• zie titel


    Een meisje verhuisd van haar thuisland naar de andere kant van de wereld na de tragische dood van haar ouders. ze komt terecht bij haar grootouders in een klein dorpje in oostenrijk. Haar grootouders behandelen haar slecht en ze heeft een slechte jeugd. wanneer ze 18 is krijgt ze haar diploma als Politieagente/rechercheur en ze verhuisd naar Duitsland. wanneer ze daar een mishandelingszaak krijgt over ene T.Kaulitz... ??







    of







    [..] is een heel gewoon meisje totdat ze een ongeluk krijgt en haar benen voor altijd verlamd zijn. ze zal voor altijd in een rolstoel moeten zitten. Amelle neemt het goed op maar merkt wel dat mensen haar uit de weg gaan,haar negeren en haar niet meer nemen zoals ze is. wanneer ze [..] ontmoet voelt ze zich meteen op haar gemak. hij is anders dan al die andere jongens die ze kent. ze wordt verliefd op hem maar wat als hij zo onbereikbaar voor der is...


    Beide worden Toho series denk ik ='] mis. 2 zonder toho weetkniet

    dus 1 of 2?

    en als je 2 kiest wil je ook ff zeggen of er toho in moet of niet?


    We can only learn to love by loving.

    De eerste =]


    Listen to what we're not saying..

    Ik ga voor 2.
    En schat, je moet hem maken over Lil Romeo, fso.

    uhm, ik vind ze allebei wel leuk!
    maar als ik eerlijk ben zou ik voor de 1e gaan...
    x

    Ik zal voor de 2e gaan, maar dan zonder beroemde personen. Maar het is jouw keuze x]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Moeilijk.
    Maar de eerste is misschien iéts origineler,
    maar ik vind ze beiden leuk. :'D

    de eerste


    Je moet worden wie je bent.

    Twee. :Y)

    2


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    de Tweede :P



    xx'


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    1e
    of
    2e met TH ofzo :]


    -

    x_x handig 5 x 1 en 5 x 2 gestemd :$


    We can only learn to love by loving.

    2 zonder TH. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    2 zonder th :P

    1!!
    1!!
    1!!


    EEN!! xD


    balub ^^.