• Beste Sheamus,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je weerwolf van wakkerdam wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Aldea




    Wij zijn op zoek naar 20 à 30 actieve deelnemers, die zullen deelnemen tot ze sterven of uiteindelijk winnen. Voordat je je aanmeld is het altijd even handig om de spoiler even door te lezen (ook al lijkt het veel, het is wel belangrijk). We vragen van jullie om bij de aanmelding een beroemdheid te kiezen die je doorheen het spel zal spelen, wees alsjeblieft zeker van je keuze want veranderen is daarna niet meer mogelijk. Je mag ons gewoon aanspreken als Sylvie en Rani.

    Rollen
    Moordenaars (5-6): Deze beroemdheden zijn stiekemerds die je niet kan vertrouwen. Ze vormen een kliek om elke dag een beroemdheid naar keuze te vermoorden. De moordenaars willen per se telkens aan de top staan en steunen elkaar daar in, daarom moorden ze. Tijdens de eerste nacht wordt de leider gekozen, deze staat in rechtstreeks contact met de vermelde organisator.
    Drugsdealer (1): De drugsdealer handelt in allerlei soorten drugs. Deze persoon heeft vier soorten drugs die hij/zij doorheen het spel eenmaal kan gebruiken. Drugs om iemand te helpen, drugs om iemand te vermoorden, drugs om geheugen te wissen (deze persoon krijgt dan een nieuwe rol) en drugs om iemand zijn stem te laten terugtrekken (deze zal dan niet meer meetellen)
    Matchmaker (1): Tijdens de eerste nacht mag de matchmaker twee beroemdheden met elkaar koppelen, waarvan hij/zij denkt dat deze samen horen. Wordt iemand van het koppel vermoord, sterft de ander door liefdesverdriet. Daarna zal de matchmaker opnieuw twee beroemdheden koppelen.
    Slapeloze beroemdheid (1): De slapeloze beroemdheid heeft 's nachts problemen met slapen en vangt daarom hier en daar wel eens wat op. Hij/zij mag de organisator die vermeld wordt, elke avond contacteren met welke rol hij/zij wil inkijken, hij/zij mag een rol niet tweemaal inkijken.
    Aanbidders (2-3): De aanbidders hebben een stiekeme crush op verschillende beroemdheden. Zij besluiten 's nachts hun kamer uit te sluipen, om dan hun crush stiekem te gaan bespieden. Let op, als de aanbidder bij een beroemdheid is die vermoord wordt, wordt de aanbidder ook vermoord. Een aanbidder mag ook niet tweemaal naar dezelfde persoon gaan.
    Gewone beroemdheden (10-18): Deze beroemdheden hebben geen speciale rol, zij kunnen enkel speculeren over wie moorden pleegt.
    De presentator wordt als de soort burgemeester gezien, deze wordt gespeeld door een organisator en kan dus niet vermoord worden.

    Uitleg over hoe alles verloopt
    Let op, de rollen en de regels kunnen anders zijn dan het originele Weerwolven van Wakkerdam spel.
    Het spelt wordt gespeeld doorheen verschillende dagen en nachten. Wanneer iedereen een beroemdheid geclaimd heeft en zijn/haar rol gekregen heeft, kan het spel beginnen. Het spel begint met de eerste nacht, hier kiezen de moordenaars wie de leider wordt en uiteindelijk kiezen ze wie het eerste slachtoffer zal zijn. De leider geeft vervolgens het gekozen slachtoffer door aan de aangewezen organisator van het spel. Als de leider sterft, zal er een nieuwe gekozen worden. Uiteindelijk kan de drugsdealer kiezen om één van de drugs te gebruiken op een ander. De matchmaker kiest uiteindelijk wie hij/zij vindt samen horen, deze twee geeft hij/zij door aan de aangewezen organisator. De slapeloze beroemdheid laat weten wiens rol hij/zij wil inkijken en de aanbidders sluipen hun kamer uit om een ander te bespieden, dit deelt hij/zij ok mee aan de organisator. De gewone beroemdheden moeten niks doen, zij slapen gewoon uit, tenzij ze slachtoffer zijn. De dag die dan aanbreekt deelt de presentator/presentatrice van de dan lopende show of evenement aan de beroemdheden mee wie het slachtoffer van de moordenaar is geworden en zal vragen om de moordenaars te proberen ontmaskeren. De beroemdheden kiezen uiteindelijk wie zij het meest verdenken door middel van een stemming. De persoon met de meeste stemmen en die dus ook het meest verdacht wordt, krijgt de doodstraf, schuldig of onschuldig. Degene die de doodstraf krijgen hebben de kans om een afscheidsbrief te schrijven (evt met verdenkingen wie moordenaar kan zijn, ect). Zo gaat het spel verder, maar let op met enkele rollen! Uiteindelijk kunnen de moordenaars winnen, of zijn de andere beroemdheden slim genoeg om ze te ontmaskeren.

