• Hoi allemaal,

    Net als vorig jaar wil ik graag een topic organiseren waar je een eindejaarsbericht kan plaatsen. Het is alweer 8 december en het aftellen tot Oudjaar en Nieuwjaar is begonnen! 2015 staat voor de deur en 2014 is al bijna weer geweest. Dit topic is bedoelt om een user, een groepje users of wie dan ook op Quizlet te bedanken voor iets in 2014. Maakt niet uit hoeveel users of hoeveel topics waar je vaste groepjes hebt. c:

    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig 2015; moge het voor jullie allemaal een mooi jaar worden.

    Liefs,
    Myke

    Update: Hoi allemaal! Ik lees dat sommige van jullie hier geen vrienden hebben. Ik snap dat het niet leuk is als er mensen zijn die lijstjes opnoemen en sommige mensen meermaals voorkomen. Ik heb daar niet bij stilgestaan en het spijt mij daarvoor. Ik heb dit topic niet gemaakt met de gedachte om alleen je vrienden hier een shout-out te geven. Dit topic is ook bedoeld om iemand te bedanken voor dat mooie verhaal, dat leuke gesprek, dat ontroerende gedicht, de steun toen je het nodig had, de hulp bij een verhaal, een reactie of compliment die jou gelukkig maakte, etc. Het is voor iedereen. En ook voor jezelf. Je mag trots op jezelf zijn, op je creaties, op wat je heb bereikt en wat jij belangrijk vindt. Liefs, Myke (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 14:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor mij zal er wel geen berichtje komen hier.=') Ik ben best sociaal op Quizlet en praat met aardig wat mensen, maar dat is zo nu en dan en soms maar een keer in de zoveel tijd (weken, maanden....='d), dus ja. Hmmm, dat laat me wel beseffen dat ik in dat opzicht nogal 'eenzaam' ben op Quizlet.....time to change that!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Voor mij zal er wel geen berichtje komen hier.=') Ik ben best sociaal op Quizlet en praat met aardig wat mensen, maar dat is zo nu en dan en soms maar een keer in de zoveel tijd (weken, maanden....='d), dus ja. Hmmm, dat laat me wel beseffen dat ik in dat opzicht nogal 'eenzaam' ben op Quizlet.....time to change that!:Y)


    Fuck. Ik wist wel dat ik er eentje was vergeten. Jij hoort nog in mijn rijtje met Yol en Kim. D:

    Lol, dan hebben we Yol en Jol. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Fuck. Ik wist wel dat ik er eentje was vergeten. Jij hoort nog in mijn rijtje met Yol en Kim. D:

    Lol, dan hebben we Yol en Jol. :')


    Juist ja, tssss. Haha, nou ja....beter laat dan nooit?:Y) In ieder geval lief om te horen dat ik dus toch ergens een plekje in een rijtje van iemand heb.(flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    Lawl, ik heb niet echt veel vrienden op Q. Forever alone. :')
    Maar ik denk nog wel even na over wie ik wil bedanken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil ook nog even een berichtje plaatsen voor de volgende mensen.

