• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, Erieka en Sylvie, jullie maken me echt even sprakeloos. Echt bedankt voor de lieve woordjes!(bloos)

    Vanaf het moment dat ik tijd heb post ik iets!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben nog een paar mensen vergeten.^^
    Je vrienden bedanken is natuurlijk één ding, maar er zijn nog zoveel meer mensen die ik dankbaar ben. C:

    Ik ben heel blij dat ik zo hartelijk ontvangen ben door de 'oude' bètareaders aan het begin van dit jaar en dat iedereen altijd erg behulpzaam is en snel reageert wanneer ik een vraag heb. (:
    Vooral Square en Sablier hebben vaak meteen een antwoord paraat gehad en dat is ontzettend fijn, want ik ben niet de meest geduldige persoon. :'D.

    En ik wil Assassin nogmaals bedanken, die mijn hele verhaal Courage tot de laatste letter heeft uitgeplozen. Ik ben alle andere users die daarmee hebben geholpen daar ook dankbaar voor, maar met name Nikki heeft er heel veel tijd in gestoken en ik ben er enorm blij mee.^^

    En tot slot wil ik ook Scandal nog even bedanken, omdat ze een van de moderators is die altijd reageert op vragen en opmerkingen die users hebben en daardoor vaak haar nek uitsteekt. Ik vind dat ontzettend fijn (en moedig), want er zijn er niet veel die dat doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjewel Sylvie! :3

    Ik zal hier nog wel wat zetten over bepaalde users als ik tijd heb. (:


    Pretty is just a pretty word.

    @Erieka en Sylvie
    Naahw, dat is heel lief van jullie! Love you guys! <3

    Ik zal hier denk ik morgen wat neerzetten, aangezien ik er vandaag niet ben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga Daniela/Kanda bedanken. Gewoon omdat ze awesome is, ik heb je nog maar van dit jaar (door je schrijfwedstrijd) leren kennen, maar door onze ellenlange en eindeloze gesprekken over een ruimteverdeler e.d. voelt het als langer.
    Bedankt voor je raad en tips, voor het helpen van mijn wedstrijd, anders zou die nu echt al in de shit zijn gereden, maar ook voor je emotionele steun. Ik heb erg veel aan je.
    Bedankt dat ik je op alle mogelijke media mag stalken. Moet btw je schattige nies eens horen Ik zou niet weten wat ik zonder de media zou moeten doen, alvast niet kunnen chatten met jou. ><
    Oh, en ook bedankt voor de lessen smileylezen. ^^ En ook voor de stickerspam. (cat)
    Ik hoop echt dat we nog lang vriendinnen kunnen blijven, ookal ben ik 2/3 van jou leeftijd. Het voelt niet zo aan. ^^
    En misschien... Kom ik deze zomer wel naar ginder! Hangt van mams af Gaan we samen naar de bios. :Y)
    Kay, ik wijk af. Bedankt dat ik met jou kan roddelen over alle irritante mensen in mijn klas. Met name K. (:
    Bedankt dat je meedoet aan WvW, en me tips gaf bij de vorige ^^.
    Bedankt Daniela! <3
    Je bent geweldig!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn topic. Ik zal erover nadenken wie en wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier geen vrienden, dus ik kan niks speciaals neerzetten. Maar ik wens iedereen hier wel alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sylvie, je bent een schat!
    Vanavond post ik ook wel iets moois voor de mensen die veel voor mij betekenen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Deze is dedicated for IRVVIN and NiallJamesHoran , jullie zijn schatten en ik wens jullie en iedereen op quizlet een gelukkig nieuwjaar


    Firm believer of all that is magic

    Sheamus: Ondanks dat we een moeilijk momentje hebben... Ik zie je graag en wens je het komende jaar het allerbeste toe (:


    Made in China

    GrumpyCat schreef:
    Assassin: Ik vind het leuk om te zien dat je een hardloopblog bijhoudt. Er staan veel handige tips in waar ik ook veel aan heb. Bovendien ben je eerlijk en oprecht. Dat zijn erg belangrijke eigenschappen. Ik hoop jou nog lang te zien op dit forum en ik hoop dat als mijn writersblock grotendeels weg is, we samen weer wat geweldige ideeën kunnen bedenken voor rpg's. Jij hebt namelijk fantastische ideeën en die zijn zonde om te laten liggen. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en ik hoop dat volgend jaar fantastisch gaat zijn voor jou (:


    Awh, dankjewel! Altijd fijn om te horen dat iemand mijn blog waardeert. ;3
    Hihi, zeker weten dat we fantastische ideeën gaan bedenken voor RPG's, maar we gaan ze ook uitvoeren, samen. 8D


    Your make-up is terrible

    Awh, ik moest even echt breed glimlachen dankzij Erieka en Sylvie. Dankjeweeeel, zo lief! (bloos)


    -

    Sura schreef:
    Er zijn wel twee die ik wil bedanken. Misschien komt er later nog wat meer bij. (:

    Als eerste wil ik graag Nana/Avarosa bedanken, omdat zij mij altijd weet te motiveren en me oprecht advies geeft als ik een vraag over vervolgopleidingen en dergelijken stel. Daarnaast is zij één van de enige mensen waarmee ik bevriend ben geraakt op Quizlet, en is ze ook degene die altijd zo lief is om mij af en toe een berichtje te sturen. Ik hoop dat Nana volgend jaar wat meer mag ontspannen, en ik wens haar dan ook een héél mooi jaar toe.

    Daarnaast wil ik ook nog Gabriela/Kramer bedanken, omdat zij één van de enige mensen is geweest die mij gewoon als Fabiënne is blijven zien, zelfs nadat ik dat gevreesde, rode kleurtje heb gekregen. Zij bleef mij lieve berichtjes sturen, en ik weet dat ik altijd bij haar terecht kan als ik weer eens in de knoop met mezelf zit. Ik gun haar dan ook het allerbeste voor volgend jaar, en ik hoop van harte dat wij nog heel lang vriendinnen mogen blijven.

    Oh, ik zou het bijna vergeten... Ik wil ook nog alle users bedanken die altijd zo lief en vrolijk jegens mij reageren. Het maakt mij gewoon blij als ik zie dat ik nog gewoon kan dollen met mensen, en dat we allemaal een eenheid zijn op deze site. Dat vind ik nou het mooie van Quizlet. Iedereen is zo verschillend, en we kunnen het niet allemaal even goed met elkaar vinden, maar als we elkaar nodig hebben, zijn we er wel voor elkaar.


    Wauw, ik werd hier toch wel even stil van. (Ook al weet ik niet precies waarom). Maar ik vind het echt ontzettend lief van je, Fabie. Dankjewel. En ik denk dat we heel lang vrienden zullen blijven. <3


    Danmarks Dynamite.

    GrumpyCat schreef:
    Ik ga hier later heel wat dingen neerzetten. Eerst maar eens goed nadenken wat ik neer wil zetten en wie :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dan meteen het meeste aan één persoon en dat is Nancy/Herzschmerz. Ik wil haar bedanken voor alle gezellige gesprekken die we hebben gehad, voor alle hulp die ze me heeft geboden en voor het zijn van een geweldige vriendin. Met niemand op Q heb ik meer gepraat dan met haar. Ze is al vijf dagen niet online, en ik zit me nu al weer af te vragen waar ze toch blijft. Zij is toch wel zeker een van de redenen geweest waarom ik mijn huiswerk vaak niet wilde maken. Ze is gewoon geweldig, en ze heeft me ontzettend vaak gemotiveerd om door te gaan met dingen zoals mijn story. Bij die story (die eigenlijk gewoon uit bij elkaar gepleurde random shit bestaat) heb ik eigenlijk ook één lezer en dat is zij. En dat is voor mij echt meer dan genoeg :3.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:58 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…