• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulleroni schreef:
    Hahah Tamara. Thank you. 2015 wordt jij perver, jij komt juist meer in de pubertijd. :Y)


    Mijn pervheid is aanstekelijk. Zelfs mijn zusje is perv. Al moet ze nog veel leren.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Mijn pervheid is aanstekelijk. Zelfs mijn zusje is perv. Al moet ze nog veel leren.


    Ik wed dat ze een goeie teacher heeft. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awh, bedankt aan iedereen die een lief berichtje aan me gericht heeft (:


    16 - 09 - '17

    Aw bedankt Xanthie <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil graag Xanthe/Rekkles omdat ze het meest awesome Marvel verhaal op Q heeft en omdat ze gewoon fan is van alles waar ik fan van ben en we lekker kunnen fangirlen over Logan Lerman en Guns 'N Roses en what not en omdat ze me altijd verrast door haar leuke personages bij rpg's. Het was een tof jaar om met je te rpg'en, gurl, en ik hoop dat dat in 2015 nog vaker gaat voorkomen!

    THANKS LOVE, LOTS OF HUGS AND LOVE


    ___________________


    En natuurlijk wil ik ook de beste internetvriendin/moderator van heel Q bedanken, Marthe aka Jensen omdat ze er altijd voor me is en me altijd kan opbeuren. Marthe, precious, ik ken je al sinds 2012 en ik wil je nog veel jaren langer kennen [dat klinkt raar, maar whatever, je kent me; ik ben raar (; ]. Ik kijk er al naar uit om samen naar de Hobbit te gaan kijken en ik hoop dat ik volgend jaar de kans krijg om nog meer dingen met je te doen, want je ben freaking awesomeeeee!
    We hebben zo veel gemeen: muziek, tv-series, fandoms, hot dudes. It's like we're twins (: En ook al praten we even niet meer met elkaar, we vinden elkaar altijd weer terug en dan is het alsof we nooit gestopt zijn.

    I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK <3



    kindness is never a burden.

    Allereerst wil ik Rutger - heel standaard - bedanken voor het onderhouden van deze site. 2014, weer een jaar waarin de site blijft bestaan!

    Verder wil ik Scorpion, Cordeliae, DelanoDKM, Ignatius, Metamorphmagus, Niphredil, AidanTurner en WenseKronik ook bedanken. Mijn vriendschap met hen is me ontzettend veel waard en ik kan me niet voorstellen waar ik anders mijn irritaties, verdriet en geluk kwijt zou moeten.

    Ook wil ik graag PukkelxDing bedanken. Ik ben blij dat ze me niet veroordeelde, ondanks dat ik fouten had gemaakt toen ik stopte met het moderator-zijn en daar ben ik haar heel erg dankbaar voor.

    En ik ga vast nog meer mensen bedanken, later, haha.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:59 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:15 ]


    We crave what we can't have.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:15 ]


    We crave what we can't have.

    Fortius: Bedankt dat je er altijd voor me bent en dat ik alles aan je kwijt kan. Bedankt voor je eeuwige vrolijkheid en optimisme, wat overigens erg aanstekelijk is. Ik kan geen dag zonder onze gesprekken over knappe jongens. Ik wens je al het goede toe in 2015, want je verdient het zo erg. Vooral knappe jongens, dan hebben we weer nieuwe gespreksonderwerpen..

    Phenomenom: Bedankt voor het vertrouwen dat je in me hebt. Bedankt voor de leuke gesprekken die we steeds hebben. Ik weet dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt en ik vind het super dat je er zo mee omgaat. Ik heb echt veel respect voor je. Ik hoop echt dat je in 2015 wat meer geluk gaat hebben.

    Chasing1D: Bedankt voor de leuke gesprekken die we telkens hebben. Ook al praten we over koetjes en kalfjes, de gesprekken weten altijd een glimlach op mijn gezicht te brengen. In 2015 hoop ik dat we nog veel met elkaar gaan communiceren over wat dan ook. Dankjewel.

    Maeror: Ik weet dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt en ik kan haast niet inschatten wat je hebt doorgemaakt, daardoor heb ik zo ontzettend veel respect voor je. In 2015 wens ik je veel geluk toe in alles wat je onderneemt en ik hoop dat we nog veel kunnen gaan shoppen en boeken kunnen uitwisselen. Because that's how we roll.

    Rekkles: Xanthie! Bedankt om me aan te zetten tot Quizlet. Ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. We hebben dan misschien niet zo veel contact meer, maar ik vind het altijd leuk om met je te praten. Veel geluk in 2015!

    StylesNicole: Ik wil je bedanken omdat je zo ontzettend goed kan schrijven. Bedankt om je verhalen met ons te delen. Ik ben helemaal verslaafd aan Teach Me Gently. Blijf in 2015 alsjeblieft verder schrijven, voor altijd trouwens. Ik zal je sowieso blijven volgen.