    Bostick: Ik mis onze leuke gesprekjes eigenlijk wel. We zijn het serieus altijd eens met elkaar en jij kan me echt super goed begrijpen. Nog veel geluk met alles in 2015!
    KLAINEISBACK: Jasmientje, ik spreek je niet veel, maar je bent een super goed vriendinnetje! Ik ben trouwens nog altijd op zoek naar je boek. Veel plezier in 2015!
    BrokenCircle: Ik spreek je hier nooit, maar wel elke dag op Facebook. Ieder gesprek met jou is leuk. Bedankt om altijd naar me te luisteren. Psstt, onze orpg is echt leuk, hihi. Fijn 2015!
    Rhosgobel: Ik vind je echt een gezellige meid, je begrijpt iedereen, betrekt iedereen overal en je geeft om iedereen. Ik wens je een fijn 2015 toe!
    DauntlessD: Geef toe, de gesprekken op Facebook zijn grappig. Met jou kan ik echt uren en uren lachen. Of fantaseren over hoe we met mijn onzichtbaar fietske overal naartoe gaan, haha. Hopelijk wordt 2015 een goed jaar voor je!
    Laminae: Ik mis je echt Evitje, maar ik snap dat je het druk hebt. Ik wil je bedanken voor al die keren dat je er voor me bent, je bent een geweldig iemand. Mijn speciaal vriendinnetje dat ik een fantastisch nieuw jaar toewens.
    Vashton: Omdat je zo'n lief berichtje naar me schreef, vind ik dat ik er eentje terug moet schrijven. Het gaat inderdaad niet zo goed tussen ons, ik ga daar nu verder geen woorden aan vuil maken. Ik wil je toch bedanken voor alle keren dat je me steun gaf en altijd naar me luisterde. Heel veel geluk in 2015!
    Vergilius: Ik ken je nog niet lang, maar je bent echt heel gezellig. Ik wens je heel veel goeds toe in 2015!
    Anatidaephobia: Julia, jou kan ik toch niet vergeten. Ik leerde je kennen in het Bastille fantopic en nu zitten we ook samen in The Hobbit topic. Ik vind je echt een gezellige meid, met wie je leuk grapjes kan maken. Mag 2015 een goed jaar voor je zijn!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    Sheamus: Dammit girl, er is zoveel dat ik aan jou wil zeggen dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen. Je bent echt een hartsvriendin, nee, beter nog, een zusje, en daar ben ik gewoon verdomd blij om. Wat moet ik toch zonder jouw luisterende oren, vrolijke buien, grapjes en totaal random meedelingen? Het allerbeste van Q is wel dat ik jou heb leren kennen. En echt, van harte bedankt dat je voor mijn gevoel, wel uren mijn gezeur wilt aanhoren.
    Ik wil je ook even apart bedanken dat je me nog altijd gewoon bleef behandelen nadat ik mod werd en me niet opeens anders ging behandelen. Daar ben ik echt oprecht blij om. Doet me toch wel goed dat er een paar mensen zijn die me niet opeens op een afstand hielden of gewoon ervan uitgingen dat ik me opeens anders zal gedragen. Hopleijk brengt 2015 je heel veel goeds en heb je een geweldig jaar die we samen kunnen delen. Banana sis, I love you (heart2)

    Mulleroni. ANNEKE! Je bent echt een schat van een meid, wist je dat? Ik heb het aan het begin van onze vriendschap alles verkloot en ik ben je zeer dankbaar voor je tweede kans. Je begrijp me en omgekeerd begrijp ik jou ook. En als dat niet genoeg zegt van hoe geweldig je wel niet bent, dan weet ik het echt niet hoor.
    Hopelijk blijven we in 2015 ook geweldige maatjes. :Y)

    Gibbs: Je heb een geweldige humor die je wel meer met mij mag delen via app. :Y) Hhaha, het is altijd gezellig met jou en vervelen is bij jou geen optie. Ik hoop dat 2015 voor jou een topjaar word.

    Herzschmerz: Nancy, mijn spammer <3 Hhaha, ik vind het altijd leuk als je weer even in mijn gb komt. Lekker random, hahaha. Hopelijk heb je in 2015 ook zin om me te blijven spammen.

    Krull: Emma, je bent echt een lieverd zeg. (K) En dat zeg ik niet om zomaar te zeggen, ik meen het. Ik ben blij dat ik je als Emma heb leren en dat het niet alleen bleef bij een crewlid die ik weleens voorbij ziet komen. Ik hoop van harte dat je in 2015 een geweldig jaar zal beleven. *O*

    Debbaut: Jarneke! Okay, sorry :W Je bent de liefste jonge die ik ken en dat zegt heel wat, geloof me maar. Het is gewoon een schaamte dat ik minder actief ben in het off topic. En ik beloof plechtig in 2015 meer mijn best zal doen.

