• Gezien ik de laatste tijd weer helemaal into under the dome ben, lijkt het mij leuk hier een MSV over te maken.



    Op 21 oktober wordt de gemeente, Chester's Mill, van de buitenwereld afgesneden door een ondoordringbare, onzichtbare koepel. Het normale leven staat stil.
    Familieleden bevinden zich gescheiden binnen en buiten de koepel. Er vallen zelfs tientallen dode, omdat ze de koepel niet zagen aankomen of er met de auto tegenaan zijn gebotst.
    Kinderen hebben geen ouders meer en andersom. Huisdieren raken hun baasjes kwijt of raken verdwaald buiten de koepel.
    De mensen die zich binnen de koepel bevinden moeten opzoek naar een uitweg, maar deze is niet zo makkelijk te vinden als gedacht. Ook moeten de sherrif en zijn team ervoor zorgen dat er rust en vrede wordt bewaard.
    En hoe zit het met de mensen buiten de koepel die er eigenlijk binnen wonen? Hoe gaan die hun leven verder leiden. Gaan zij opzoek naar een plek om binnen de koepel te komen, of gaan ze hun leven buiten de koepel voortzetten. En wat als je verloofde, dochter, oma of oom binnen de koepel zit.

    Rollen:
    LittleOwlet

    Invullen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Uiterlijk
    • Innerlijk
    • Extra


    Regels:
    • Wees beleefd tegen elkaar.
    • We schrijven in derde persoon.
    • Post minimaal 5 zinnen. Als het echt niet anders kan, knijp ik een oogje toe.
    • Mannen en vrouwen een beetje gelijk houden.
    • Leeftijden graag een beetje verschillend.
    • We volgen het verhaal, maar passen dingen aan. We bevinden ons eigenlijk in seizoen 1 en vinden hier hopelijk een uitweg.
    • Als je de serie niet kent maakt dit ook niet uit, vraag gerust!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 16:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nog nooit een MSV gedaan, is het heel anders dan een RPG?


    Guardian of the Eastern Gate