• Linkje
    Mijn hele leven lang ben ik al geobsedeerd door tijd. Wat is tijd nou eigenlijk? Hoe werkt het? Hoe kan het dat het altijd doorgaat? Is er een begin? Een eind? Altijd heb ik me hier mee bezig gehouden. Het was voor mij nauwelijks een verrassing toen mijn vader me op mijn 18e vertelde dat ik in de tijd kan reizen: het leek een vanzelfsprekendheid, een gevolg op alle gedachtes die ik had. Het werd pas bizar op het moment dat ik ook werkelijk door de tijd reisde… en ik plotseling weer in een situatie zat van een week geleden.

    De mannelijke lijn van Colin's familie kan tijdreizen. Colin maakt hier dan ook graag gebruik van - maar beseft niet altijd dat het ernstige gevolgen kan hebben. Dit verhaal beschrijft het leven van een normale jongen met een abnormaal leven.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 11:45 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind het heel vervelend dat dat bovenstaande lettertype voor mij echt onleesbaar is. Je wil niet zien hoe het er bij mij uitziet.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik vind het heel vervelend dat dat bovenstaande lettertype voor mij echt onleesbaar is. Je wil niet zien hoe het er bij mij uitziet.


    Oh wat vervelend :/. Ik ga het morgen wel wijzigen, maar welk lettertype is onleesbaar? Beide?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Oh wat vervelend :/. Ik ga het morgen wel wijzigen, maar welk lettertype is onleesbaar? Beide?


    Nee, enkel het bovenste.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Nee, enkel het bovenste.


    Ik heb het aangepast. Raar dat ie het niet goed deed :/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Ik heb het aangepast. Raar dat ie het niet goed deed :/


    Dat is beter (:


    16 - 09 - '17