• Yay, weer een zeiktopic, wat gezellig.. ^^

    Zoals meeste mensen hier waarschijnlijk wel weten is One Direction nu in Nederland voor de opnames van RTL Late Night. Heel leuk allemaal, alleen jammer dat ik geen kaartjes heb gewonnen. Nu heeft iemand die ik totaal niet mag dus gisteren wel kaartjes gewonnen, het meisje uit Barendrecht. Bibi is een enorme bitch die zo verwend is als een mens die twaalf kilo koekjes krijgt, geen goede vergelijking oeps, en heel erg carrot. Ze is gewoon een hele erge fake fan en ik snap niet waarom ze niet even iemand anders hadden kunnen kiezen, niet dat er nog iets aan te doen is, maar ik ben gewoon boos. Nu moet ik maandag op school aan gaan zitten horen hoe ze One Direction heeft ontmoet en al die dingen. Ik had liever gehad dat alleen mensen die ik niet ken die kaartjes hadden.
    ^Over dit gaan jullie waarschijnlijk heel erg zeiken, maar ik moest het gewoon even van me afschrijven.^


    Nu gaan we even over op een heel ander onderwerp, wat ook weer erg gezellig is.

    Een paar dingen die handig zijn om te weten:
    Al bijna anderhalf jaar vind ik een jongen uit mijn klas leuk, B in dit geval.
    F en FL zijn bitches die alles wat ze horen door lullen aan de hele school. F heeft een tijdje 'flow' gehad met B.
    A is een 'vriendin' die ik vertrouwde en waar ik naast zit bij de klassenopstelling.
    G is een echte vriendin die alles weet over hoe ik me voor B voel. Ze praat vaak met B via Whatsapp.
    Z is een klasgenootje waar ik ook goed mee omga.
    In de klassenopstelling zitten we in deze opstelling;
    [Lege stoel] [F]
    [A] [Ik]
    [FL] [ B]
    [G] [Z]

    Nu vertelde G mij gisteren dus dat A tegen F, FL en B heeft gezegd dat ik hem leuk vind. Ik zat tijdens die les (scheikunde) aan de andere kant van het lokaal, omdat iemand anders alleen zat en zij mij helpt met een verhaal. A heeft dus tegen de bitches en B alles verteld over mij, hoelang ik B al leuk vind, dat ik hem 'stalk', dat hij me na twee uur weer had ontvolgt op insta (wat waar is, maar hij wist niet dat ik dat was). Volgens G wist B al langer dat ik heb leuk vond, maar hij heeft G belooft om niets te zeggen en het voor zichzelf te houden. B had aan G gevraagd of ze foto's wilde sturen van gesprekken met mij, wat ze niet heeft gedaan. Blijkbaar heeft hij het dus ook aan A gevraagd want in die scheikunde les vroeg B aan A of zij die foto's nog wilde sturen. Dit vroeg hij zacht, zodat F & FL het niet zouden horen, waarop A luidruchtig antwoordde dat 'ze dacht dat ze het niet meer ging sturen'. Tot nu toe is A nog wel aardig, maar nu veranderd het verhaal. F & FL wilden nu weten waar het over ging. 'B, waar gaat het nou over?' 'Doe nou niet zo flauw.' 'Wat gaat ze niet sturen?'. B was heel lief en zei de hele tijd dat hij er niets over ging zeggen, dat had hij immers aan G belooft. Hij hielt zich er de hele tijd dan ook aan, maar toen zei F tegen A, 'Vertel het nou maar, FL gaat het mij toch wel vertellen'. Dit was dus gebluft, FL wist er ook niets vanaf. Alleen jammer dus dat het wel hielp, want toen vertelde A dus lekker al mijn gevoelens aan F, FL en B zelf. Z zei nog tegen haar dat ze haar mond moest houden, maar ze luisterde niet.
    Ik heb al deze dingen in vertrouwen aan A verteld, maar denk maar niet dat zij ooit nog een woord over hem uit mijn mond gaat horen komen. Mijn vertrouwen in heel veel mensen is nu omlaag gegaan, ik had echt het gevoel dat ik haar kon vertrouwen.
    F en FL gaan dit sowieso aan alle bitches van de school vertellen, dan gaat er dus een bericht door de school heen als 'Dat ene rare meisje uit onze klas is op B, eh. Ja echt raar, B is veel te goed voor haar'. En voordat mensen gaan zeggen dat ze nooit zoiets gaan zeggen, ik weer dat het wel zo is. Ik heb uit F's mond horen komen dat B veel beter verdient en dat ik raar ben. In deze klassenopstelling moet ik tot de kerstvakantie zitten, tussen al deze mensen in, waar ik dus echt geen zin in heb. Ik wilde eerst aan mijn mentor gaan vragen of ik verplaatst kon worden, maar dat wilt hij natuurlijk een reden en no way dat ik dit aan hem ga vertellen. Als jullie misschien tips hebben hoe ik dit kan gaan overleven hoor ik het graag. (:

