• Spring, Summer, Autumn and Winter. Everyone knows the seasons, but the people of the land of Kaleo know them better as the Ladies of Kaleo. Four empires, each controlled by one of them. The flowery fields of Themna. The sunny beaches of Orthane. The mountains covered in fallen leaves in Zendreij. And the frozen sea of Yurdill.
    Everything was fine, until the rebels, whom where hiding at center of Kaleo, kidnapped the Ladies of Kaleo. Spring was captured by Orthane, Summer by the rebels of Zendreij, Autumn was brought to the icy prison of Yurdill and Winter was kidnapped by those of Themna.
    This was where the war started.


    The Ladies of Kaleo worden naar een gevangenis gebracht, elk in een van de empires. Zij worden daar vierentwintig uur per dag bewaakt. Omdat hun band immens sterk is, houden zij vol door met elkaar te communiceren. Ze besluiten om hun bewaker te verleiden, zodat hij haar wil helpen te ontsnappen. Maar is het wel net alsof? Of worden ze echt verliefd, en vluchten ze samen?



    Rollen:
    De vier vrouwen hebben elk gaves van hun seizoen, maar ook hun bewakers hebben een talent. Zij beschikken namelijk over een element, afgestemd op het empire waar ze vandaan komen:
    Themna - Lucht
    Orthane - Vuur
    Zendreij - Aarde
    Yurdill - Water

    - Rosemary "Spring" Themna II Pebble
    - Summer Willow Orthane II Rosea
    - Autumn Cadence Zendreij II Sura
    - Winter Yurdill II geleninja

    - Bewaker in Themna II Arach Meru Eladar II Shield
    - Bewaker in Orthane II Gereserveerd door Ephrya
    - Bewaker in Zendreij II Camren Alistair Weyia II Enchanter
    - Bewaker in Yurdill II Calden of Yurdill II OutlawQueen

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Welk Empire: (Dit gaat om waar je vandaan komt. De bewaker van Summer komt bijvoorbeeld uit Zendreij.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 100 woorden.
    - Maximaal 1 personage per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Je reservering blijft 72 uur staan, aka drie dagen.
    - OOC tussen haakjes alleen indien nodig, anders in het -nog aan te maken- praattopic.
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk.
    - +16 toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage

    Credit aan Ellison, ik heb toestemming gekregen om dit eerder bestaande RPG opnieuw te openen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 11:26 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Verityy schreef:
    Weet iemand een goede FC voor Summer?


    Camilla Belle
    blake lively
    Nina Dobrev

    Is een van die iets?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 13:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CALDEN OF YURDILL
    PRISON GUARD - YURDILL




    Naam:
    Calden is de naam van zijn grootvader. Hij is de zevende in de familie met deze naam.
    of Yurdill heeft hij ook geërfd. Zijn vader was de jongere broer van de vader van Winter.

    Leeftijd:
    25

    Welk Empire:
    Yurdill, empire of ice

    Innerlijk:
    Calden is een ontzettend rebels persoon. Hij houdt er niet van om rond gecommandeerd te worden, dat heeft hij altijd al gehad. Op eigen benen staan is iets wat hij als belangrijk beschouwt en als mensen hem tegen proberen te houden dan ziet hij dat als hoogverraad. Hij kan wel orders aannemen, maar alleen als het over iets gaat waar hij het zelf mee eens is.
          Hij gebruikt als wapen bijna altijd een boog, omdat hij het handig vindt om op afstand mensen te kunnen raken. Hij is niet ontzettend sterk, dus is het handiger voor hem om niet teveel zwaard te vechten. Het is ook niet zo dat hij slap is of niet zwaard kan vechten, want in moeilijke situaties kan hij zich er best goed uit redden door middel van een zwaard.
          Erg vriendelijk is Calden niet. Hij is meestal stil en zegt alleen iets als het nodig is. Ook is hij totaal niet aardig tegen mensen als hij ze niet kent, hoewel hij wel heel goed kan doen alsof. Als hij iemands vertrouwen moet winnen dan doet hij dat zonder ook maar één keer uit zijn rol te vallen. Hij kan best charmant zijn en gooit dat dan ook al zijn charme in de strijd als hij in een moeilijke situatie zit.