    GrumpyCat: We spreken elkaar misschien zoveel, maar compleet vreemden zijn we ook niet xD. Ik vind het altijd lief hoe je altijd klaarstaat voor iedereen. Je bent echt een shat en dat mag je zeker weten. Ik hoop dat 2015 een goed jaar voor je wordt. (K)

    Aan The Nightclub: Jullie zijn allemaal awesome en ik hoop dat het in 2015 alleen gezelliger zou worden. *O*

    En dan wil ik Crystal/Sciathan, Lotta/Blade en Kyle/Bostick ook even laten weten dat ik hun allemaal nog altijd graag ziet, ook al is het contact flink verwaterd. D:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:53 ]


    -

    Sylvie en Gail, jullie hebben gelijk. Het contact is zoveel minder geworden en dan geef ik mezelf ook de schuld. Dit jaar is er zoveel veranderd! Ik zal proberen zo snel mogelijk het contact weer goed te maken. You know what, whattsapp groep komt eraan.

    Hierbij wil ik al mijn vrienden op Q, waaronder Yolanda, Jarne, Sylvie, Gail, Nikki, Tamara, Lotta en nog veeeel meer een heel fijn 2015 toewensen en moge wellang vrienden zijn en blijven. Ik hoop dat jullie een goed jaar krijgen en mensen die ik niet opnoem maar zeker wel thuishoren in dit rijtje, (jullie weten het zelf!) Jullie ook!
    Ik vind jullie geweldig!!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw, Daniela! So cute :3 *hugs*

    Oh, wauw Sylvie, had ik eigenlijk niet verwacht! Echt een lieverd dat je bent!
    Ik ben echt heel erg blij dat ik de Nightclub joinde, jullie zijn echt geweldige meisjes. En jongen ^^. Prettig 2015 en dat er nog vele Nightclub jaren bij mogen komen.

    Marijsel, jij kan ook nog wat verwachten. En ook nog anderen, maar nu op mijn mobiel geen zin heb om te typen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Even in een spoiler want volgens mij is die redelijk lang geworden. :')

    Sarah - Ralston - Al heb ik je het afgelopen jaar niet zo super veel gesproken, ik ben ontzettend blij om jou te mogen kennen en ik kan altijd weer geweldig met je fangirlen over David Tennant. <3

    Melissa - Nickelback - Eigenlijjk spreek ik je nog veel te weinig, weet dat jij altijd mijn favoriete Larry shipper zult blijven. 27 april 2012. <3

    Gabriëla - Kramer - Dit jaar, zijn wij naar mijn idee, nog betere vriendinnen geworden als voorheen en damn, wat ben ik ontzettend blij met jou. Ik kan nog altijd niet geloven dat ik samen met jou naar 5sos ga, alfkjlsdkjf. Je bent zo'n ontzettend lieve meid en ik ben er heel erg trots op dat ik jou als een van mijn vriendinnetjes kan noemen. <3

    Marlijn - Mallory - Ook spreek ik jou veel te weinig, mijn lieve, schattige, Marriemar, weet dat er ooit een dag komt dat we gaan meeten en dat ik je dan helemaal plat knuffel. <3

    Aniek - Memoria - Mijn lieve, pervende - lol -, altijd vrolijke, Aniekie. Ik word altijd zo vrolijk van jou, er is gewoon iets wat mij vrolijk maakt als ik zie dat je weer is in het topic komt rond zwerven. Als wij ooit gaan meeten, word dat zeker een van de beste dagen uit mijn hele leven. <3

    Miriam - Treaty - Lieve, kleine - hehe - , roodharige, Mir. Op 22 juni was het mijn geluksdag en kon ik eindelijk je rode haartjes aanraken, waar ik nog altijd heel blij mee ben (dit klinkt eng). Ik hoop zo dat je op 2 januari ook naar Amersfoort kan komen en dat ik dan weer je haartjes kan aanraken. Je bent een fantastische meid, Mirrie. <3

