• Hallootjes!,

    Sinds een halfjaar ben ik de aanvoerder van mijn unihockey/floorball team. Hiervoor hadden we shirts, maar maat M valt echt als maat XS, en daar kunnen we niet in spelen. Sowieso komen we te kort, en ik koop liever nieuwe, dan deze bij te bestellen. Nou is het alleen zo, dat teamshirts bij ons echt heel duur zijn.
    Dus kwam ik op het wellicht geniale idee, om ze gewoon zelf te maken. (Een handvol shirts kopen, en dan de nummers er op te naaien) - nou hoorde ik alleen dat het meestal niet goed komt, omdat de naaistiksels in de was kapot gaan, of er om heen gaan draaien, waardoor het nummer vervormd... Iemand enig idee of dat echt zo is, of misschien een andere oplossing?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Misschien kan je het erop laten drukken? Voor ons handbal-team kon je lege shirts kopen en dan een nummer erop laten drukken bij een sportwinkel.


    Your make-up is terrible

    Als je het goed vast naait met een machine lijkt het me geen probleem? Misschien wat lijm/nagellak op het begin en einde?
    Denk dat je het best hierover op internet kan zoeken of moet uitproberen.

    Assassin schreef:
    Misschien kan je het erop laten drukken? Voor ons handbal-team kon je lege shirts kopen en dan een nummer erop laten drukken bij een sportwinkel.


    Ah ja, dat hadden we dus gedaan, maar die vallen heel krap. En om nou weer zo'n smak geld uiit te geven daarvoor..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Smuttler schreef:
    Als je het goed vast naait met een machine lijkt het me geen probleem? Misschien wat lijm/nagellak op het begin en einde?
    Denk dat je het best hierover op internet kan zoeken of moet uitproberen.


    Ja! Dat is een goeie! Of gewoon helemaal lijmen, en dan voor de zekerheid nog wat kriskras steken doen. Thanks (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Ja! Dat is een goeie! Of gewoon helemaal lijmen, en dan voor de zekerheid nog wat kriskras steken doen. Thanks (:

    Alle stiksels lijmen met kledinglijm of topcoat lijkt me een goed idee.
    Je kan natuurlijk ook een leuk kleurtje gebruiken en daar kriskras steken mee maken.

    Churchill schreef:
    (...)

    Ah ja, dat hadden we dus gedaan, maar die vallen heel krap. En om nou weer zo'n smak geld uiit te geven daarvoor..

    Maar die shirts kan je toch vantevoren passen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    (...)
    Maar die shirts kan je toch vantevoren passen?


    Nope. Onze huidige captain had ze laten maken, en niet over nagedacht dat ze zouden moeten passen. Dus nu zitten we met een hoopje waardeloze shirts.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je kan zelf ook plaatjes op shirts 'strijken' zeg maar. Weet alleen niet precies hoe dat in zijn werk gaat en hoe dat uitpakt in een wasmachine.


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Misschien kan je het erop laten drukken? Voor ons handbal-team kon je lege shirts kopen en dan een nummer erop laten drukken bij een sportwinkel.



    Dit! ^^

    Als ze te klein vallen, kun je toch beter een grotere maat kopen? Dan koop je bijvoorbeeld voor iedereen een XL. Ik weet niet of dit wat is hoor haha.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 14:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SPECS schreef:
    Je kan zelf ook plaatjes op shirts 'strijken' zeg maar. Weet alleen niet precies hoe dat in zijn werk gaat en hoe dat uitpakt in een wasmachine.


    Strijken gaat heel snel los. Ik heb het een keer geprobeerd, het was geen succes :/


    Het beste is denk ik het erop laten drukken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Churchill schreef:
    (...)

    Nope. Onze huidige captain had ze laten maken, en niet over nagedacht dat ze zouden moeten passen. Dus nu zitten we met een hoopje waardeloze shirts.

    Wat doe je anders met shirts? Haha. Maar ik bedoel, zoals nu ook al is aangegeven, je pakt een shirt, past 'm, als 'ie past laat je er iets op drukken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."