    Extra:
    Hij is de neef van de Lady. Toen zijn vader de troon niet kreeg maar de vader van Winter, was zijn vader erg boos en zwoor hij ooit de lijn van zijn broer te wreken. Hij ging wonen op een kasteel aan de rand van Yurdill en voedde zijn zoon op met de gedachte dat hij ooit Winter zal wreken. Calden sloot zich aan bij de rebellen en eindelijk heeft hij zijn wraak.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 19:08 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Calden of Yurdill



    O God hij is knap!!!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:52 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    OutlawQueen schreef:
    Calden of Yurdill


    Naam:
    Calden
    of Yurdill
    Leeftijd:
    Welk Empire:
    Yurdill
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Hij is de neef van de Lady

    Klein beginnetje.


    Wacht mijn ongelofelijk knappe neef zit bij de rebellen? Dat gaat Winter niet leuk vinden als ze daar achter komt. En Calden is dan nog lang niet Jarig!!
    O, Dit gaat zo leuk worden!! verraad, ontvoering, mogelijke liefde!!! Wel niet met haar neef natuurlijk.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik vrees dat ik ma ga uit schrijven :c sorry ik ben bang dat ik deze rpg wat ga verwaarlozen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Ik vrees dat ik ma ga uit schrijven :c sorry ik ben bang dat ik deze rpg wat ga verwaarlozen...


    Oké, maakt niet uit. Ik haal je er tussenuit (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik schrijf me ook uit, het spijt me maar ik ben bang dat ik deze RPG ga verwaarlozen en dat is zonde want het is een veel te leuke RPG. Ik hoop dat iemand anders mijn rol kan hebben (:


    -

    Verityy schreef:
    Ik schrijf me ook uit, het spijt me maar ik ben bang dat ik deze RPG ga verwaarlozen en dat is zonde want het is een veel te leuke RPG. Ik hoop dat iemand anders mijn rol kan hebben (:


    Oké, bedankt voor het melden (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    OutlawQueen schreef:
    CALDEN OF YURDILL
    PRISON GUARD - YURDILL




    Naam:
    Calden is de naam van zijn grootvader. Hij is de zevende in de familie met deze naam.
    of Yurdill heeft hij ook geërfd. Zijn vader was de jongere broer van de vader van Winter.

    Leeftijd:
    25

    Welk Empire:
    Yurdill, empire of ice

    Innerlijk:
    Calden is een ontzettend rebels persoon. Hij houdt er niet van om rond gecommandeerd te worden, dat heeft hij altijd al gehad. Op eigen benen staan is iets wat hij als belangrijk beschouwt en als mensen hem tegen proberen te houden dan ziet hij dat als hoogverraad. Hij kan wel orders aannemen, maar alleen als het over iets gaat waar hij het zelf mee eens is.
          Hij gebruikt als wapen bijna altijd een boog, omdat hij het handig vindt om op afstand mensen te kunnen raken. Hij is niet ontzettend sterk, dus is het handiger voor hem om niet teveel zwaard te vechten. Het is ook niet zo dat hij slap is of niet zwaard kan vechten, want in moeilijke situaties kan hij zich er best goed uit redden door middel van een zwaard.
          Erg vriendelijk is Calden niet. Hij is meestal stil en zegt alleen iets als het nodig is. Ook is hij totaal niet aardig tegen mensen als hij ze niet kent, hoewel hij wel heel goed kan doen alsof. Als hij iemands vertrouwen moet winnen dan doet hij dat zonder ook maar één keer uit zijn rol te vallen. Hij kan best charmant zijn en gooit dat dan ook al zijn charme in de strijd als hij in een moeilijke situatie zit.

    Extra:
    Hij is de neef van de Lady. Toen zijn vader de troon niet kreeg maar de vader van Winter, was zijn vader erg boos en zwoor hij ooit de lijn van zijn broer te wreken. Hij ging wonen op een kasteel aan de rand van Yurdill en voedde zijn zoon op met de gedachte dat hij ooit Winter zal wreken. Calden sloot zich aan bij de rebellen en eindelijk heeft hij zijn wraak.



    Sorry dat de rol zo kort is, maar ik kon echt even niks meer bedenken. Als ik hem nog moet uitbreiden dan moet je het maar zeggen en probeer ik er nog wel iets bij te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself



    Naam: Arach Meru Eladar
    ~ Arach, na het meer waar zijn moeder hem ter wereld bracht.
    ~ Meru, na zijn vader.