    Eva - Frickfrack - Lieve, gekke, lieve, Eef. Ik vind het zo fantastisch dat jij ook een fanatiek Larry shipper bent en dat ik met jou tegenwoordig al mijn feels kan delen, je bent geweldig en ik ben zo zo zo bij dat ik je eindelijk op 2 januari ga meeten, aflkjdslskdjf. Onze afspraak staat nog steeds. Hehe. <3

    Noek - Tethys - Noekerd, ook mijn geluk was het om jou voor het eerst op 22 juni te ontmoeten en wat was ik toen eigenlijk zenuwachtig, omg. Daarna heb ik je nog veel vaker gezien en je bent en blijft een geweldig meid, verander voor niemand. <3

    Ruth - Fusce - Ik ken je nou al eigenlijk heel lang Ruthje, en het werd tijd dat wij elkaar eindelijk eens gaan meeten en dat gaat gewoon gebeuren, in het nieuwe jaar en oh, ik ben daar zo blij om. Ik kan eindelijk je schattige gezichtje in het echt zien en wieeeeh. Ik weet het niet, je bent gewoon geweldig Ruth. <3

    Esmée - Styson - Es, Essie, Esmée, je bent een hele, grote en ontzettend lieve meid. Met jou heb ik een fangirl gevonden waar ik altijd met mijn gepraat over Enzo en Milan Knol kan praten, ooit gaan wij samen naar Hilversum en ze bezoeken, want tsja, dat is gewoon iets wat we moeten doen. Ik word altijd zo vrolijk als jij weer is een grappige opmerking maakt, blijf vooral zoals je nu bent. <3 (En het is helemaal leuk dat je nu Tyler Hoechlin feels krijgt, hehe.)

    Marie - Sangster - Schattige Marie, ik ben gewoon heel blij dat ik jou als een van mijn vriendinnen kan benoemen. <3

    Aline - Aniston - Ook van jou word ik altijd heel vrolijk, ik ben super blij dat ik je ken. <3

    Julia - Anatidaephobia - Lieve Juul, ook jou spreek ik de laatste tijd veels te weinig, ik vind het heel erg jammer dat ons contact toch wel een beetje verwaterd is, maar hopelijk kunnen we daar in 2015 wat verandering in brengen, want ik werd er altijd super vrolijk van als ik weer is met jou kon praten. <3

    En voor de rest natuurlijk iedereen van het 1D foto/gif topic en het 5SOS topic die ik vergeten ben. Ik hou van jullie allemaal. <3

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:30 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nawh, Lieke, hehe. <3

    Ik ga hier morgen ook nog een berichtje neerzetten tho, maar eerst even nadenken wie ik allemaal wie noemen, etc. Maar even MT dus. :3


    "Family don’t end in blood”

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Same here. Ik heb maar een iemand en die spreek ik alleen buiten quizlet.

    Maar wel een leuk idee!


    *voelt zich aangesproken*

    En wat Sarita zegt. Ik spreek misschien 3 mensen vaak buiten Q, en kom wel naar meetings, maar meer doe ik niet :')

    Tamara/TomRiddle, jij bent zo'n beetje de enige hier op Q waar ik enorm lang mee kan praten. Ik zit hier nog geen jaar en ken je nu al enkele maanden, waar ik super blij mee ben, en je bent een van de liefste meisjes die ik ken. Ook al ben jij helemaal fan van One Direction en Justin Bieber en ik van Motionless In White en Slipknot, we delen onze liefde voor 5 Seconds Of Summer, Of Mice & Men en verrassend genoeg nog een paar van mijn bands. Ik zou echt nooit het contact met je kwijt willen. Hopelijk wordt 2015 voor jou een superjaar ^-^.