    Sorry als er fouten in deze tekst zitten, ik ben heel erg boos op A en moest dit er gewoon even uitgooien. Ik ga het dan ook niet overlezen, dan ga ik alleen nog bozer worden en daar heeft niemand zin in. :')


    Voor iedereen die ook echt moeite heeft gedaan om dit te lezen, heel erg bedankt. En als je het tweede deel volledig begreep ben ik erg trots op je. :')

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 13:46 ]

    Tja, ik snapte het onderste deel niet heel erg, ik lees m zo nog wel even, hehe.

    Maar over het deel van One Direction ,tja. Zo zit het leven in elkaar, misschien is ze een Carrot of fake, als ze -ze leuk vind en van de muziek geniet, mag ze dat. Ieder meisje of jongen had kunnen winnen en ja, een kleine kans dat jij wint.
    Ik heb zelf niet meegedaan omdat ik er geen vertrouwen in had, maar ik snap wel hoe leuk het is voor haar om te winnen. Er zijn duizenden, miljoenen waarschijnlijk, meisjes die hun ook helemaal leuk vinden, maar hun ook nooit kunnen zien of ontmoeten.

    Met het concert had ik ongeveer het zelfde, al is dat ook anders. Rijke bitches mochten gaan, ik niet omdat ik het zelf moest betalen en niemand wou. Ja, je hoort het even aan maar als je ziet dat mensen er blij van worden, wie zijn wij dan om gemeen te doen?

    Als fan gun je het elkaar en steun je elkaar, niet gemeen bedoelt voor jou, maar ik denk dat ze het alleen maar leuk vind om te horen dat je blij voor haar bent (:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Tja, ik snapte het onderste deel niet heel erg, ik lees m zo nog wel even, hehe.

    Maar over het deel van One Direction ,tja. Zo zit het leven in elkaar, misschien is ze een Carrot of fake, als ze -ze leuk vind en van de muziek geniet, mag ze dat. Ieder meisje of jongen had kunnen winnen en ja, een kleine kans dat jij wint.
    Ik heb zelf niet meegedaan omdat ik er geen vertrouwen in had, maar ik snap wel hoe leuk het is voor haar om te winnen. Er zijn duizenden, miljoenen waarschijnlijk, meisjes die hun ook helemaal leuk vinden, maar hun ook nooit kunnen zien of ontmoeten.

    Met het concert had ik ongeveer het zelfde, al is dat ook anders. Rijke bitches mochten gaan, ik niet omdat ik het zelf moest betalen en niemand wou. Ja, je hoort het even aan maar als je ziet dat mensen er blij van worden, wie zijn wij dan om gemeen te doen?

    Als fan gun je het elkaar en steun je elkaar, niet gemeen bedoelt voor jou, maar ik denk dat ze het alleen maar leuk vind om te horen dat je blij voor haar bent (:


    Jup, dat is waar, maar om een verwend nest te zien winnen en het dan aan te moeten horen is niet zo fantastisch. Ik praat niet echt met haar omdat ze op een ander niveau zit, maar F1 en F2 (van het onderste deel dus) zijn vriendinnen van haar.

    Dat je het niet helemaal begreep snap ik, ik verander de namen wel even, dat helpt misschien :')

    Gwych schreef:
    (...)

    Jup, dat is waar, maar om een verwend nest te zien winnen en het dan aan te moeten horen is niet zo fantastisch. Ik praat niet echt met haar omdat ze op een ander niveau zit, maar F1 en F2 (van het onderste deel dus) zijn vriendinnen van haar.

