• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh wat leuk! Alleen heb ik niet echt vrienden hier op Q, spijtig genoeg. c;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Oh wat leuk! Alleen heb ik niet echt vrienden hier op Q, spijtig genoeg. c;


    Ik wil wel vrienden worden -wbw-.
    Oké nee, leuk idee! c:


    wat was dit ookalweer

    Scribe schreef:
    Oh wat leuk! Alleen heb ik niet echt vrienden hier op Q, spijtig genoeg. c;


    Same here. Ik heb maar een iemand en die spreek ik alleen buiten quizlet.

    Maar wel een leuk idee!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 10:53 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga hier later heel wat dingen neerzetten. Eerst maar eens goed nadenken wat ik neer wil zetten en wie :3


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    Ik ga hier later heel wat dingen neerzetten. Eerst maar eens goed nadenken wat ik neer wil zetten en wie :3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Assassin: Ik vind het leuk om te zien dat je een hardloopblog bijhoudt. Er staan veel handige tips in waar ik ook veel aan heb. Bovendien ben je eerlijk en oprecht. Dat zijn erg belangrijke eigenschappen. Ik hoop jou nog lang te zien op dit forum en ik hoop dat als mijn writersblock grotendeels weg is, we samen weer wat geweldige ideeën kunnen bedenken voor rpg's. Jij hebt namelijk fantastische ideeën en die zijn zonde om te laten liggen. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en ik hoop dat volgend jaar fantastisch gaat zijn voor jou (:

    Avarosa: Ik wil je nogmaals bedanken voor het ontzettend lieve kaartje dat je deze zomer hebt gestuurd. Ik heb ontzettend veel respect voor je, want je hebt het niet makkelijk gehad dit jaar en toch blijf je doorzetten. Ik vind je een topper en ik vind dat je - je werk als bemiddelaar erg goed doet. Ondanks dat je wel eens heel wat shit over je heen krijgt, neem je wel verantwoordelijkheid en leg je alles goed uit. Respect! Ik hoop dat je een prachtig nieuwjaar zal hebben. (:

    Bederov: We hebben eens samen gerpg't en wel eens gepraat. Ik vond dat altijd ontzettend gezellig. Ik vind jou een erg sympathiek persoon en ik hoop dat je een goed jaar zal hebben straks. (:

    Debbaut: Je bent een hele aardige jongen. Ik heb je altijd al wel gemogen, want je bent vaak op een leuke manier aanwezig met grappige opmerkingen die gewoon hilarisch zijn. Ik vond het geweldig dat je dat berichtje stuurde op mijn verjaardag, dat waardeerde ik heel erg. Ik vind dat je een awesome persoon bent die altijd dingen leuk weet te brengen. Voor jou ook een geweldig jaar toegewenst (:

    Gibbs: Je had geen makkelijk jaar, maar slaagde er toch altijd in om vrolijk te zijn in de off-topics. Ik vind je een leuke meid en je hebt ook leuke huisdieren :3 Hopelijk mag volgend jaar allemaal wat beter gaan, want ik vind het erg jammer om te zien dat het af en toe niet goed gaat, omdat dingen gewoon oneerlijk verlopen. Veel geluk in het nieuwe jaar (:

    Prancer: Ik vind jou echt een ontzettend lieve meid en ik vind het leuk om te zien hoe je zo enthousiast kan zijn over Disney. (Disney is ook gewoon awesome tho) Ik heb ook gezien dat je het niet altijd even makkelijk hebt gehad dit jaar en ik hoop dat het volgend jaar allemaal iets makkelijker/beter en prettiger mag verlopen met mensen die op jouw pad komen. Ik hoop het aller beste voor je voor het komende jaar (:

    Sheamus: Ik vind jou echt een fantastisch persoon. Je bent altijd aardig, meelevend en eerlijk. Je doet je best om het zo leuk mogelijk te houden voor iedereen en dat waardeer ik. Ik vind het fantastisch dat ik altijd bij je terecht kan als ik niet lekker in m'n vel zit. Je bent echt een top meid en ik hoop dat volgend jaar een topjaar mag zijn voor jou (:

    TomRiddle: Ondanks je pervy opmerkingen vind ik je een geweldige meid. Je komt vrolijk en optimistisch over. Iets waar ik nog wel wat van kan leren. Ik wens je alvast een fijn nieuwjaar.

