen, maar ik kan niet appen, oude mobiel weet ik ww niet meer en nieuwe nog geen app etc. HAHAHA.
    Neu, talk doet het bij haar nog niet...

    Btw, morgen ga ik op bezoeke bij mn ma!

    Sorry voor de typefouten! Dit was nog meer dan hieronder. (Ook ergens in de 1.000)Ö
    Nu had ik wel andere liedjes aan!



    Voor wie nog wat wil lezen, iets met die afspraak van hierboven wat niet doorging;
    Ja. (:

    Tsmtamtam, ik begin lekker vorig jaar, hehe. (Long story)
    Ik het eerste jaar naar school op de middelbare, ging wel goed eerst tot ik verliefd werd en mn cijfers slechter werden, na een tijdje was dat over, niet dat het beter ging toen met mn cijfers. Ik had geen vrienden, maar fietste wel met iemand mee naar school die ik al jaren kende via de basisschool, die toen al 7 jaar bij me in de klas had gezeten, en die lag op mijn weg naar school, als ik langs de school van mn zusje wou fietsen en ook nog is omreed. Wat ik ook liever deed dan langs een andere school(en?). Want ik durfde eerst niet alleen, nu wel, naar school, maar nog steeds niet langs die andere school.
    Rond half mei werd ik ziek en bleek een zusje van Pfeiffer te hebben, zo zei een arts het later - ik ga nu te snel, en het was niet aan te tonen. Toen moest ik na ene tijd bloedprikken enzo, twee keer zelfs brr viel ook nog is bij de tweede keer twee keer achter elkaar bijna flauw. Niets was aan te tonen, behalve dat ik ooit in het verleden iets had gehad van Pfeiffer maar niets gemerkt hoor.
    Zo ging het door dat ik thuis zat, ben wel een keer naar school geweest op een dinsdag, maar na twee lesuren weer afgemeld (moest 7 in totaal) voelde me echt niets lekker. Ik kon 's avonds wel de wandelvierdaagse lopen, echt heel vreemd en natuurlijk was iemand uit de klas daar, die ik niet mocht en zij mij niet, dus toen werd het minder geloofd dat ik ziek was. Maar ik was echt ziek...
    Ik probeerde in de toetsweek van juni de eerste dag toen, dat ging niet helemaal goed, maar had de dag doorstaan met moeite, tralala degene met wie ik fietste viel flauw, voelde zich misselijk, haha.
    Ik verzuimde veel etc. doordat ik ziek was... Ik (man veel '"IK"' zeg!) ging wel het laatste rapport halen enzo, beste ontbijt ever; twee chocokoekjes en een half/kwart magnum ijsje, ik trakteerde aan twee meiden, o.a. met wie ik fietste en nog iemand van de basisschool, die op de middelbare het eerste jaar in een andere klas zat. (Ik was moeilijk met ijs kiezen, lawl.)
    Ik geloof diezelfde dag nog moest ik naar het ziekenhuis voor een kinderarts om te kijken wat ik had, ik moest rusten zei hij en ik had het zusje van Pfeiffer, zoals eerder gezegt.
    Heel de zomervakantie gewoon mn gang gegaan enzo. Toen had ik boeken ophalen etc. dat ging wel opzich en toen bleek dat het meisje met wie ik fietste en het andere meisje, van de magnum enzo, dat was leuk en een deeltje van mn eigen klas zat er in (C), een groot van het andere meisje haar klas (B), en ook nog een paar van A en D. Dat was wel leuk, opzich, de maandag van de inloopweek ofzo was wel leuk en dat ging nog wel, maar was nogal moe weer thuis. Ik had ook nog onenigheid met de twee meiden die ik hierboven steeds noemde over samen fietsen, want ik wilde niet met z'n drieen, en ook niet een andere weg langs bij de ene school die ik juist ontweek.
    Dinsdag t/m donderdag was ik er ook, dit keer géén VWO boeken i.p.v. VMBO-TL/HAVO. Vrijdag voelde ik me niet lekker, had ook nog gym. De week erop ging maandag en dinsdag, want ik had zo'n buikpijn van het maandelijks en wss ook van dat virus nog dat ik gewoon niet kon gaan. Ik was de woensdag er bij het derde lesuur wel weer, en dat vond mn klas echt super weird, pff. Zat ook nog eens bij het raam, waar ik niet tegen kan, gelukkig had ik het uur daarna mn mentor (Frans), daar werd wel geregeld dat ik ergens anders zat, alleen zat ik naast een meisje met wie ik vaak door elkaar gehaald werd, beide blond, blauwe ogen, bril op, naam begint met een N, komen uit de zelfde wijk... We mogen elkaar niet echt en werd het jaar ervoor ook naast haar gezet en ook nog is bij het raam, tweede keer toen dat we wisselden van plek enzo. Toen had ik ook nog eens een lichte cursh op een jongen die vorig jaar in B zat, haha, was echt dom. (':