    Dat je het niet helemaal begreep snap ik, ik verander de namen wel even, dat helpt misschien :')


    Hmm, snap ik. Maar ik denk dat die F1 en F2 het een stuk minder bijzonder vinden als Bibi(?), als ze er toch niet zijn geweest, dan hebben ze er weinig mee te maken.

    Is goed, haha (:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Hmm, snap ik. Maar ik denk dat die F1 en F2 het een stuk minder bijzonder vinden als Bibi(?), als ze er toch niet zijn geweest, dan hebben ze er weinig mee te maken.

    Is goed, haha (:


    F2 (nu FL) en F1 (nu F) zijn in 2013 en 2014 naar de concerten geweest, maar F is totaal geen fan en ging mee om de gezelligheid en FL is wel fan, maar weet hun achternamen niet eens. Dus ik weet het niet echt.. Maar als Bibi het leuk heeft is dat heel fijn voor haar, al hoeft niemand mij erin te gaan wrijven dat ik niet heb gewonnen. :') Ik hoop dus maar dat ze gewoon allemaal hun mond houden ^-^

    Gwych schreef:
    (...)

    F2 (nu FL) en F1 (nu F) zijn in 2013 en 2014 naar de concerten geweest, maar F is totaal geen fan en ging mee om de gezelligheid en FL is wel fan, maar weet hun achternamen niet eens. Dus ik weet het niet echt.. Maar als Bibi het leuk heeft is dat heel fijn voor haar, al hoeft niemand mij erin te gaan wrijven dat ik niet heb gewonnen. :') Ik hoop dus maar dat ze gewoon allemaal hun mond houden ^-^


    Dude, ik weet niet eens de namen van mijn lievelingsbands. Om er fan van te zijn hoef je er niet door geobsedeerd te zijn. :'D.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 13:57 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Creepers schreef:
    (...)

    Dude, ik weet niet eens de namen van mijn lievelingsbands. Om er fan van te zijn hoef je er niet door geobsedeerd te zijn. :'D.


    Ik weet niet van wie jij fan bent, maar de namen van One Direction zie je overal. Het lijkt me dan wel logisch als je die namen gewoon weet, als fan zijnde dan.

    Het liefst zou ik A een beuk geven net zoals F. A omdat ze gewoon niet dingen moet gaan vertellen die haar in vertrouwen zijn vertelt en F omdat ze gewoon zelf raar is, ze is blijkbaar jaloers.

    Kan je niet gewoon tegen je mentor zeggen dat F en FL niet aardig tegen je zijn en dat je liever niet bij hen zit?

    Toch vind ik het wel raar dat B aan G heeft gevraagd voor foto's van gesprekken die G met jou heeft. Als hij precies wil weten hoe het zit, moet hij gewoon naar jou toe gaan en niet andermans gesprekken gaan bekijken of willen zien. Het is natuurlijk eng voor hem, maar hoeveel bevestiging heeft hij nodig dat jij hem leuk vind?

    Het is heel naar dat iemand die jij niet mag die kaarten heeft gewonnen en jij niet. Dat is helaas wel het leven. Dat gebeurt soms, jij wil iets heel graag en iemand anders krijgt het. Het is en blijft kut, maar je kan er niks aan doen want je hebt het geprobeerd(om die kaarten te winnen).


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    Het liefst zou ik A een beuk geven net zoals F. A omdat ze gewoon niet dingen moet gaan vertellen die haar in vertrouwen zijn vertelt en F omdat ze gewoon zelf raar is, ze is blijkbaar jaloers.

    Kan je niet gewoon tegen je mentor zeggen dat F en FL niet aardig tegen je zijn en dat je liever niet bij hen zit?

    Toch vind ik het wel raar dat B aan G heeft gevraagd voor foto's van gesprekken die G met jou heeft. Als hij precies wil weten hoe het zit, moet hij gewoon naar jou toe gaan en niet andermans gesprekken gaan bekijken of willen zien. Het is natuurlijk eng voor hem, maar hoeveel bevestiging heeft hij nodig dat jij hem leuk vind?

    Het is heel naar dat iemand die jij niet mag die kaarten heeft gewonnen en jij niet. Dat is helaas wel het leven. Dat gebeurt soms, jij wil iets heel graag en iemand anders krijgt het. Het is en blijft kut, maar je kan er niks aan doen want je hebt het geprobeerd(om die kaarten te winnen).