    Mag je je eigen rol kiezen?
    Nee, je mag je rol niet zelf kiezen. Je mag wel kiezen welke beroemdheid je zal spelen doorheen het spel. Zodra er genoeg deelnemers zijn gebruiken we de site random.org om de rollen eerlijk te verdelen.

    Hoe geef je alles door?
    De leider, de drugsdealer, de matchmaker, de slapeloze beroemdheid en de aanbidders geven alles via een privé bericht door aan de aangewezen organisator. De stemming geef je door via de aangegeven manier die wij nog doorgeven.

    Hoe stemmen?
    Alle levenden gaan speculeren over wie de moodernaars zijn en brengen hun stem uit door de aangegeven manier wij doorgeven.

    Hoelang duurt een dag en een nacht?
    Een dag en een nacht duurt ongeveer een week, om het dus mooi in te delen duurt een dag 3 dagen en een nacht ook 3 dagen. Moest het zijn dat er heel wat mensen moeite hebben met de deadline kan deze een dag opgeschoven worden.

    Wat als je sterft?
    Als je het slachtoffer van de moordenaars bent, de drugsdealer helpt je niet of geeft je het dodelijke gif, of je krijgt de doodstraf, dan ben je sowieso uit de wedstrijd. Als je de doodstraf krijgt, krijg je wel de kans om een afscheidsbrief te schrijven met eventuele verdenkingen, ect. Je kan dan dus niet meer meedoen aan het vervolg van de wedstrijd.

    Mag je je rol meedelen aan de rest?
    Nee, absoluut niet! Houd je rol voor jezelf, doe niet aan vriendjespolitiek of ga geen dingen met elkaar uitwisselen! Je brengt jezelf alleen maar in de problemen op die manier. Merken we dat er iemand samenwerkt buiten de moordenaars, dan volgen er maatregelen, zoals het uit de wedstrijd zetten.

    Wat als je niet reageert zonder reden?
    Als we merken dat iemand niet actief meegedaan heeft met een ronde, zonder enige reden door te hebben gegeven, wordt deze persoon gecontacteerd. Je houdt de wedstrijd op die manier alleen op. Gebeurd het een tweede keer dat deze persoon zonder reden niet meer reageert, dan wordt deze persoon zonder pardon uit de wedstrijd gezet zodat alles weer vlotter kan verlopen.

    Wat als je op weekend, vakantie, kamp, ect. bent?
    Geef op voorhand heel goed door wanneer je er niet zal zijn als je bv. op vakantie gaat. Alleen op die manier kunnen we er rekening mee houden en wordt alles niet opgehouden omdat jij niet reageert, zo kan je ook voorkomen om uit de wedstrijd gezet te worden.

    Prijzen
    Wij bieden je de eer alvast, verder worden er ook awards uitgedeeld en een eventuele extra prijs blijft nog een verrassing.

    Zijn er nog vragen of snap je iets nog niet helemaal? Aarzel dan zeker niet om ons aan te spreken!


