• Een tijdje geleden is er een knopje bijgekomen waardoor je in de 'leesstand' het hoofdstuk kunt bewerken. Ontzettend handig, maar ik zou het ook wel fijn vinden als deze functie er zou komen voor de verhalen met meerdere auteurs. Want dat kan op dit moment dus niet. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helemaal mee eens. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leesstand? Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik heb echt geen idee wat je bedoelt, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leesstand? Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik heb echt geen idee wat je bedoelt, haha. (krul)


    De volgorde van de hoofdstukken, I guess. ;p

    Mee eens!


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    (...)

    De volgorde van de hoofdstukken, I guess. ;p

    Mee eens!


    Oh. Daar zou ik op zich wel voor zijn, maar Natas heeft het over een hoofdstuk bewerken? Ik heb de indruk dat ze iets anders bedoelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RechterTwix schreef:
    (...)

    De volgorde van de hoofdstukken, I guess. ;p

    Mee eens!


    Dat kan alleen de hoofdauteur :')
    Maar ik heb ook het idee dat ze iets anders bedoeld.

    Misschien de ligstand bij de mobiele versie ofzo?
    Ik gebruik die niet dus ik weet niet hoe het daarmee zit :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DolGuldur schreef:
    Een tijdje geleden is er een knopje bijgekomen waardoor je in de 'leesstand' het hoofdstuk kunt bewerken. Ontzettend handig, maar ik zou het ook wel fijn vinden als deze functie er zou komen voor de verhalen met meerdere auteurs. Want dat kan op dit moment dus niet. (:


    Huh? ... Heb ik iets gemist? =P


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Square schreef:
    (...)

    Oh. Daar zou ik op zich wel voor zijn, maar Natas heeft het over een hoofdstuk bewerken? Ik heb de indruk dat ze iets anders bedoelt.


    Oh, ik heb het al gevonden. Als je op de "hoofdstuk - lezen - versie" staat, dan heb je in dat groene rijtje van zet in de spotlight, neem abo, voeg toe aan favorieten, melden... nu ook een 'bewerk dit hoofdstuk' - knopje. Niets speciaals, gewoon een link van de 'leesversie' naar de gebruikelijke 'typversie.'

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 16:41 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Huh? ... Heb ik iets gemist? =P


    Dat vroeg ik me dus ook af. :'D
    Yolanda/GandalfTheSexy heeft inmiddels geopperd dat het misschien over het linkje met "Bewerk dit hoofdstuk" gaat, dat bij je eigen hoofdstukken aan de rechtkant staat. Maar ik wacht wel even tot Natascha dat bevestigt, want ik ben blijkbaar niet de enige die in de war was, haha. Iedereen lijkt het over iets anders te hebben.

    Edit: Dat is dus precies waar jij ook net achter kwam. Ik denk dat we het hebben gevonden. :Y)
    In dat geval ben ik natuurlijk ook voor, haha. Lijkt me alleen maar handig.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 16:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me dus ook af. :'D
    Yolanda/GandalfTheSexy heeft inmiddels geopperd dat het misschien over het linkje met "Bewerk dit hoofdstuk" gaat, dat bij je eigen hoofdstukken aan de rechtkant staat. Maar ik wacht wel even tot Natascha dat bevestigt, want ik ben blijkbaar niet de enige die in de war was, haha. Iedereen lijkt het over iets anders te hebben.


    Vermoedelijk zal het inderdaad wel dat knopje zijn. :'D Iets anders vind ik ook niet. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha sorry voor de onduidelijkheid. Maar jullie hebben het al gevonden. Met 'leesstand' bedoel ik gewoon zoals je abo's het hoofdstuk zien (waar tegenwoordig dus ook de optie 'bewerk dit hoofdstuk' staat, in tegenstelling tot vroeger, toen je eerst naar mijn stories > details > hoofdstuk aanpasssen moest). :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 17:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    Haha sorry voor de onduidelijkheid. Maar jullie hebben het al gevonden. Met 'leesstand' bedoel ik gewoon zoals je abo's het hoofdstuk zien (waar tegenwoordig dus ook de optie 'bewerk dit hoofdstuk' staat, in tegenstelling tot vroeger, toen je eerst naar mijn stories > details > hoofdstuk aanpasssen moest). :'D


    Oké. Jep, dan ben ik voor. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ik mee eens.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik ben wel voor ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Graag :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dit kan sinds enkele dagen! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.