    En ook voor alle andere Quizlet users, ik hoop enorm voor iedereen hier dat het een topjaar wordt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ness


    Eigenlijk wil ik je gewoon bedanken voor dit jaar. Je was er dag en nacht voor mij en wij zijn zo, maar dan ook zo dicht naar elkaar toegegroeid dat het eigenlijk gewoon erg is. Ik ben zo blij dat je elke keer maar weer de moeite neemt om mij op te vrolijken en onze standaard gesprekken maken mij so, so happy. Je bent gewoon zo geweldig en gosh, altijd als ik zoiets wil schrijven komt er niks uit. Maar je betekent echt zoveel voor me en ik kan er gewoon niet omheen hoeveel je voor mij hebt gedaan. Maarja, je bent ook gewoon een engeltje. Anyway, ik kan dit berichtje erg lang maken, maar weet dat ik zo ontzettend veel om je geef en van je hou. Je bent mijn Nessie en ik hoop dat we elkaar in 2015 gaan ontmoeten. Het beste voor 2015, lieverd.

    Marieke


    Ik wil je bedanken voor het feit dat ook al praten wij wat minder, je erg toch elke keer weer voor mij bent. Ik hoop zo erg dat het binnenkort met ons beide beter gaat en ik je weer vaker spreek. Je bent een fantastische meid (Mijn fantastische meid!) en je verdient het beste. Ik wil je bedanken, gewoon omdat jezelf bent en om mij geeft. Ik wens je het beste voor 2015.

    Fabiënne


    Jij was mij voor en nu weet ik niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Maar eigenlijk is het duidelijk dat ik wil zeggen dat ik je een hele geweldige meid vind. Ook met het mooie, rode kleurtje. En dat ik elke keer weer blij ben als je op mijn berichtjes reageert. Dankjewel, lieve Fabie. <3


    Lieke

    Ik kon het niet laten, om deze gif voor jou te doen. Oepsie. Durmmelssss!

    Wat ben ik blij dat ik dichter naar je toe ben gegroeid en al die keren dat je mij hebt laten lachen. Door Sims, of een gewoon een rare opmerking. En nu ga ik je ook nog eens twee dagen zien, nog voor het nieuwe jaar. Ik ben zo blij dat ik je ken, Liekseltje. Bedankt voor het leuke jaar en veel voorspoed in het nieuwe jaar! [EN NAAR 5SOS!]

    Esmée


    Lieve lieve lieve Esmée. Wat heb ik een goede vriendin aan jou. Ik had nooit gedacht dat ik in één jaar zo close met iemand zou kunnen worden. Maar het is gelukt, jij hebt het geflikt. Je bent zo ontzettend grappig en lief. Vooral als ik mij weer eens kut voelde, jij snapt mij altijd. Je bent mijn Luke+Jack+Louis maatje en dat blijft voor altijd zo. Ook voor jou geldt dat ik je nog ga zien dit jaar en adslkd, ik heb er zo'n zin in. Maar voor nu; heeeel veel geluk in 2015!

    Noek


    Mijn lieve Skins verslaafde. Ja, door jou ben ik ook obsessed geworden en daar ben ik zo blij mee. Daarbuiten ben je gewoon een fantastische meid. Ook voor jou geldt, dat ik uitkijk om jou nog te zien dit jaar! Ik ben naar je toe gegroeid, dat vind ik dan, en daar ben ik erg blij mee! Ik hou van je, Noekie. <3

    Miriam


    Jouw berichtje wordt misschien wel het meest standaard, maar dat maakt het niet minder waardig. (Omdat mijn liefde voor jou gewoon nog steeds hetzelfde is.) Wat ik wil zeggen is dat ik nog steeds blij ben dat je met mij
    omgaat en nog steeds zoveel om mij geeft. Bedankt daarvoor en het is nog steeds wederzijds. Dankjewel, Mir yum yum. c:

    Ruth


    Mijn gekke Ruthie. Jaaaaa, je bent een geweldig persoon. Simpelweg. Ik heb je ontmoet en ik ben daar echt ontzettend blij. Ik hoop dat we nog lang vrienden zullen blijven. I love you so much and I hope you have a great 2015! :D

    Aniek


    Zaniekie, ik heb jouw gemist de laatste paar maanden, maar ik weet zeker dat ik je meer ga spreken soon enough. And if not, I don't care; Want ik zal toch altijd op je kunnen wachten. Ik hoop dat je je snel weer wat vrijer en beter voelt, want ik geef zo ontzettend veel om je, Niekie. <3 - I LOVE YOU BABY. -
    Veel geluk voor jouw in 2015, want je verdient het als geen ander!

    Marlijn


    Lieve Marlijnie, ik moet je echt meer gaan spreken. AAAAH! Because I miss you. Maar buiten dat, vind ik je nog steeds even geweldig als een jaar geleden. Ja, lieve Marlijn, je bent een geweldige meid en toen ik jouw ontmoette samen met Aniekie en Aline, vond ik het echt geweldig. Een hoogtepuntje uit mijn 2014. Zeker wel. Ik hoop je snel nog eens te zien en je weer te knuffelen. Ik hou van je en veel geluk voor 2015!

    Melissa
    You're*


    Lieve Melissa, ik heb jouw gemist deze laatste maanden. Toch hoop ik dat we snel weer elkaar spreken, ook al doen we dat toch al wel soms in het topic. Maar, Melissa, ik hou nog steeds super veel van je en ik hoop dat 2015 nog beter voor je is dan 2014.

    Aline


    Ondanks dat onze vriendschap om de dag weer veranderd en we moeilijke tijden doorbrengen, wil ik je toch het beste wensen voor 2015. Bedankt dat je er toch voor me bent geweest ondanks alles, dat waardeer heel erg. I love you.

    Marie


    Hey lieverd, ondanks dat ik je dit jaar weinig heb gesproken. Ben ik nog steeds heel blij dat ik je heb leren kennen. Je bent een lieve meid en ik hou van je. <3

    Eva


    Lieve Larry shipper van me. Voor ons was dit een jaar met een down en een up. Ik ben blij dat ik je alsnog spreek en dat je zo leuk bij de groep bent gekomen. Je bent een kleine pervert, maar wel een lieve kleine pervert. Ik hou van je en ik geef veel om je. Ik ben blij dat je jezelf hebt opgepakt en je nu minder geeft om wat mensen denken. Ga zo door, Eva! Ook in 2015. c:

    Demi


    Lieve Demi, ik wens het beste voor jou in 2015. Ik hoop vooral dat we ons verhaal nog op kunnen pakken, sorry daarvoor trouwens. Ik hoop je vaker te kunnen spreken in 2015. Je bent een pracht van een meid en I love you. c:

    Kim


    Kimmie! Ik mis je in de app en in het topic. Ik hoop toch dat je nog terug komt, want ik vind je echt een ontzettend lieve meid! Je bent fantastisch lieve Kimmie, don't let anyone take/make you down. <3

    Meike


    Lieve Meike, je bent pas nieuw in het topic en ik ben blij dat je er bij bent gekomen. Je bent super druk soms, maar je bent ook gewoon ontzettend gezellig en lief. Ik ben blij dat we het met elkaar kunnen vinden en ik hoop dat 2015 een mooi jaar voor je wordt. <3

    Ik ben je zo origineel mensjes, BUT I LOVE YOU ALL SO MUCH! Thank you for caring.
    Misschien heb ik het een beetje raar aangepakt, maar dit zijn dus mijn berichtjes.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 23:02 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga even mijn excuses maken voor dit hele lange bericht. I'm sorry peeps. :'D


    Danmarks Dynamite.

    @Lieke en Gabsie, wat zijn jullie geweldige mensen, love you. <33


    'Darling, just hold on'