    Story waarin alles zal verlopen, neem hier zeker een abo op!
    Topic 2


    Regels
    - Huisregels van Quizlet
    - Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven
    - Houd je rol voor jezelf
    - Werk niet samen (behalve moordenaars) en doe niet aan vriendjespolitiek
    - Speel eerlijk en met plezier

    Organisators
    Ziggler • Sylvie
    Simoni • Rani

    Deelnemers GESLOTEN
    1. Aldea • Alfonso Herrera
    2. Offspring • Axl Rose
    3. Murtagh • Richard Armitage
    4. Davon • Kim Joon
    5. Mystogan • Emilia Clarke
    6. Frances • Austin Carlile
    7. Vergilius • Audrey Hephburn
    8. Niphredil • Kaya Scodelaria
    9. FairyGothMother • Emma Watson Gewone beroemdheid
    10. Kanda • Jennifer Lawrence
    11. Robin_Hood • Zac Efron
    12. Tsuchiya • Anna Tsuchiya
    13. surprisebitch • Charli XCX Gewone beroemdheid
    14. Gardenzio • Angelina Jolie Aanbidder
    15. Gaudino • Leonardo DiCaprio
    16. Numenor • Evanna Lynch
    17. NoStranger • Dylan O'Brian
    18. Aire • Josh Hutcherson
    19. Allonsy • Jensen Ackles Gewone beroemdheid
    20. TheHangingTree • Shailene Woodley
    21. Sahin • Erik Durm
    22. Miyano • Astrid Berges-Frisbey
    23. Jethro • Mark Harmon
    24. Zouweed • Nina Dobrev
    25. Kramer • Mats Hummels
    26. Wiarda • Emma Stone
    27. Ungoliant • Holland Roden
    28. Shiki • Johnny Depp
    29. TomRiddle • Liam Payne Gewone beroemdheid
    30. Redhood • Scarlett Johansson

    Afwezigheden

    Eerste nacht
    Eerste dag
    Tweede nacht
    Tweede dag
    Derde nacht
    Derde dag

    • Beroemdheden kies een verdachte. Als je je stem veranderd, zet deze dan in het vet en vermeld het even.
    • Vermeldingen of eventuele gesprekken gaan door in het topic.
    • Jullie kunnen alles doorgeven in dit hoofdstuk en de deadline is op 24 december, 23:59.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 15:02 ]


    16 - 09 - '17

    Wat cool zeg!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aldea schreef:
    (...)
    Omg Rani, zo cool!


    Dankjewel ^^
    Als hij volledig af is, maak ik hem wat groter zodat elke beroemdheid goed zichtbaar is (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Looks awesome! :'D

    So nice!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh, zo stoer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Can I join?
    Ik heb dit nog nooit gedaan, dus als ik iets fout doe zeg het aub meteen. Agdhjdsks.
    Ik neem Mats Hummels als beroemdheid. (Als knappe voetballers ook zijn toegestaan.)


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben er over uit. Na lang nadenken denk ik dat ik voor Erik Durm ga.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kramer schreef:
    Can I join?
    Ik heb dit nog nooit gedaan, dus als ik iets fout doe zeg het aub meteen. Agdhjdsks.
    Ik neem Mats Hummels als beroemdheid. (Als knappe voetballers ook zijn toegestaan.)


    Tuurlijk. Het komt wel goed (:
    Ik ken hem niet, maar ik gok dat hij een bekende voetballer is dan?


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Het komt wel goed (:
    Ik ken hem niet, maar ik gok dat hij een bekende voetballer is dan?


    Ja, dat denk ik wel ja. [Hij is kampioen geworden bij het WK, dus dat is redelijk bekend toch? Oeps.]


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    (...)

    Ja, dat denk ik wel ja. [Hij is kampioen geworden bij het WK, dus dat is redelijk bekend toch? Oeps.]


    Ok. Nja, ik ken niks van voetbal, dus ik heb daar geen idee van.


    16 - 09 - '17

    Alle beroemdheden zijn tot hier in de collage gezet.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Glader --> Simoni


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Mag ik ook meedoen? Aangezien ik op het punt sta uit een ander spel geknikkerd te worden... :') Moet nog even nadenken over een celeb, maar daar kom ik zo mee. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mag ik ook meedoen? Aangezien ik op het punt sta uit een ander spel geknikkerd te worden... :') Moet nog even nadenken over een celeb, maar daar kom ik zo mee. :Y)


    Natuurlijk!


    16 - 09 - '17

    Doe mij maar Emma Stone als celeb. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.