    Oeh, graag, kom je maandag even naar mijn school toe? Oh, wat ben ik weer grappig

    Ik heb al een keer tegen mijn mentor gezegd dat iedereen die om mij heen zit heel druk is en dat ik liever op een andere plaats zit, zijn antwoord was dat het niet mocht omdat ik goed ben in wiskunde. Juist. Ik zit bij bijna elke les zo, dus die reden begreep ik niet helemaal. Hierna ben ik er niet meer tegenin gegaan, maar nu zou ik toch wel weer willen verplaatsen. Als ik zoiets ga zeggen ben ik bang dat hij vraagt wat ze gaan doen, maar ik ga het wel gewoon nog een keer proberen.

    Vorig jaar wist de hele klas het ook al, maar omdat ik toen ontkende is het overgewaaid. Doordat A al die dingen heeft verteld weten mensen het dus weer, al was A de laatste tijd ook al dit soort dingen aan het zeggen. Dingen als 'Hey B, Loeka wil graag een knuffel van je.', maar dat zei ze daarna ook tegen andere mensen uit de klas. Alsnog vond ik deze dingen al irritant, ik heb ook gezegd dat ik niet wil dat de hele klas het weet, maar A kon zich natuurlijk weer niet inhouden. Volgens mij zei ze het alleen om zelf 'populairder' te worden, al is het niet echt gelukt.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 14:31 ]

    Ik snap je ergernis. Het is vervelend als je iemand die je het tegenovergestelde van aardig vind, iets in de schoot geworpen ziet krijgen wat zij in jouw ogen niet verdiend.
    Je kan er alleen nu niks meer aan veranderen. Wat je wel kan doen bedenken wat zij níet heeft en jij wél hebt. Namelijk, dat jij (neem ik aan) geen bitch bent en anderen expres het leven zuur maakt. Dat alleen al is toch reden genoeg om afscheid van dat mens (en haar gelukjes) te nemen? En wat dan nog, dat zij nu deze extra heeft, van zulke eenmalige gebeurtenissen heb je helemaal geen garantie op gelukkig zijn voor de rest van je leven.
    Als jij jezelf blijft, vriendelijk bent, eerlijk wanneer dat belangrijk is, assertief wanneer dat moet en jezelf over bepaalde dingen heen kan zetten, weet ik zeker dat je véél beter terecht komt later dan deze 'Bibi' (:

    En voor 't tweede deel van je bericht, weet ik eigenlijk geen goede tips.
    Je weet nu in ieder geval wel zeker, welke mensen je dus niet kan vertrouwen en in het vervolg ben je ook meteen voorzichtiger met het 'toevertrouwen van je geheimen'. Misschien wegen deze voordelen niet tegen de nadelen op, maar het is tenminste iets waar je van kan leren.

    Mensen die niet te vertrouwen zijn, kom je, jammer genoeg, je hele leven tegen. Uiteindelijk merk je ook dat er genoeg mensen zijn die wél te vertrouwen zijn, geloof me maar.

    Hopelijk heb je hier iets aan gehad (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 14:48 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Gwych schreef:
    (...)

    Ik weet niet van wie jij fan bent, maar de namen van One Direction zie je overal. Het lijkt me dan wel logisch als je die namen gewoon weet, als fan zijnde dan.


    Ik ken een deel van Bell d'r bands en ik zie genoeg namen (krul)


    wat was dit ookalweer

    Erza schreef:
    Ik snap je ergernis. Het is vervelend als je iemand die je het tegenovergestelde van aardig vind, iets in de schoot geworpen ziet krijgen wat zij in jouw ogen niet verdiend.
    Je kan er alleen nu niks meer aan veranderen. Wat je wel kan doen bedenken wat zij níet heeft en jij wél hebt. Namelijk, dat jij (neem ik aan) geen bitch bent en anderen expres het leven zuur maakt. Dat alleen al is toch reden genoeg om afscheid van dat mens (en haar gelukjes) te nemen? En wat dan nog, dat zij nu deze extra heeft, van zulke eenmalige gebeurtenissen heb je helemaal geen garantie op gelukkig zijn voor de rest van je leven.
    Als jij jezelf blijft, vriendelijk bent, eerlijk wanneer dat belangrijk is, assertief wanneer dat moet en jezelf over bepaalde dingen heen kan zetten, weet ik zeker dat je véél beter terecht komt later dan deze 'Bibi' (:

    En voor 't tweede deel van je bericht, weet ik eigenlijk geen goede tips.
    Je weet nu in ieder geval wel zeker, welke mensen je dus niet kan vertrouwen en in het vervolg ben je ook meteen voorzichtiger met het 'toevertrouwen van je geheimen'. Misschien wegen deze voordelen niet tegen de nadelen op, maar het is tenminste iets waar je van kan leren.