    Ik had later NL/NE, en moest toen nog mn werk inhalen, echt heel wat - wat anderen de vorige les hadden gedaan, nou was aan het einde bijna net zover als de gene naast me, ik lees, schrijf en type snel, haha had ik ook allang gemerkt met dat ene meisje die dit jaar ook bij mij inzat en vorig jaar niet, was eerst achter en liep al snel voor. Zo handig. (;
    Toen werd ik gepest, lawl ik had het vorig niet helemaal door... (Ik had vorig school jaar niet mogen blijven zitten...)
    Daarna voelde ik me alweer niet goed, had blaasontsteking en weet ik veel wat nog meer, zo veel geluk dat ik alles tegelijk heb, hé... (Sarcasme)
    Ik durfde niet meer terug naar school en mn ouders probeerden, net als vorig jaar, er alles aan te doen van wel. Mn vader kreeg me één met moeite naar school, met behulp van mn moeder, maar we gingen naar de orthopedagoge ofzo iets toen. (Ik mag die vrouw niet)
    Er was afspraak gemaakt dat ik die maandag erop zou proberen enzo, nope lukte niet... We besloten een team in te zetten ofzo van zes week, ik kreeg daar een iPad voor om contact te houden, lawl die man was hier vanmorgen nog.
    Nu is het meer dan 6 week later, was voor de herfstvakntie al.. And I have die iPad nog steeds, hehe.
    Ik bleek PDD-NOS te hebben, ik had al HSP... Ik wou naar een andere school, voor mensen die wat meer kwestbaar zijn, zoals ik dus...(En nu over nu) Nu is het zo dat ik ben toegelaten, wel in de eerste dan, ook al was ik voorwaardelijk over niet dat - dat er iets mee te maken heeft, de tweede zat gewoonweg al vol van TL, maar willen ze me eerst naar een herstart sturen op de school waar het kind zit dat me pestte en mensen, vooral "de negers", om zo maar te noemen. Ik wil daar niet heen, en verzet me daar dus ook tegen, want ik wil niet aan twee omgevingen wennen, heb daar al moeite genoeg mee. Maar omdat ik (wat?!? Niet te paard, wtf is mn gedachten heen gegaan, sorry) al een hele tijd niet naar school ben geweest en ik dat fysiek en mentaal wel haal, moet ik naar die herstart per janurari. Ik MOET morgen mee naar die ene school waa rik niet heen wil... Voor een rondleiding en om iemand, die dan mn mentor zou kunnen worden te ontmoeten, mijn vader gaat mee en ik wil mn moeder, maar dat gaat niet, ze is er wel even, maar niet lang... Mn ouders zijn daar al geweest, ik niet wou niet mee. Die man, van dat team, is vanmorgen geweest, zoals ik al eerder zei haha, om me dat te vertellen enzo, veel te vroeg al om half tien... *kreun*
    Oja, per januari krijg ik een arts die me gaat bekijken op fysiek of zoiets, idk, haha. (':

    Zoiets was het wel, ergens in de 1.000 woorden, sowwy... Herb nu wel alles voor mezelf ook op een rijtje gezet, sorry voor de typefouten! En dank dit liedje die ik af en toe aan zette, whahaha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Poeh, Nancy, dat is niet niks. Gelukkig was het geen fatale klaplong en ik hoop voor je dat ze weer zo snel mogelijk naar huis kan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kiliel schreef:
    Poeh, Nancy, dat is niet niks. Gelukkig was het geen fatale klaplong en ik hoop voor je dat ze weer zo snel mogelijk naar huis kan.
    Me too!
    Papa is net thuis, hehe. Zei ook iets erover, maar weet al niet meer wat, whahahaha. Iets goed hoor. (;
    Bedankt! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hehehe, ik heb een beetje geleerd mn gevoelens onder controle te houden!
    YEAH!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.