    Bender: Bedankt om je fantastische schrijfstijl met ons te delen. Jouw schrijfstijl is zo apart en het spreekt me echt aan. Ik heb tot noch toe nog geen enkele schrijfster gezien met een soortgelijke schrijfstijl die even sprekend en geleerd is als de jouwe. Blijf in 2015 vooral doen wat je nu doet: mooie verhalen schrijven.

    To be continued..


    We crave what we can't have.

    Ik wil sowieso alle mensen uit het Awesome Topic en uit The Nightclub bedanken.

    Dan wil ik nog een paar mensen in het bijzonder bedanken voor een prachtig jaar op Q:
    - Jasmien, als iemand geweldige stories schrijft, dan ben jij het wel. Ook wil ik je bedanken dat je altijd mijn stories leest, ook al schrijf ik niet al te vaak.
    - Belle, jij bent die geweldige Hobbit vriendin van me, waarmee ik Kili met Tauriel kan shippen en waar ik zo fijn mee kan praten over de mooiste sport die er bestaat.
    - Yolanda, ik heb nog steeds geen idee hoe ik jouw New BFF wedstrijd heb gewonnen, maar ik ben er al vanaf het eerste moment dat ik als winnaar uit de bus kwam heel blij mee, dat ik jouw nieuwe BFF mag zijn. Met jou kan ik praten over echt alles en ik kan ook altijd bij je terecht, als het nodig is.
    - Sylvie, heel erg bedankt voor de adviezen die je mij hebt gegeven en de momenten dat onze gesprekken elkaar verder hielpen.
    - Demy, bedankt dat ik zo heerlijk met jou kan fangirlen over van alles en nog wat en ik ben er ook ontzettend blij mee dat ik je al vrij lang ken op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:05 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga later nadenken over een goed berichtje ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awh, Kimi (:


    16 - 09 - '17

    Nou ja, laat ik ook eens meedoen :3

    Allereerst, Maaike/Heisuke.
    We kennen elkaar al zo ongeveer 6 jaar, sinds je je hebt aangemeld op Q en een vriendin jou zei dat ik leuke verhalen schreef. Elke gemeet hebben we dan op de verjaardag van die vriendin en sindsdien zijn we echt zo ongeveer onafscheidelijk geworden. Een avond niet met jou gepraat is best leeg. Je bent mijn rots in de branding, mijn weirdo en eigenlijk gewoon mijn alles, in niet romantische betekenis. Zonder jou zou ik instorten, en allang ingestort zijn.
    Ik hoop dat 2015 beter voor jou wordt dan het afgelopen jaar. Ik ben zo ontzettend trots op jou wat jij ondanks alle tegenslagen dit jaar bereikt hebt. Zolang je maar weet dat ik er altijd voor jou zal zijn <3

    Nou ja, dan gaan we verder met Esmée/xHappyHoran.
    Jou ken ik ondertussen al zo'n 2 jaar? Volgens mij zelfs bijna 3. Ik ben de hogere macht nog steeds dankbaar dat jij toen aan mijn schrijfwedstrijd meedeed, want daarmee heb ik er weer een geweldig iemand in mijn vriendengroepje bij gewonnen. Ondanks dat we in de afgelopen tijd niet zoveel gepraat hebben, weet ik gewoon dat ik altijd bij jou terecht kan en ook altijd leuke gesprekken met jou kan hebben. Oh, wat hebben we toch lekker over 1D geroddeld ><. Je bent en blijft mijn lieve, kleine, schattig Essie <3. Ik ben er diep van overtuigd dat jij je examen aankomend jaar enorm goed gaat halen en wij dan weer kunnen afspreken :3

    En de nieuwste aanwinst in mijn vriendencollectie. Aurora/Vergilius.
    Raar kind dat je bent :3 maar wel een leuk raar kind. Ik praat bijna net zo frequent met jou als met maaike, en dat wil wat zeggen :3 grappige, serieuze en normale gesprekken kan ik echt wel met jou hebben. Oh, en stickeruitwisselingen op fb, die echt hilarisch zijn. En het leeftijdsverschil vergeten we gewoon voor het gemak. Vriendschap let niet op leeftijd :'D. Hopen dat het komende jaar een geweldig jaar wordt, maar eventueel een meeting ^_^

    Laten we Nina/Mylintis ook niet vergeten. Ook een aanwinst door een schrijfwedstrijd.
    Ondanks dat er nog wel eens tijd tussen de berichten zit, vind ik het gesprek [de gesprekken?] wel erg leuk. Zowel serieus als vermakelijk, gewoon kletsen. Ik vind het geweldig. Het herinnert mij er weer aan hoe leuk de omgang met mensen kan zijn. Dankje ^_^ Ik wens je al het goede toe :3