    Leeftijd: Vijfentwintig jaar jong. Hij is geboren op een heldere dag, 10 maart.
    Welk Empire: Themna
    Innerlijk: Arach is een kalme jongen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Hij was de oudste in een gezin dat bestond uit zijn drie jongere zussen en zijn ouders. Zijn vader was vaak weg en wanneer hij terug kwam was hij nors en agressief. Hij vulde zijn kinderen met haat voor de vier heerseressen van Kaleo. Arach's moeder was heel anders en leerde hem mededogen te hebben voor anderen. Arach heeft dan ook een veel respect voor vrouwen en zal hen in hun waarde laten.
    Hij is enorm standvastig in zijn mening. Zijn koppigheid kan dan ook voor vele mensen een afknapper zijn.
    Arach vind het moeilijk om het goede in mensen te zien en gaat altijd van slechte eigenschappen uit. Hij bezit dan ook over een grote portie wantrouwen en achterdocht. Je moet tot veel in staat zijn als je door zijn koude exterieur heen wilt breken. De enige mensen om wie hij geeft zijn, zijn zusjes en zijn moeder.
    Deze combinatie zorgt ervoor dat je Arach niet snel met omhoog gekrulde mondhoeken ziet, maar eerder zijn lippen in een horizontale streep. Het is een serieuze jongen. De enige grapjes die je hem zult horen maken bestaan meestal uit sarcasme en spot.
    Arach is geen vechtersbaas. Zijn intelligentie en manier van met woorden omgaan zijn de grootste wapens die hij bezit. Hij gaat geweld dan ook liever uit de weg. Dit heeft niets met zwakheid te maken, maar eerder met een afkeer van mensen met 'losse handjes'. Als je iets bedreigt waar Arach om geeft, kan hij zich heel beschermend opstellen. Dit is een van de momenten waarbij hij geweld niet uit de weg gaat.
    Uiterlijk:[fc: Sebastian Stan] Met zijn 182 centimeter is Arach niet een van de langste mannen maar ook zeker niet klein. Hij is atletisch gebouwd en redelijk gespierd. Zijn grote zeegroene ogen en lange wimpers geven hem een trouw en jeugdig gezicht. Voor een man heeft hij best volle 'pruillippen'. Hij heeft een scherpe kaaklijn en een deukje in zijn kin. Hij laat zijn baard niet staan, maar heeft wel vaak een stoppelbaardje. Zijn haar heeft de kleur van ruw hout.
    Extra:Arach bezit het lucht element. Hoewel hij dit al zijn hele leven heeft, heeft hij altijd problemen gehad met het controleren van zijn krachten. Dit zorgt er voor dat er vaak kleine ongelukjes gebeuren wanneer zijn emoties opspelen. Deze onhandigheid komt voornamelijk omdat zijn vader hem verboden had om ze ooit te gebruiken.
    Arach is bewaker geworden om zijn vader trots te maken en vanwege zijn wrok jegens de heerseressen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 14:41 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Mag ik dan Summer?;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Mag ik dan Summer?;D


    Sure, ik zet je erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alleen de bewaker van Orthane nog, plus alle gereserveerde rollen invullen en dan kunnen we beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:35 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Enchanter schreef:
    Hij is nog niet af, maar voila!


