• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Volgende registratieperiode
    Van 20:30 uur op 14 december tot 20:30 uur op 15 december (Nederlandse/Belgische tijd)

    Mensen die een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Tarth
    _Damon
    Cresseyde
    JamesPotter
    Erza
    Niphredil
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Klang | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    Gibbs | DiNozzo | Arcane
    Bat | Novoselic | Arcane
    Jethro | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Seto | Lazulic | Shadow
    Bostick | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Aureolus | Aureolus | Shadow
    Fabrizio | CheeseCupcake | Lightning
    Gaudino | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Sharknado | Dadle | Water
    Kilicious | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Gardenzio | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Oakenshield | Elladan | Ice
    Adara | Mercedene | Ice
    Griffiths | Marthali | Ice
    Feline | Erieka | Plague
    Sterben | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Gally | Lumineer | Light
    Wiarda | Wiarda | Light



    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15- || -16- || -17-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerde op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.


    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 15:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    No offence Seto, maar Nederlanders hebben over het algemeen een hoog niveau op Engels. Een van de hoogste na de UK zelf. Dus dat because I am dutch is niet legit.:'D hoe dan ook, leuk idee!(:


    Over het algemeen ja, maar dat kan onderling heel erg verschillen :')








    Echt gaaf dat al die mensen positief reageren!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nou ja ik wil alleen melden dat ik Nederlands ben en niet heel erg Engels kan.

    Voor de rest ben ik zeker blij.
    Alleen het creëren is nog lastig.


    Vampire + Servant = Servamp

    Waarom koos ik er ook alweer voor om mijn Crystal draak te bekleden in Flourish Jewelry? God, die dingen kosten een hoop geld. En ik wil sowieso nog de necklace (ongeveer 45KT) en het liefst natuurlijk ook de belt (84 gems, which I don't have, ik heb er niet eens één op het moment :'D), anklets (98KT) en bracelet (23KT) (de prijzen zijn van de kleur waar ik mee bezig ben: Citrine)
    But she sure is pretty ^^


    Ik bied me dus vrijwillig aan als je die dingen voor een iets betere prijs wil verkopen, met name de belt aangezien het nog wel even duurt voor ik die kan kopen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    SPECS schreef:
    No offence Seto, maar Nederlanders hebben over het algemeen een hoog niveau op Engels. Een van de hoogste na de UK zelf. Dus dat because I am dutch is niet legit.:'D hoe dan ook, leuk idee!(:


    Huh, niet legit? Sorry, maar dat vind ik een beetje een flauwe opmerking. :/ Ook Nederlanders kunnen slecht zijn in Engels. Ze geeft ermee vooral aan dat Engels niet haar moedertaal is en dat het daarom mogelijk is dat ze foutjes maakt. Als jij er wel goed in bent, is dat mooi, maar dat betekent niet dat het andere mensen niet anders kan vergaan. Daar is niets mis mee.



    Seto schreef:
    Nou ja ik wil alleen melden dat ik Nederlands ben en niet heel erg Engels kan.

    Voor de rest ben ik zeker blij.
    Alleen het creëren is nog lastig.


    Het lijkt me wel heel gaaf, een draak met twee hoofden. De draken op de site tot nu toe zijn allemaal leuk, maar vrij "standaard" voor draken. Ik ben erg benieuwd naar je schetsen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zojuist deze crystal gekocht ;x Heb nu nog maar 38 treasure 8D


    En die ga ik laten paren met Carnage die ik pas heb gekocht

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jethro schreef:
    Waarom koos ik er ook alweer voor om mijn Crystal draak te bekleden in Flourish Jewelry? God, die dingen kosten een hoop geld. En ik wil sowieso nog de necklace (ongeveer 45KT) en het liefst natuurlijk ook de belt (84 gems, which I don't have, ik heb er niet eens één op het moment :'D), anklets (98KT) en bracelet (23KT) (de prijzen zijn van de kleur waar ik mee bezig ben: Citrine)
    But she sure is pretty ^^


    Ik bied me dus vrijwillig aan als je die dingen voor een iets betere prijs wil verkopen, met name de belt aangezien het nog wel even duurt voor ik die kan kopen


    Haha, die draak is goud waard als je klaar bent. :'D Maar ook heel pretty. Nog meer dan nu, waarschijnlijk. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het lijkt me wel heel gaaf, een draak met twee hoofden. De draken op de site tot nu toe zijn allemaal leuk, maar vrij "standaard" voor draken. Ik ben erg benieuwd naar je schetsen. ^^


