• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson ~ ~ MusicAndPeace
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Seto
    ~ Californication
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Type(Rich, Criminal, Famous, Poor, etc.):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Falahee) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 15:57 ]


    El Diablo.

    Mm ik zal even zien. Ik wil liever een meisje omdat dat makkelijker gaat met wat ik in gedachte had maar ik zal even kijken wat ik kan doen.
    En anders maak ik een meisje en een jongen als dat mag?
    Ik zal even nadenken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dat mag ook hoor!


    El Diablo.

    Ik zal morgen mijn rol of rollen hier plaatsen. Want ik zit nu op mijn mobiel en kan dus geen foto's invoegen en zo


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hoe gaan de mensen elkaar ontmoeten en met elkaar om enzo? Moet je relaties afspreken en dan met die mensen spelen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Joy Fields
    Leeftijd: 17 jaar. geboren op 21/10/1997
    Type(Rich, Criminal, Famous, Poor, etc.): Joy is wat je kan noemen arm. Ze woont in New York de stad waar alle dromen uitkomen, behalve die van haar. Joy weet niet wie haar echte ouders zijn en heeft dus haar achternaam verzonnen om zo het idee te krijgen dat ze een volwaardig persoon is. Ze weet niet veel meer over haar kindertijd enkel dat ze toen ze 5 was zeker al op straat leefde. Ze slaapt in een verlaten gebouw waar ze karton op de grond heeft gelegd zodat het er wat warmer zou zijn. Verder staat er niet veel behalve wat spullen die ze op de straat vindt.
    Voor Joy is elke dag een nieuw avontuur omdat ze er voor moet zorgen dat ze eten en drinken heeft, daarom moet ze regelmatig iets stelen. Ook al heeft ze het al regelmatig gedaan, als Joy iets gaat stelen is ze doodsbang. Ze heeft schrik dat de politie haar gaat oppakken of dat iemand haar iets aan gaat doen. Hoe ze aan die angst komt weet ze niet. Misschien omdat ze regelmatig andere zwervers opgepakt heeft zien worden door de politie.
    Karakter: Joy kan enorm vrolijk en gelukkig zijn met iets klein. Sommige dagen vindt ze het zelfs niet eens erg dat ze geen fatsoenlijk huis heeft gewoon omdat ze dan best tevreden is met wat ze heeft.
    Erg sociaal is ze niet en daar is een simpele reden voor: als ze iemand vertrouwt zou ze daar alles mee moeten delen en daar heeft ze te weinig voor. Bovendien weet je maar nooit of die andere het goed voorheeft met je. Ze kent dus niet veel mensen. Daarentegen weet ze wel veel van anderen. Ze houdt iedereen in haar buurt nauwlettend in de gaten en mensen die vaker passeren blijven dus in haar geheugen zitten. Joy is een gevoelig iemand . De rijke mensen in de stad veracht ze. Ze vindt het schandalig dat zij zo rustig kunnen leven met al hun geld terwijl ze zich niets van de armere mensen aantrekken. Jammer genoeg is er weinig dat ze daar aan kan doen.
    Ze heeft vele dromen maar weet dat die niet meer gaan uitkomen daarom verliest ze soms de moed. Andere dagen gaat ze er dan weer voor alsof ze ineens weer denkt dat alles mogelijk is.
    Het liefst zou ze iemand hebben die haar liefde geeft, iemand waar ze zich veilig bij voelt. Ze zou er alles aan doen om een familie te hebben.
    Uiterlijk:



    (zie Chloe Moretz maar dan zonder make-up,... zoals een zwerver) Joy heeft een fijn en kwetsbaar gezicht dat er niet altijd even verzorgd uitziet. Ze heeft nog geen littekens opgelopen, enkel wat schrammen en blauwe plekken. Haar haren zijn honingblond en golven.
    Haar kleren vindt ze verschrikkelijk. Ze zijn lelijk en helpen niet tegen de kou.
    Extra: Joy betekent vreugde. Ze weet niet meer precies hoe ze aan deze naam komt maar ze vindt het een leuke naam ondanks dat ze niet altijd even gelukkig is.

    Ik pas het straks nog aan en de jongen komt ook vanavond. Weet nog niet om hoe laat maar sowieso na 7 uur.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 20:43 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Iemand die vrienden, vijanden enz. Wilt zijn met Evrest.


    Vampire + Servant = Servamp

    kan ik nog meedoen?


    night thinking, day dreaming

    Sure :3


    El Diablo.

    Catesbeianus schreef:
    Hoe gaan de mensen elkaar ontmoeten en met elkaar om enzo? Moet je relaties afspreken en dan met die mensen spelen?


    Ik denk dat ze elkaar gewoon gaan ontmoeten door de stad heen, misschien dat de types die op elkaar lijken wel sneller elkaar tegen komen. Relaties mag je afspreken, ofcourse. Dan is het waarschijnlijk ook makkelijker om te starten.


    El Diablo.

    Naam: Paris Reese Munoz
    Leeftijd: 20 jaar
    Type: Rich
    Karakter:
    Paris is een actief meisje dat meestal met een glimlach op haar gezicht rond loopt. Paris is in enkele woorden snel te beschrijven, misschien wel een van de liefste meisjes die je zult ontmoeten, op sommige punten dan. Ze is grappig, aanwezig, vrolijk, zorgzaam en vooral liefhebbend naar de mensen in haar omgeving. Als Paris iets wil zal ze er alles, maar dan ook echt alles, voor doen om het te bemachtigen. Nooit zal ze eerder opgeven dan nodig is. Paris is het meisje die meestal aan het zingen, dansen of aan het rennen en gillen is. Het maakt haar niet uit of anderen haar irritant en kinderachtig vinden. Ze heeft geleerd om tegen iedereen aardig te zijn en om mensen die ze niet mag te negeren. Ze gelooft graag dat er in iedereen iets goeds schuilt en wil de slechte
    dingen niet zien, ze kan daardoor naïef overkomen, maar eigenlijk heeft ze een vrij goede mensenkennis en kan ze mensen goed inschatten. Ze houdt van aandacht, niet omdat ze onzeker is en het nodig heeft, ze geniet er gewoon van. Paris heeft een grote angst voor kleine gesloten ruimtes, vroeger was dit veel erger, maar nog steeds vindt ze het doodeng. Paris zal haar vrienden altijd steunen in wat ze doormaken. Ze is heel avontuurlijk en durft ze vrijwel alles. Als er ergens iets te beleven valt, dan is Paris daar sowieso bij. Ze is het zonnetje in huis en doet er alles aan om iedereen in haar omgeving op te vrolijken als het wat minder gaat. Ze denkt niet aan de toekomst en leeft in het moment, hierdoor kan ze stomme dingen zeggen/ doen ook al bedoelt ze het niet zo. Paris is erg nieuwsgierig en is dan ook van alles op de hoogte. Ze weet altijd de nieuwste roddels en nieuwtjes. Helaas komt ze hierdoor soms in de problemen. Paris hecht veel belang aan eerlijkheid en vertrouwen, en vertrouwt daarom ook de meeste mensen op hun woord. Ze zal altijd honderd procent voor haar ideeën gaan en ze zal haar doel bereiken, ook al is het met vallen en opstaan.
    Uiterlijk:


    fc: Sophie Turner
    Extra: //

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 15:57 ]


    night thinking, day dreaming

    Cogitatio – Keynes. Iemand die zin heeft om Isilde te meeten als de RPG begint? Ik weet dat ik haar weg laat lopen van huis, dus misschien iemand van de straat, idk.

    @ Keynes, Evrest leeft op straat dus ze mag naar hem toe als je wilt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Antoine D'Ablaing
    Leeftijd: 19 jaar. Geboren op 23 maart 1995.
    Type(Rich, Criminal, Famous, Poor, etc.): Antoine is rijk, nou ja eigenlijk zijn zijn ouders rijk. Hij woont in een grote loft met zijn ouders en heeft bijna alles dat hij maar wensen kan tenminste dat denkt iedereen. Hij houdt van zijn leventje maar hij zou graag schrijver of acteur worden. Jammer genoeg hoopt zijn vader dat Antoine later zijn bedrijf gaat overnemen waardoor hij zijn droom van schrijver of acteur niet echt kan nastreven.
    Karakter: Antoine wordt door enkelen ervaren als een zak en door anderen als een vriendelijke jongeman. Hij kan arrogant doen en zich opwinden wanneer anderen hem niet willen geloven of hem belachelijk proberen te maken. Als ze hem niet respecteren, respecteert hij hen ook niet. Verder is het een vriendelijke jongeman. Hij zal nooit iemand zonder reden kwaad doen en heeft altijd een stralende mooie glimlach op zijn gezicht.
    Verder is hij ook grappig. Hij houdt er van om leuke grappige opmerkingen te maken waardoor de mensen rondom hem altijd wel moeten glimlachen of lachen.
    Hij is gelukkig maar voelt zich af en toen nogal in de steek gelaten door zijn ouders omdat deze vaak zijn gaan werken.
    Uiterlijk: Antoine heeft bruin haar en een aanstekelijke charmante glimlach.


     photo anselelgort2_zpsa70c5fff.jpg
    Extra: Hij heeft een zwak voor puppy's en honden. Honden doen zijn hart helemaal smelten.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 17:43 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Zo nu zijn mijn beide rollen volledig ingevuld.
    Wanneer gaan we beginnen of staat daar nog niets voor vast?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Falahee schreef:
    Ik wil mensen nog even de tijd geven om hun rol in te vullen. Maar ik start het topic tussen woensdag en vrijdag. Ik weet namelijk niet zeker hoe druk ik het ga hebben in die dagen, dus ik ga geen specifieke dag geven.


    When time and life shook hands and said goodbye.