    Twisty: Jij schrijft echt geweldige verhalen, dat weet iedereen, maar ik vind dat het nog wel even expliciet genoemd mocht worden. Bovendien ben je erg grappig en vriendelijk. Ga vooral door met het schrijven van je geweldige verhalen, want mijn abo heb je. Ik hoop dat je een leuk jaar vol inspiratie zal krijgen! (:

    Volterra: Ik vind je echt een hele aardige meid en je zit vol met leuke ideeën. Je kan erg goed schrijven en je bent erg creatief. Ik wens jou een goed jaar toe vol inspiratie en creativiteit (:

    Aldea: Je sinterklaassurprise was echt geweldig. Ik ben er echt harstikke blij mee. Ik ben ook blij dat je het afgelopen jaar zo aardig was en dat het mede dankzij jou zo gezellig was in het Kletscafé. Ik wens jou een ontzettend goed jaar toe (:

    Crew: Ik was het lang niet altijd eens met beslissingen die jullie maakten en de manier waarop dingen verliepen. Toch heb ik respect voor de manier waarop jullie alles recht hebben gezet je best doen om users zo goed mogelijk te helpen. Mijn complimenten. Ik wens jullie allen, ook ex-crewleden, een geweldig nieuwjaar toe!

    Ik zal hier later ongetwijfeld nog dingen aan toevoegen, beschouw dit bericht dus niet als afgerond.

    Verder: Ik ben blij dat Quizlet me altijd gesteund heeft door ups en downs heen. Het gaat nu zelfs zo goed dat mijn medicatie afgebouwd mag worden. Het klinkt misschien heel sentimenteel en zelfs een beetje overdreven als ik dit zeg, maar; dankjewel Quizlet, zonder jullie allemaal had ik het nooit gekund. Ik ben blij dat ik hier altijd mijn ei kwijt kon en dat jullie er altijd voor me waren. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Bovendien ben ik blij dat jullie mijn eeuwige gefangirl over katten niet allang zat zijn. Nu heb ik tenminste mensen waarmee ik dat kan delen :3

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 11:31 ]


    26 - 02 - '16

    Ahw dankjewel Erieka c:
    Dankjewel en jij ook! (:

    (Mijn speechen komen nog, heb atm een toets)


    wat was dit ookalweer

    Scribe schreef:
    Oh wat leuk! Alleen heb ik niet echt vrienden hier op Q, spijtig genoeg. c;


    Haha same. Al wil ik toch de crew (en alle ex-crewleden) heel erg bedanken voor het onderhouden en verbeteren van Quizlet, want Q heeft mijn leven echt zo enorm verbetert. Ik hoop dat jullie allemaal een geweldig jaar hebben gehad en ook een geweldig jaar gaan krijgen in 2015 ^.^

    Er zijn wel twee die ik wil bedanken. Misschien komt er later nog wat meer bij. (:

    Als eerste wil ik graag Nana/Avarosa bedanken, omdat zij mij altijd weet te motiveren en me oprecht advies geeft als ik een vraag over vervolgopleidingen en dergelijken stel. Daarnaast is zij één van de enige mensen waarmee ik bevriend ben geraakt op Quizlet, en is ze ook degene die altijd zo lief is om mij af en toe een berichtje te sturen. Ik hoop dat Nana volgend jaar wat meer mag ontspannen, en ik wens haar dan ook een héél mooi jaar toe.