    Ik denk dat Specs meer bedoelde dat de redenering "ik ben Nederlands, dus ik kan niet zo goed Engels" niet helemaal klopt, omdat er wel degelijk Nederlanders zijn die Engels kunnen. Daarmee zei ze niets over het feit dat er ook mensen zijn die niet zo goed Engels kunnen.
    Althans, dat is hoe ik het begreep.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, die draak is goud waard als je klaar bent. :'D Maar ook heel pretty. Nog meer dan nu, waarschijnlijk. :3

    Probably, yeah :'D en ja, die twee dingen in hun eentje zien er slechter uit dan wanneer ze helemaal klaar zal zijn ^^
    Ik kan echt niet wachten tot ze kan breeden, only 5 more days ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sterben schreef:
    Zojuist deze gekocht ;x Heb nu nog maar 38 treasure 8D


    En die ga ik laten paren met Carnage die ik pas heb gekocht


    Oh my, die gaan vast hele mooie hatchlings maken. Wauw *.*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    (...)
    Probably, yeah :'D en ja, die twee dingen in hun eentje zien er slechter uit dan wanneer ze helemaal klaar zal zijn ^^
    Ik kan echt niet wachten tot ze kan breeden, only 5 more days ^^


    Welke moet je nog van Citrine? Ik kan proberen voor je te snipen en dan mag je ze gewoon voor de MP prijs overkopen ='D
    Had het eerder gezegd! Heb de afgelopen dagen al meerdere cirtine dingen voorbij zien komen o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zag net trouwens dat er al eens een idee was voor twee koppige draken: [Breed] Twinseer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Ik denk dat Specs meer bedoelde dat de redenering "ik ben Nederlands, dus ik kan niet zo goed Engels" niet helemaal klopt, omdat er wel degelijk Nederlanders zijn die Engels kunnen. Daarmee zei ze niets over het feit dat er ook mensen zijn die niet zo goed Engels kunnen.
    Althans, dat is hoe ik het begreep.


    Maar het punt is juist dat die redenering wel degelijk klopt. "Ik ben [vul andere nationaliteit dan Nederlands in], dus ik kan niet zo goed Engels" zou ook geaccepteerd worden, toch? Dat je moedertaal niet Engels is, is altijd een goede reden om de taal niet perfect te spreken.
    Nou ja, ik wil geen discussie starten. Ik heb er ook volledig vertrouwen in dat SPECS het echt niet gemeen bedoelde, want dat lijkt me niets voor haar. ^^ Het is gewoon dat zo'n opmerking een beetje vervelend kan overkomen, zeker via internet. Hopelijk vatte Seto het niet eens zo op, dus er is verder niets aan de hand.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jethro schreef:
    (...)
    Probably, yeah :'D en ja, die twee dingen in hun eentje zien er slechter uit dan wanneer ze helemaal klaar zal zijn ^^
    Ik kan echt niet wachten tot ze kan breeden, only 5 more days ^^


    En ik dacht dat de draken waarvoor ik skins van 200k had gekocht al verwend werden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het lijkt me wel heel gaaf, een draak met twee hoofden. De draken op de site tot nu toe zijn allemaal leuk, maar vrij "standaard" voor draken. Ik ben erg benieuwd naar je schetsen. ^^


    But....ik bedoelde het niet gemeen.D: Ik vond alleen dat ze het beeld schepte dat alle Nederlanders slecht zijn in Engels, terwijl dat niet het geval is. En om maar even te verduidelijken: ik ben zelf een Duits analfabeet, terwijl Duitsland op 20 minuten rijden afstand ligt. Dat vind ik pas dom van mezelf hehe.:')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:07 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Ik denk dat Specs meer bedoelde dat de redenering "ik ben Nederlands, dus ik kan niet zo goed Engels" niet helemaal klopt, omdat er wel degelijk Nederlanders zijn die Engels kunnen. Daarmee zei ze niets over het feit dat er ook mensen zijn die niet zo goed Engels kunnen.
    Althans, dat is hoe ik het begreep.


    Yes, yes dat is precies wat ik bedoelde.c:
    Bedankt voor het begrijpen van mijn rare hersenrimpels.(:


    You were born original, don't die as a copy.