• Ja je leest het goed , Ik heb donderdag dus een jas nodig ,DIE IK NIET HEB! En ik MOET der donderdag 1 hebben wnt dan gaan we met alle 2de klassers naar de dierentuin (Wow ,super>< ) but als ik dan met een vest ga rondhuppelen lijk ik so arm en tis ook fucking koud ,en mn ouders boeit dat duss geen flikker dat ik dood vries ,,En die jas kost dus 50 euro en ik hb al 10 ,En nu moet ik morgen dus nog voor de winkels sluiten aan 40 euro komen..
    En nu is mijn vraag..
    HOE?


    Crack a bottle

    (...)

    Jij patser! xD

    Wat nou (A) Tis een feit (puh)


    En de marteling is begonnne,
    Kheb mn oma net gebelt ,en het gezeik begon al aan de telefoon ,, En dan morgen ook nog met der de stad in.. Als ik het niet overleef (wat waarschijnlijk gaat gebeurren) wie regelt dan mijn begrafenis :'(


    Crack a bottle

    Nou als je helpt bij een traiteur

    ik heb er een voor je ma ja daar heb je natuurlijk nix aan =.= egt erg:O RAMP

    WRM KOST ALLES IN DEZE VERKUTTE WERELD GELD!
    Ik haat geld>< en ik haat mijn ouders><
    En ik haat mijn leven en mijn lichaam en ik ga nu lkkr heel dramatisch doen wnt ik mag dat aangezien dit de laatste dag van mijn leven word ! XD


    Crack a bottle

    Niet?
    Ik heb mss wel een spijkerjasje, of de jas van vorig jaar ofzo? x3 Voor jou dan x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb er een voor je ma ja daar heb je natuurlijk nix aan =.= egt erg:O RAMP


    Like ,I KNOW! stuur maar met de postduif xD


    Crack a bottle

    (...)
    Wat nou (A) Tis een feit (puh)


    En de marteling is begonnne,
    Kheb mn oma net gebelt ,en het gezeik begon al aan de telefoon ,, En dan morgen ook nog met der de stad in.. Als ik het niet overleef (wat waarschijnlijk gaat gebeurren) wie regelt dan mijn begrafenis :'(

    ik wel. Dan kom ik, en dan regel ik een mooie begrafenis(H)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jeah Meto


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    \Maar niemand hier is normaal ,
    Moet je mij als voorbeeld nemen
    Ik hb 0 jassen ><
    Ik heb er echt 5 ofzo XD


    Life is hard and then we die

    ik heb er 3 >.<

    (...)Ik heb er echt 5 ofzo XD

    ja ,wnt jou ouders hebben tenminste geld ><
    Mijnus niet, ik wil nieuwe ouders ,mijn moeder is tog alleen kut enseu en mijn vader zie ik 1 keer inde 2 weken en als ik wat wil krijg ik sogenaamt als genoeg van hem ,Wow ,ik hb ook een keer een petje van hem gekregen vorig jaar >< en toen sei ikn dat : Jonge ,je zeikt ,ik krijg nooit iets van jou ,niet eens een fucking jas aangezien het tog niemand boeit dat ik doodfriez fseu ,
    Sei die: Kheb hier geen zin in ,Istie so weer naar huis gegaan O.o


    Crack a bottle

    Ik krijg een nieuwe ><


    Take My Hand Take A Breath ...

    Als je ouders geen geld hebben hoe kunnen ze dan ede elektriciteit betalen (De computer onderhandere je zit er nu op btw ><)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Je kan misschien bij je buren, het bejaardehuis, of gewoon allemaal oudjes gaan helpen fso. En dan uitleggen wat de reden is. De oudjes zijn allemaal wel zo medelevend en dom om dat toe te staan x'D Of ga auto's wassen.
    Verder weet ik ook geen optie. Alleen geldstelenvanjeouders:X Maar dan wel later terug betalen ;]


    bla bla bla

    Heb je geen oude jas meer liggen, die je eventueel kan aantrekken?
    Een andere oplossing kan ik niet zo gauw bedenken.


    A decision I will regret, until my dying breath.