    Daarnaast wil ik ook nog Gabriela/Kramer bedanken, omdat zij één van de enige mensen is geweest die mij gewoon als Fabiënne is blijven zien, zelfs nadat ik dat gevreesde, rode kleurtje heb gekregen. Zij bleef mij lieve berichtjes sturen, en ik weet dat ik altijd bij haar terecht kan als ik weer eens in de knoop met mezelf zit. Ik gun haar dan ook het allerbeste voor volgend jaar, en ik hoop van harte dat wij nog heel lang vriendinnen mogen blijven.

    Oh, ik zou het bijna vergeten... Ik wil ook nog alle users bedanken die altijd zo lief en vrolijk jegens mij reageren. Het maakt mij gewoon blij als ik zie dat ik nog gewoon kan dollen met mensen, en dat we allemaal een eenheid zijn op deze site. Dat vind ik nou het mooie van Quizlet. Iedereen is zo verschillend, en we kunnen het niet allemaal even goed met elkaar vinden, maar als we elkaar nodig hebben, zijn we er wel voor elkaar.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 11:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aldea: Je bent gewoon een geweldige vriendin! Je bent een zus die ik nooit had, hehe. Onze gesprekken gaan altijd over van alles en nog wat, toch is het altijd even leuk. We begrijpen elkaar altijd en je bent ook een geweldige steun. Veel lachen doen we ook, gelukkig maar. Ik wens je al het goede toe in het nieuwe jaar!

    Gibbs: Stickers spammen in de chat op Facebook, daar zijn we zo goed in! Haha. Je weet me altijd op te vrolijken en het is ook ontzettend fijn dat je er altijd voor me wil zijn. Je bent en blijft een lieve panda. Heel veel geluk in 2015!

    Blade: Het is jammer genoeg al een tijdje geleden dat we nog een degelijk gesprek hadden, maar je mag weten dat ik je een fantastische meid vindt. Ik hoop dat 2015 een jaar vol vreugde voor je mag zijn!

    Kiliel: Ondanks we niet veel fandoms delen, kan ik toch altijd met je praten over heel wat dingen. We begrijpen elkaar vaak en ik apprecieer het ook elke keer hoe je iedereen bij alles wil betrekken. Een fijn nieuw jaar!

    Rekkles: Xanthie, wat moet ik toch zonder jou? Haha. Eindeloos praten over fandoms, die we van elkaar niet altijd leuk vinden en spammen met gifs. Er valt altijd iets te beleven. Ik wens je veel succes in het nieuwe jaar!

    Debbaut: Tja, wat kan ik zeggen? Je bent zowat de enige jongen hier waarmee ik echt goed overeen kom. Ik waardeer het hoe je elke keer aardig bent tegen iedereen en altijd een luisterend oor wil aanbieden. Veel plezier in het nieuwe jaar!

    TomRiddle: Tartaar, haha. Ook al ben je vaak perv, dat wil niet zeggen dat ik je een geweldig persoon vindt. Ik kan altijd zoveel met je lachen, niks met jou is serieus. Ik hoop voor je dat 2015 een leuk jaar wordt!

    GrumpyCat: We hebben vaak serieuze gesprekken, maar je bent echt een geweldige meid. Altijd aardig en je bent ook nooit bang om toe te geven dat je fout zit als dat zo is. Je kan goed luisteren en ik vind het best grappig hoeveel je van katten houdt, het is wel schattig. Hopelijk brengt 2015 voor jou heel wat goeds mee!

    Simoni: We hebben af en toe wel eens een discussie of kleine ruzie, die toch weer snel overwaait. Dat wil niet zeggen dat je een geweldig persoon bent. Ik kan met je praten over van alles en de gesprekken blijven wel gezellig. Ik wens je een fijn jaar toe!

    Sciathan: Ook met jou heb ik al even niet meer gepraat, maar je bent een ontzettend lief meisje. Alle gesprekken met jou waren altijd even leuk. Ik wens je een jaar vol geluk!

