• Ik loop echt al een hele tijd met een paar personages rond in mijn hoofd, maar ik kon telkens geen verhaallijn bedenken waarmee ik ze op een interessante manier op het toneel zou kunnen zetten. Nou heb ik wel iets in mijn hoofd dat ik persoonlijk heel leuk vind, maar aangezien ik echt niet de eerste ben die dit idee uitwerkt, vroeg ik me af of het niet een beetje té afgezaagd is.

    Esther is al een goede drie jaar beste vrienden met Stefan. Met zijn 22 jaar is hij grondig van zijn studententijd aan het genieten en slaapt hij dus elke zaterdagavond wel in een ander bed, maar zijn ouders vinden dat het gefeest, gezuip en geflirt nu wel eens over mag zijn. Tijd voor wat verantwoordelijkheid. Tijd voor een vaste vriendin. Het gezeur van zijn ouders wordt zelfs zo erg, dat hij maar gewoon een lieve vriendin ter plekke verzint, in de hoop ervan af te zijn.

    Dat plan valt echter helemaal aan diggelen als zijn ouders hem en zijn niet-bestaande vriendin uitnodigen om een weekje naar hen toe te komen met de Kerst. Als noodoplossing vraagt hij aan Esther of ze voor een week lang zou willen doen alsof ze samen zijn. Ze kent Stefan tenslotte goed genoeg om geloofwaardig over te komen, toch? Zolang ze niet afgeleid raakt, zou dit moeten kunnen.

    Beetje jammer dat Stefans zusje, Linde, de belichaming van het woord 'afleidend' blijkt te zijn.


    Het zal geen lang verhaal worden, want ik weet niet of ik zo'n simpel plot wel zo lang kan rekken zonder dat het saai wordt, maar het is in ieder geval niet de bedoeling dat Esther en Stefan uiteindelijk wel wat krijgen. Zo suf ben ik nou ook weer niet. (krul)

    Dus, wie zou er nog geïnteresseerd zijn in een rom-com verhaallijn met een sidedish van lesbiënnes? Te suf/voorspelbaar, of zouden jullie het nog leuk vinden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat lesbische maakt het intetessant. Waarschuw mij maar als je begint en dan zal ik een kijkje nemen. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Dat lesbische maakt het intetessant. Waarschuw mij maar als je begint en dan zal ik een kijkje nemen. ^^

    Eerlijk gezegd was dat ook de enige reden waarom ik het leuk genoeg vond om uit te werken. :') Zal ik doen!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind inderdaad dat het lesbische het ook origineler maakt. Maar het is verder niet zo mijn genre dus ik denk dat ik het zelf niet zal lezen. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mulleroni schreef:
    Dat lesbische maakt het intetessant. Waarschuw mij maar als je begint en dan zal ik een kijkje nemen. ^^


    This ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Mulleroni schreef:
    Dat lesbische maakt het intetessant. Waarschuw mij maar als je begint en dan zal ik een kijkje nemen. ^^


    26 - 02 - '16

    Ik zocht eigenlijk al naar een goede story waar lesbische factoren in voorkomen. Je mag mij ook waarschuwen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lijkt mij wel leuk om te lezen. Je mag mij zeker waarschuwen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Lijkt mij wel leuk om te lezen. Je mag mij zeker waarschuwen. c:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wil je me waarschuwen als je begint? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Scorpion schreef:
    Ik vind inderdaad dat het lesbische het ook origineler maakt. Maar het is verder niet zo mijn genre dus ik denk dat ik het zelf niet zal lezen. ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Als je het goed schrijft zou het best wel interessant kunnen zijn. Ik ben wel benieuwd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Voor mijn part mag je een gedramatiseerde versie van het leven van een slak schrijven en ik zou het lezen. Ik ben dus mogelijk wat bevooroordeeld, maar het antwoord is ja. :'D
    Wat gebrek aan plot betreft zou ik me niet al te veel zorgen maken. Het gros van mijn verhalen is op z'n minst net zo simpel en toch worden die verbijsterend genoeg nog steeds gelezen. Bovendien zijn er veel te weinig verhalen met lesbische personages op Q, dus dat geeft sowieso bonuspunten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarschuwing. Dankjewel. :'d


    wat was dit ookalweer

    Churchill schreef:
    Wil je me waarschuwen als je begint? (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Stiekem was ik blij dat ik niet de enige ben die een lesbische verhaal wil schrijven :3 Nou ja, ik ben er al een tijdje mee bezig maar mij lijkt het geweldig als er meer verhalen komen waarbij een relatie bestaat uit twee vrouwen. En tja, kan je mij waarschuwen als je besluit er aan beginnen. Ik zou dolgraag het willen lezen.
    En tja het enige wat ik wil zeggen als tip: Doe research. Ik merkte dat toen ik begon te schrijven aan mijn verhaal dat ik het vooral moeilijk vond om bepaalde acties neer te zetten, ik ben zelf zover ik weet hetero en ik had vooral de moeite met het antwoorden. Natuurlijk weet ik niet of jij op vrouwen valt of op mannen. Maar als je op mannen valt dan zou ik voor de zekerheid research doen. Ik had vragen zoals waneer kan je een bepaalde aanraking laten voelen als een romantische aanraking, aangezien vrouwen nou eenmaal wat makkelijker omgaan met aanrakingen. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je personage ziet. Maar het is altijd handig om wat research te doen voor de zekerheid.

    Veel succes met je verhaal. Aks je besluit om er aan te schrijven hoor ik het dolgraag als je het online gooit :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial