• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson ~ ~ MusicAndPeace
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Seto
    ~ Californication
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Type(Rich, Criminal, Famous, Poor, etc.):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Falahee) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 15:57 ]


    El Diablo.

    Seto schreef:
    Naam:
    Evrest, achternaam is hij vergeten.
    Leeftijd:
    16 jaartjes, wanneer hij is geboren maakt hem ook niets uit.
    Type
    {Poor, zwerver}
    Evrest leven is hoe kan je het zeggen erg eenzaam. Vanaf zijn dertiende woont hij in een verlaten stationshal, hij zerft waar de politie hem niet zou pakken. Hij bedeld vaak bij mensen voor eten of geld. Hij woonde eerst bij zijn ouders in een huis aan de rand van het spoor. Treinen kwamen vaak langs. Zijn moeder was niet echt bepaald een charmante vrouw. Ze verdiende haar geld in een lokale cafe, waar ze als striptese geld verdiende. Evrest vader was in de tijd dat Evrest nog jong was een zorgzame vader, maar door een heftige ruzie, raakte hij aan de alcohol en sindsdien is hij daar nooit meer vanaf gekomen. Zijn ouders waren ook niet vriendelijk tegen Evrest, ze zeiden dat hij een ongelukje was.
    Evrest kwam dus op zijn dertiende op straat doordat hij ouder werd en in de weg kwam te staan.
    Karakter:
    Evrest is een persoon die je moet kennen, hij is over het algemeen vrij snel op zijn teentjes getrapt en houd al helemaal niet van om voor gek gezet te worden. Ook is Evrest door zijn probleem gezin, makkelijk over te halen als het om de verboden dingen gaat, vandaar dat hij veel steelt en drinkt. Hij bedeld vrij vaak bij oudere mensen, omdat die sneller te overtuigen zijn. Hij is enkel bang dat hij deze winter het niet zou overleven door de intense kou en te kort aan eten.

    Uiterlijk:


    Evrest is klein, totaal niet breedgebouwd en heel mager. Zijn gezicht heeft een schattige uitstraling, wat hem helpt tijdens het bedelen. Zijn grote ogen hebben een kleine twinkeling.
    Zijn warrige ongekamde lange zwarte haren, staat warrig om zijn nek heen en worden bedekt met een vrij ruime hoodie. De mouwen beschermen zijn handen tegen de kou, waarbij zijn broek aan alle kanten kapot is.
    Zijn gympen die krap zitten, zijn aan alle kanten kapot en vies.
    Extra:
    Hij woont in een oude stationshal, waar hij alleen komt als de politie er niet is.

    Meer komt zo spoedig mogelijk.


    Vampire + Servant = Servamp

    NATHAN MATTHEW JONES






    Naam:
    Nathan Matthew Jones

    Leeftijd:
    20

    Type(Rich, Criminal, Famous, Poor, etc.):
    Famous. Nathan is een beroemde acteur die in redelijk wat films speelt. Meer dan drie jaar geleden deed hij auditie voor een bijrol in een film en al snel kreeg hij veel meer rollen aangeboden. Sindsdien speelt hij in wereldberoemde films.

    Karakter:
    Hoewel je van een beroemde acteur zou verwachten dat hij heel arrogant is, is Nathan dat niet. Hij vindt het nog steeds moeilijk te geloven dat hij beroemd is en vindt dat hij dat eigenlijk ook helemaal niet zo is. Als hij een poster ziet met zichzelf erop, schaamt hij zich altijd kapot. Hij snapt niet goed dat anderen hem een goede acteur vinden, maar vindt acteren wel heel leuk en doet het graag.
          Hij krijgt veel aandacht van fans, en dan vooral tienermeiden. Hoewel hij denkt dat het geweldig is dat die mensen hem goed vinden acteren, is het voor hem toch allemaal wel raar. Soms gaan de fans veel te ver en dan moet hij schuilen. Hij is er nu al wel aan gewend geraakt, maar moet daarom wel vaak opletten of er niet teveel fans zijn.
          De laatste jaren heeft hij bijna geen tijd meer om dingen te doen anders dan acteren en scripts uit zijn hoofd leren voor films. Daardoor heeft hij geen andere hobby's meer aangezien hij de tijd die hij nog heeft het liefst met vrienden en familie doorbrengt. Hij komt uit een best groot gezin van vijf kinderen, waarvan hij de derde is. Zijn ouders deden hun best om hun aandacht zoveel mogelijk over de kinderen te verdelen, en dat lukte nog best wel redelijk.
          Een vriendin heeft Nathan nog niet, hoewel hij wel iemand zoekt. Hij heeft genoeg fans die hem allemaal wel zouden willen daten, maar hij wil dat niet. Hij wil niet dat iemand hem alleen maar kent door de films waarin hij speelt, omdat hij niet vindt dat ze hem dan echt kennen. Hij heeft een heel romantisch beeld van de liefde en gelooft ook heilig in liefde op het eerste gezicht. De ware is hij nog niet tegengekomen, maar hij is er zeker van dat hij haar tegen zal komen.

    Extra:
    Nathan heeft ernstige dyslexie, waardoor hij op school nooit goede cijfers haalde op taalvakken. Hij heeft de middelbare school afgerond, maar is nooit aan een studie begonnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    She was always looking for more..

    Ik wil mensen nog even de tijd geven om hun rol in te vullen. Maar ik start het topic tussen woensdag en vrijdag. Ik weet namelijk niet zeker hoe druk ik het ga hebben in die dagen, dus ik ga geen specifieke dag geven.


    El Diablo.

    Is er eigenlijk iemand die iets met Chasey ( pag. 2 ) of Christopher ( pag. 3 ) wil ?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hm misschien dat Chasey en Isabelle vriendinnen kunnen zijn? Hoewel ze wel hele verschillende achtergronden hebben.. Maar misschien is dat ook wel leuk?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hm misschien dat Chasey en Isabelle vriendinnen kunnen zijn? Hoewel ze wel hele verschillende achtergronden hebben.. Maar misschien is dat ook wel leuk?


    Ik vind het goed, hoor. Waar kennen ze elkaar vandaan? Ik heb wel een ideetje, maar ja..
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wilt er iemand vrienden/vijanden of wat dan ook zijn met Lily (pagina 1)


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Wilt er iemand vrienden/vijanden of wat dan ook zijn met Lily (pagina 1)


    Misschien Chasey of Chris?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Misschien Chasey of Chris?
    :3


    Ik zat net ook wel iets te verzinnen toen jij het vroeg, maar ik wist niet omdat ze zo verschillen enzo.
    Weet jij miss iets?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ik zat net ook wel iets te verzinnen toen jij het vroeg, maar ik wist niet omdat ze zo verschillen enzo.
    Weet jij miss iets?


    Met welke van de twee?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Met welke van de twee?
    :3


    Mij maakt het niet echt uit. Het ligt eraan of jij iets weet bij een van de twee?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet echt uit. Het ligt eraan of jij iets weet bij een van de twee?


    Misschien dat Christopher iets te doen had met haar vader, ofzo ?
    Want Chris is manager, maar ook een zwaar gevaarlijke crimineel.
    x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Misschien dat Christopher iets te doen had met haar vader, ofzo ?
    Want Chris is manager, maar ook een zwaar gevaarlijke crimineel.
    x)


    Dat is wel leuk.
    En dat Lily hem dan kwalijk neemt dat haar vader is weggelopen, of zoiets?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Dat is wel leuk.
    En dat Lily hem dan kwalijk neemt dat haar vader is weggelopen, of zoiets?


    Jahoor, maar ze weet niet hoe gevaarlijk hij kan worden?
    Dat ze misschien ooit nog is in een probleem met hem komt.
    x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."