    Mensen die niet te vertrouwen zijn, kom je, jammer genoeg, je hele leven tegen. Uiteindelijk merk je ook dat er genoeg mensen zijn die wél te vertrouwen zijn, geloof me maar.

    Hopelijk heb je hier iets aan gehad (:


    Dankje, dat is lief (: Ik ga alles over Bibiche gewoon negeren op school, ik denk dat mensen me liever happy zien :')

    Gwych schreef:
    (...)

    Dankje, dat is lief (: Ik ga alles over Bibiche gewoon negeren op school, ik denk dat mensen me liever happy zien :')


    Geen probleem! En met dat laatste ben ik 't ook eens. Veel succes ;o


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik wil je niet aanvallen of wat dan ook, maar je komt erg jaloers over. Ze mag dan misschien geen aardig meisje zijn, ze mag dan misschien een 'fake' fan zijn, maar ze heeft het wel gewonnen en daar kan je niets meer aan veranderen. Wie goed doet, wie goed ontmoet, weet je. Jij krijgt vanzelf wel iets veel beters dan dat concertje van 1D waar er misschien nog wel honderden van zullen volgen. (;
    Verder, negeer die meid toch gewoon. Door de hele tijd te blijven haten op een persoon, krijg je zelf alleen maar opgekropte woede en een rotgevoel. Ik kan het weten, ik heb het zelf aan de lijve moeten ondervinden. Mijn ex is namelijk recentelijk bij mij op school gekomen, terwijl ik vind dat hij die kans niet verdient. (Er wordt een beperkt aantal mensen per jaar toegelaten op die school) Hij is echt een klootzak tho. Toen hij het uitmaakte heeft hij me helemaal zwartgemaakt, dus ik snap erg goed hoe je je voelt. Ik zou enkel je energie er niet meer aan verspillen, want zij verdient dat gewoon niet als ze zo gemeen is tegen jou.

    En dan het tweede ding.. Ik weet niet echt een goed advies. Enkel dat je moet proberen het van je af te laten glijden en kalm te blijven. Laat zien dat je niet zomaar van je stuk gebracht kan worden en nu weet je ook gelijk wie je wel of niet kan vertrouwen, toch? Maak daar gebruik van, leer van je 'fouten' en vertrouw dat soort mensen niet meer zomaar. Ik vind het ergens wel jammer, want ik heb altijd respect voor mensen die een ander heel goed kunnen vertrouwen. Vertrouwen is bij mij ook een issue, mede door een soortgelijk iets van wat jij hebt meegemaakt. Dus respect dat je dat durfde. Ik snap wel dat je vertrouwen compleet weg is. Nogmaals, relax en laat het van je af glijden. Er zijn nog zat andere mensen op deze aardbol die wel te vertrouwen zijn. Zelfs mensen op Q, waar je ook je ei bij kwijt kan (:

    Heel veel succes en sterkte! Feel free om je updates hier te delen, mocht er nog wat veranderen aan de situatie en stuur desnoods een berichtje als ze het even niet meer weet. Mijn inbox staat voor je open. C:


    26 - 02 - '16

    Gwych schreef:
    (...)

    Ik weet niet van wie jij fan bent, maar de namen van One Direction zie je overal. Het lijkt me dan wel logisch als je die namen gewoon weet, als fan zijnde dan.


    Wat Tamara al zegt, je ziet de namen van mijn lievelingsbands overal en ik weet de helft van hun achternamen niet eens :').
    Mijn zusje is ook helemaal fan van die jochies van 1D en die zat ook altijd 24/7 bij mij te zeuren over die namen maar ik onthoud ze toch niet.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 19:42 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zou A lozen. Backstabbers wil je niet als vrienden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."