    Naam:
    Camren Alistair Weyia.
    Camren: vernoemt naar zijn grootvader Camreo del Almide.
    Alistair: naar zijn vader en zijn vader daarvoor.
    Leeftijd:
    Zevenentwintig jaar. Is geboren op de meest druilerige dag van de zomer zelf, de twaalfde van augustus.
    Welk Empire:
    Zendreij.
    Innerlijk:
    Als jonge jongen is Camren vrij goed opgegroeid, zijn ouders hadden alles wat nodig was voor hen om te overleven. Tot op het moment dat er meer werd verdiend in het huis, zijn familie werd als doelwit gezien. En met gemak onderuit gehaald, hierdoor verloor Camren alles. Hierdoor is Camren van een lieve en vriendelijke jongen naar een harde man gegaan. Hij draagt de kwaliteiten van een vriendelijk persoon nog steeds met zich mee, maar toont deze amper.
    Het enige waar hij nog veel emotie bij laat zien, is het praten over de rebellie en een gesprek over zijn familie.
    Camren is vrij eervol, hij laat iedereen aan zijn eigen eer over en wil nooit iemand van de troon trappen. Tenzij het in zijn hoofd is omgezet naar een rechtvaardig plan. Hierom is het idee van het ontvoeren van de heerseressen in zijn hoofd wel gerechtvaardigd.
    Hij is vrij intelligent. Hierdoor weet hij kleine weetjes die hij soms vertelt om het gesprek maar aan de gang te houden. Hij heeft een hekel aan stilte en probeert bij ieder persoon zo snel mogelijk het ijs te breken.
    Camren duldt geen tegenspraak. Hij kan er niet tegen. De eerst de beste die hem tegenspreekt op zijn mening krijgt een klap. Hij laat mensen hun mening ook amper uitspreken wanneer het tegenstaat op zijn mening. Hierdoor maakt hij niet gauw vrienden. Toch weet hij zich meestal in te houden, totdat iemand hem permissie geeft om weer te spreken. Hij is ook zeer standvast, hiermee heeft hij vaker problemen gekregen.
    Het is een goede jongen en kan goed orders aannemen. Hij voert deze dan ook uit met uiterste precisie, want natuurlijk. Camren is een ongelooflijk perfectionist. Hij moet alles altijd op een rijtje hebben.
    Uiterlijk:
    [F.C. Jared Padalecki]
    Camren is ongeveer 196 centimeter lang en weegt ongeveer 83 kilogram. Er zit geen greintje vet aan zijn lichaam, hij bestaat enkel uit organen, vel, botten en spieren. Hierom lijkt hij vaak erg dun en mager, terwijl hij ongelooflijk gespierd is. Je kan wel aan zijn armen zien dat hij vrij gespierd is, evenals zijn benen. (Enkel zal je deze amper zonder broek zien)
    Hij heeft een moedervlek aan de linkerkant van zijn neus. Groene open ogen, lange bruine wimpers en dunne wenkbrauwen voor een man. Scherpe kaaklijn, waar bijna nooit een stoppelbaard op te zien is. Hij vindt baarden voor mannen over de vijftig, hierom weigert hij om ook maar een enkel stoppeltje te laten zien. Iedere keer als hij lacht kan je kuiltjes in zijn wangen zien, naarmate hij meer afvalt, zal het blijken dat het lange strepen worden die tot zijn kin lopen. Hij heeft hoge jukbeenderen, waardoor het lijkt alsof hij nooit moe er uit ziet.
    Carmen draagt zijn gezicht met dunne lippen, zijn neus is vrij ver verwijdert van zijn mond. Hierdoor lijkt het soms alsof hij een vrij klein gezicht heeft. Zijn neus is een beetje opgetrokken, met een lange neusbrug en wijde neusvleugels. Door meerdere keren zijn neus te hebben gebroken, staat zijn neusbrug wel een beetje scheef. Hierdoor piept hij door zijn neus wanneer hij slaapt. Iedere keer wanneer hij slikt, kan je zijn ademsappel op en neer zien gaan, dit gebeurt tevens ook wanneer hij gewoon praat. In zijn kin zit een klein gleufje, wat men kan omschrijven als een kleine ‘buttchin’.
    Wanneer Camren erg bezorgt is, kan je meerdere diepere rimpels zien op zijn voorhoofd.
    Zijn haar is donkerbruin en komt tot voorbij zijn oren. Het is mogelijk dat hij het in een staart doet wanneer het hem te warm wordt.
    Zijn handen zijn lang, ook wel betekent dat dat zijn vingers erg lang en dun zijn. Dit is erg handig voor hem, zodat hij bij de meest onbereikbare dingen kan komen.
    Extra:
    Camren is een uitblinker wanneer het tot vechten aankomt, hoewel hij nog nooit iemand vermoordt heeft, omdat hij zichzelf daar te goed voor vindt. Hierdoor overwint hij bijna ieder gevecht. Hij is het beste wanneer het op hand to hand combat is. Zijn handen en armen zijn zijn beste wapen.



    Camren is af!!


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man