    Last, but absolutely not least, Justine/Valkyries. Ook al staat ze op inactief ik stuur der gewoon de link van dit topic.
    Van de gesprekken met jou heb ik eigenlijk nog het meest genoten. Jij hebt zo een geweldige, frisse en fijne kijk op de wereld, zowel de gezellige als serieuze gesprekken deden enorm goed. Elke keer als ik weer een pb had, werd ik vanzelf blij. De foto's van thomas waren/zijn ook een geweldige opvrolijker. Het is zo een leuk, vrolijk kereltje :3 jij was/bent mijn andere steun en toeverlaat. Ik ben zo blij jou dat ik jou heb leren kennen. Ik verheug me al op de foto's van de kleine meid. Dat ze gezond en wel ter wereld mag komen <3

    Daarnaast natuurlijk nog alle andere users van Q, en vooral Rutger. Ik zit hier al ongeveer 6,5 jaar en Q is echt een onderdeel van mijn leven geworden wat ik echt niet kwijt wil. Zoals alles kent Q de leuke, maar ook minder leuke tijden, maar toch zijn we over het algemeen een fijne, hechte community. Dat Q nog lang mag bestaan.

    Ik hoop oprecht voor iedereen dat 2015 een geweldig jaar wordt. Alles kent ups en downs. Hopelijk dat iedereen van meer ups dan downs van genieten, want iedereen leeft met iedereen mee, en hoewel ik niet overal op reageer, leef ook ik met enorm veel mensen hier mee.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eerst en vooral wil ik Aerials/Michelle en Sheppard/B. bedanken voor de awesome gesprekken die we altijd voeren, de lieve berichtjes en ook voor hun humor, want daar geniet ik altijd van. Ik mag jullie dan niet in het echt kennen, maar zonder jullie zou mijn leven er toch anders uitzien. Ik heb zoveel leuke momenten met jullie beleefd dat ik het niet meer bij kan houden. Bedankt daarvoor! <3

    Dan, Ramin/Noa, want bij haar kan ik altijd terecht met mijn gezeur en de lieve berichtjes die ze me o zo vaak stuurt, doen Q er echt anders uitzien voor mij. Je bent iemand bij wie ik mijn hart altijd kan luchten, wat dan ook. Thank you! <3

    Mijn GB maatje Dany/Michelle mag ik uiteraard niet vergeten! Ik praat echt veel te weinig met jou en ik zou het volgend jaar zeker anders willen zien, want de keren dat ik wel met je praat, lig ik altijd vort. Merci!

    Natuurlijk mag ik Blade/Lotta niet vergeten: Ik praat wel niet zo heel veel met haar, maar als ik met haar praat, op het forum of via GB, weet ze alles altijd zo te verwoorden dat ik er spontaan een glimlach van op mijn gezicht krijg, en dan mag het over heel veel onderwerpen gaan. Thank you, Lotje. (:

    Dan, misschien verwacht je deze niet, maar ik zou Debbaut/Jarne ook graag willen bedanken. Niet alleen omdat ik met hem over de beste Vlaamse TV-serie ooit kan praten, maar ook over serieuze onderwerpen en gewoon alledaagse onderwerpen. Gracias!

    Ik ken je nog niet zo lang, maar ik wil Herschzmerz/Nancy ook graag bedanken voor de leuke gesprekken die we hebben, zelfs al hebben we die niet zo veel. Ringraziamenti!

    En dan nog iedereen uit "The Nightclub" en "Het Kletscafé", want de gesprekken daar zijn altijd om vort te liggen. ^^

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bederov, omdat ze die vriendin geworden is die elke dag online is om even mee te praten en me niet alleen zal laten. Zeuren, boosdoen, fangirlen, ik kan alles met jou. En als er iets is, ben jij altijd degene die klaar staat om een knuffel te geven. Daarbij ben je mijn beste RPG maatje!

    Ook al ben je niet zoveel online, Dauth, je bent het beste vriendje geweest die iemand zich kan wensen. Je hebt me overal bijgestaan en aangemoedigd en ook al vind ik je vaak erg irritant, ik hou wel heel veel van je. ;3

    Als je iemand zoekt waarmee je alles kan delen, maar ook alles met jou deelt, is Avarosa de aangewezen persoon. Je geeft me altijd het gevoel dat we een fijne, wederzijdse vriendschap hebben waarbij we elkaar in vertrouwen kunnen nemen. Ik wil je vooral bedanken omdat je altijd naar me wilt luisteren. Je bent een sterk en moedig persoon!

    Wallace en Gardenzio, jullie wil ik vooral bedanken voor jullie heerlijke opmerkingen en elke keer dat we een mening delen, in tegenstelling tot de rest van Q. En dan Maia nog eventjes in het speciaal om haar geweldige personages waar ik altijd aan verslingerd raak!

    En natuurlijk GrumpyCat, het forum zou doodsaai zijn zonder al jouw leuke kattenplaatjes, van je eigen kat, of gewoon van internet.

    En dan nog aan de lieve mensen die de moeite genomen hebben om mijn verhaal te lezen en te verbeteren! Zonder jullie was ik nu nergens. En de mensen in het Offtopic omdat ze zo gezellig zijn, maar niet irritant. ;3


    Your make-up is terrible