• Ik loop echt al een hele tijd met een paar personages rond in mijn hoofd, maar ik kon telkens geen verhaallijn bedenken waarmee ik ze op een interessante manier op het toneel zou kunnen zetten. Nou heb ik wel iets in mijn hoofd dat ik persoonlijk heel leuk vind, maar aangezien ik echt niet de eerste ben die dit idee uitwerkt, vroeg ik me af of het niet een beetje té afgezaagd is.

    Esther is al een goede drie jaar beste vrienden met Stefan. Met zijn 22 jaar is hij grondig van zijn studententijd aan het genieten en slaapt hij dus elke zaterdagavond wel in een ander bed, maar zijn ouders vinden dat het gefeest, gezuip en geflirt nu wel eens over mag zijn. Tijd voor wat verantwoordelijkheid. Tijd voor een vaste vriendin. Het gezeur van zijn ouders wordt zelfs zo erg, dat hij maar gewoon een lieve vriendin ter plekke verzint, in de hoop ervan af te zijn.

    Dat plan valt echter helemaal aan diggelen als zijn ouders hem en zijn niet-bestaande vriendin uitnodigen om een weekje naar hen toe te komen met de Kerst. Als noodoplossing vraagt hij aan Esther of ze voor een week lang zou willen doen alsof ze samen zijn. Ze kent Stefan tenslotte goed genoeg om geloofwaardig over te komen, toch? Zolang ze niet afgeleid raakt, zou dit moeten kunnen.

    Beetje jammer dat Stefans zusje, Linde, de belichaming van het woord 'afleidend' blijkt te zijn.


    Het zal geen lang verhaal worden, want ik weet niet of ik zo'n simpel plot wel zo lang kan rekken zonder dat het saai wordt, maar het is in ieder geval niet de bedoeling dat Esther en Stefan uiteindelijk wel wat krijgen. Zo suf ben ik nou ook weer niet. (krul)

    Dus, wie zou er nog geïnteresseerd zijn in een rom-com verhaallijn met een sidedish van lesbiënnes? Te suf/voorspelbaar, of zouden jullie het nog leuk vinden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zie dat er wat mensen op zoek zijn naar verhalen over lesbische relaties, dus ik wil jullie dit verhaal aanraden: Titanium van SonOfGondor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt als iets dat zeer komisch kán worden, als je wilt. Anyways, wil je me waarschuwen als je het op Q gooit? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mij mag je ook wel waarschuwen. Klinkt interessant :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha, het klinkt mij wel grappig in de oren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zelf nu net zes maanden samen met een meisje, dus denk ik dat ik grotendeels wel op eigen ervaring kan vertrouwen, maar bij twijfels doe ik natuurlijk wel research. Google staat standaard open bij het schrijven. ^^

    Ik zal iedereen waarschuwen die dat hier heeft gevraagd. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mulleroni schreef:
    Dat lesbische maakt het intetessant. Waarschuw mij maar als je begint en dan zal ik een kijkje nemen. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mulleroni schreef:
    Dat lesbische maakt het intetessant. Waarschuw mij maar als je begint en dan zal ik een kijkje nemen. ^^


    comfort in c h a o s

    Ja! Dit wil ik lezen!

    En heel veel dank voor je aanbeveling, Scorpion :)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    klinkt leuk

    Scribe schreef:
    Lijkt mij wel leuk om te lezen. Je mag mij zeker waarschuwen. c:

    Scorpion schreef:
    Ik vind inderdaad dat het lesbische het ook origineler maakt. Maar het is verder niet zo mijn genre dus ik denk dat ik het zelf niet zal lezen. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gibbs schreef:
    Klinkt als iets dat zeer komisch kán worden, als je wilt. Anyways, wil je me waarschuwen als je het op Q gooit? :3


    Why being a princess if you can be a king.

    Wauw, er is meer enthousiasme dan ik had gedacht. Wel heel leuk om te zien. :'D

    Ik denk alleen wel dat het nog eventjes gaat duren voordat het online komt, aangezien ik een beetje perfectionistisch ben wat betreft de opmaak van een story en ik ook een beetje vooruit wil schrijven, maar ik heb er helemaal zin in, dus het is veilig om aan te nemen dat de mensen die dat wilden tussen nu en volgende week een berichtje krijgen. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit lijkt me eigenlijk best leuk om te lezen. alleen heet ik Linde, maar dat maakt niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niphredil schreef:
    Als je het goed schrijft zou het best wel interessant kunnen zijn. Ik ben wel benieuwd


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.