    Kayfabe: Wat kan ik over jou zeggen? Vervelend kind, altijd onbeleefd, haha nee. Je bent een geweldig persoon! Ik ken je nog niet zo lang, maar je bent serieus al een goede vriendin. Het is zo lief dat je altijd bezorgd om me bent als er iets is en het is ook ontzettend lief dat je er altijd voor me wil zijn. Je bent een schat van een meid! Ik wens je heel veel goede dingen toe in 2015!

    Mulleroni: Ik was ontzettend blij met je Sinterklaas suprise, nogmaals bedankt daarvoor! We hadden nooit echt contact, maar via The Nightclub is dat wat veranderd. Ik vind je aardig en je hebt dezelfde soort humor, wat het altijd fijner maakt. Ik wens je een fijn jaar toe!

    Miyano: Sammie, ook bij jou is het al even geleden dat we nog veel contact hadden, maar dat maakt me niet uit. Ik zal je altijd een fijn persoon vinden. Ik zal onze gesprekken nooit vergeten, grappig, serieus en noem maar op. Ik zal je ook altijd blijven bewonderen, want je bent een ontzettend sterk meisje. Heel veel geluk in het nieuwe jaar!

    Herzschmerz: Af en toe ben je een tikkeltje gek, al ben ik dat zelf ook wel, dat neemt niet weg dat je een lief meisje bent. Praten met jou kan uitdraaien op zoveel. Er is altijd wel iets te beleven met jou. Het is heel fijn dat je altijd zo enthousiast en vrolijk bent. Ik wens je een goed jaar toe!

    HarleyQuin: Gek kind, haha. Alle gesprekken met jou zijn altijd fijn. Bedankt om altijd te luisteren naar mij. ik wens je heel veel geluk toe in het nieuwe jaar.

    Ik ben vast nog een hele hoop mensen vergeten, sorry daarvoor ;s

    Maar sowieso aan heel Quizlet: Ik wens jullie een heel fijn jaar toe, met heel veel geluk!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 11:55 ]


    16 - 09 - '17

    Allereerst wens ik natuurlijk iedere user van Quizlet het beste toe voor het komende jaar.^^

    Ik wil ChandlerBing, Cordeliae, DelanoDKM, Ignatius, Metamorphmagus, Niphredil en WenseKronik bedanken voor de vele jaren die we al samen schrijven. Toen Hyves vorig jaar werd opgedoekt was ik een beetje bang dat onze vriendschap zou verwateren, maar gelukkig hebben we het schrijven hier voortgezet. Ik ben jullie heel dankbaar dat ik altijd mijn ei kwijt kan, dat onze dates altijd super gezellig zijn en dat we al bijna zes jaar verhalen met elkaar schrijven en dat nog steeds leuk blijft.^^

    Verder ben ik ontzettend blij dat ik het afgelopen jaar AidanTurner, Armitage, Kiriel, LynnBlack, SonOfGondor en Stapper heb leren kennen. Het is een vreemd idee dat ik jullie zo kort ken en ik heb altijd genoten van onze gesprekken. Sommigen van jullie heb ik al mogen ontmoeten en bij anderen sta ik te popelen om dat te doen.^^

    And last but not least… Alessse, je bent met stip mijn meest favoriete schrijver op Quizlet en ik hoop dat ik nog lang van je verhalen mag genieten. Daarnaast vind ik je gewoon een topwijf, ben je heerlijk nuchter en denk ik dat je toch zeker een aanzienlijk deel van mijn gastenboek hebt gevuld. xP

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 12:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    *squee* aw, dankjewel, wat lief Erieka!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat leuk dit! Dankjewel Natas (: mijn bedankje aan jou komt er ook nog wel!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Awh, wat is dit leuk. Ik ga er nog even over nadenken. ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    Wat lief van je Sylvie :3 Ik post wel eens als ik tijd heb iets. Deze nacht waarschijnlijk :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque