• Na meerdere topics met hetzelfde thema waag ik me er ook maar aan: een vriendenoproep!
    Ik zit nu al jaren op Quizlet, maar nadat al mijn vrienden langzamerhand afdropen naar Wattpad heb ik mijn nieuwe account aangemaakt, waar ik nu al 10 maanden gelukkig op ben. Zo hier en daar heb ik ontzettend toffe mensen ontmoet, maar mijn Q-vriendengroepje is maar leeg. Daarom leek het me tof om wat meer van jullie toffe mensen te leren kennen om mijn vriendengroep uit te breiden!

    Mijn naam is Dore, ik ben vanaf 8 november 16 jaar en zit in 5VWO. Ik woon in een uithoek van Overijssel en houd heel veel van een heleboel bands/artiesten waaronder The 1975, The Neighbourhood, Blitz Kids, All Time Low, Arctic Monkeys, Brand New, The Front Bottoms, Imagine Dragons, Paramore, Lewis Watson, Ed Sheeran, Beyoncé, Marmozets, Being As An Ocean, Front Porch Step, Tom Odell, Bastille, Jett Rebel, Nirvana, The Beatles, Green Day, Architects, Slaves, Oceans Ate Alaska, Upon A Burning Body, MGMT, Youth In Revolt, Set it Off, Neck Deep, Panic! At The Disco, Pierce the Veil, State Champs, Knuckle Puck, We Came As Romans, Volumes, Catfish and the Bottlemen, Palisades en Punk Goes Pop/Christmas/Classic Rock/whatever.
    Daarnaast binge-watch ik veel series zoals Castle, Bones, Rizzoli & Isles, Supernatural, Teen Wolf, Faking It, Awkward, Orphan Black en Reign.
    10 Things I Hate About You is mijn allerfavorietste film aller-aller-allertijden.
    Ik lees graag, al heb ik daar de laatste tijd weinig tijd voor, reis het liefst het hele land door en ga heel graag naar concerten.
    Op Q schrijf ik 5 Seconds of Summer fanfic's, maar ik vind de band zelf leuker dan hun muziek. One Direction is mijn guilty pleasure.
    (Het maakt trouwens helemaal niet uit of je ook maar één ding dat ik hierboven genoemd heb leuk vindt.)

    Het lijkt me superleuk om meer mensen te leren kennen en ik sta bijna overal voor open; whatsappen, facebook, twitter, tumblr, brieven schrijven of wat dan ook.

    Om niet alleen iets over mij te weten maar ook andersom zou het tof zijn als je dit lijstje in zou vullen als je ook maar een beetje geïnteresseerd ben in een (Q-)vriendschap.
    Naam:
    Leeftijd (en verjaardag?):
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt:
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever:


    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:47 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Naam: Quincy
    Leeftijd (en verjaardag?): 8 Maart (1998) ((ik ben dus 16))
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt: Ik luister metal en posthardcore en stuff (Ook Pierce The Veil en We Came As Romans als ik zo even jou muziekstijl zie cx) Verder vind ik serie's zoals Game of Thrones geweldig en ik hou van fantasy. Helaas kan ik niet over heel veel serie's meepraten.
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever: mijn tumblr is inundati0n.tumblr.com . Het is wel een black and white blog, dus niet iedereen zal het leuk vinden :p

    Het lijkt me leuk om je te leren kennen c: Ik heb zelf ook niet echt Q-vriendschappen (Behalve Erza)


    --

    Naam:
    Amber. ^^
    Leeftijd (en verjaardag?):
    Ik ben 14 en geboren in maart. :3
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt:
    Oh god, mijn lijstje komt redelijk overeen met de jouwe. Arctic Monkeys, All Time Low, Bastille, Imagine Dragons, Ed Sheeran, Beyoncé, The Beatles, One Direction en 5SOS – band en muziek. (: Mijn serie lijst is seriously veel te lang maar ik zal de "bekendste" hier maar neer zetten: Supernatural, the Walking Dead, American Horror Story, 24, Teen Wolf, Once Upon A Time, the Carrie Diaries, Orange is the new black, Faking It, Awkward, CSI, Modern Family, The Blacklist en The Middle. (: Door al dat gekijk was ik bijna niet overgegaan naar HAVO4 (waar ik nu dus wel in zit). Also, boeken. Hm, The Maze Runner, Harry Potter, Narnia, The Mortal Instruments, Gone, If I Stay, Divergent en boeken van Stephen King.

    Mijn naam is Sarita en ik ben 17 jaar oud. Ik ben geboren op 14 oktober dus ik ben nog niet zo extreem lang 17. Ik ben heel erg fan The hunger games, All time low (ik ga naar hun concert wiehie (: ), Ed Sheeran, The Mortal Instruments, The Vampire Dairies, Imagine Dragons, Divergent, Avril Lavigne, He is We, Pretty Little Liars, Harry Potter, Under the dome. En nog veel meer (vooral boeken, ik hou van boeken.)
    Daarnaast judo ik ongeveer elke dag en vind ik sport altijd wel interessant. Op dit moment studeer ik Lifestyle and Welness in Den Bosch.
    Mijn twitter/instagram/snapchat: SaritaEatsYou (zo heet ik ongeveer op bijna elk ding)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe even wat ik bij die van Scribe heb, met extra dingen (krul)

    Naam: Tamara.
    Leeftijd: (Dit maakt mij in principe niets uit. Ik ben dan wel negentien, ik wil best me iemand van dertien of achtentwintig praten. c:) 13, 1 januari jarig
    Fandoms: Oh bereid je voor op heel veel onzin. :'d
    Harry Potter
    The Hungergames
    Glee
    One Direction
    Justin Bieber
    Nirvana
    All Time Low
    Imagine Dragons
    Guns 'N Roses
    Ed Sheeran
    Michael Jackson
    5SOS
    Twilight een heel klein beetje
    Max en Kurt Schneider

    Meer ook wel maar dan vergeet ik t even :'d
    Overige informatie: Heel veel mensen noemen me perv, dus ik denk dat ik dat dan ook wel ben. Verder ben ik... nogal raar soms en heb ik vreemde uitbarstingen en denken mensen dat ik een of andere psychopaat ben. Nou ja. Op straat dan. Maar mijn vriendinnen zijn er wel aan gewend denk ik. :Y)
    Ik heb een vervelend rotzusje, maar ze is toch wel heel erg lief en zo... Nou ja, ze geeft me eten en daarom mag ik haar wel, hehe. Mijn ouders zijn wel leuk, Nederlands docent en partijleider. Dus ze zijn allebei heel oninteressant, maar ze koken heel erg lekker.
    Ik ben forever alone, al had ik tot 3 weken terug een vriendje. Ja dat kan gewoon. Ik met een vriendje, lol. Nee oke, verder hou ik het lekker rustig, behalve als ik Liam Payne tegen kom (;
    Verder zit ik in de 2de van HAVO/VWO en wil ik graag psycholoog worden. Maar daarvoor moet ik VWO doen en ik ben niet zo slim. Derp.
    Ik speel eigenlijk 1 uur per dag gitaar en zing daar meestal veel te hard bij. Verder kan ik een beetje drummen, piano, basgitaar en blokfluit. Hehe.
    Verder ben ik heel saai. :c

    Ik heb whatsapp en Skype, Instagram en Twitter (waar ik niets mee doen.)

    Alstu c:


    wat was dit ookalweer

    Naam: Sylvie
    Leeftijd (en verjaardag?): Ik verjaar op 18 juni en ben nu 20
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt:
    Films: Rock of Ages, Mamma Mia, Confessions of a Shopaholic, The Devil Wears Prada, Red Dawn, The Maze Runner, Divergent, The Fault In Our Stars, Harry Potter, Step Up, The Hobbit, ... Ik hou ook vooral van horror.
    Zangers/Zangeresse/Bands: One Direction, Kensington, OneRepublic, Ellie Goulding, Union J, Nickelback, Paramore, Demi Lovato, Katy Perry, Ashley Tisdale, Hilary Duff, ...
    Boeken: Harry Potter, Twilight, Charmed, boeken van Stephen King, ...
    Series: Pretty Little Liars, Desperate Housewives (ook al is het afgelopen), Young & Hungry, CSI af en toe, ...
    Ik kijk ook heel wat programma's en shows die dagelijks of wekelijks op tv zijn.
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever: Links op m'n profiel te vinden.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:51 ]


    16 - 09 - '17

    Naam: Tesla.
    Leeftijd (en verjaardag?): Ik ben 17 jaar en ben jarig op 18 april.
    Muziek: Muse, The Script, Hurts, Placebo, Snow Patrol en Linkin Park etc
    Series: Once upon a Time, True Blood, Merlin, Game of Thrones, Doctor Who, Penny Dreadful etc

    Ik zit in 6 VWO en ik woon in Amsterdam. Mijn hobby's zijn zeilen, anime, series, lezen en tekenen (:

    Voor meer van m'n fandoms, zie mijn profielpagina :3

    Groetjes!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naam:
    Linde
    Leeftijd (en verjaardag?):
    13, jarig op 24 februari.
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt:
    Ik luister vooral naar Mayday Parade, All Time Low, Our Last Night, Paramore, Nirvana en Ed Sheeran, maar Imagine Dragons, Bastille, Passenger en 3 Doors Down vind ik ook leuk om naar te luisteren.
    Op dit moment volg ik Teen Wolf, Once Upon a Time, Pretty Little Liars en Degrassi qua series. Als ik alles waarover ik fangirl hier neer ga zetten dan ben ik erg lang bezig (het is veel te veel), maar hier de ergste:
    Harry Potter, Hunger Games, Lord of the Rings/Hobbit, The Maze Runner, Divergent, Percy Jackson/Heroes of Olympus, X-Men.
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever:
    Weheartit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Evi
    Leeftijd (en verjaardag?): 14, op 19 maart ben ik jarig.
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt:
    Muziek: Arctic Monkeys, Alt-j, Two Steps From Hell, Glass Animals, Spinvis, The Neighbourhood, Fink, M83, Portugal. The Man,...
    Series: Teen Wolf, Game of Thrones, bijna alle misdaadseries (The Killing en The Mentalist zijn mijn favorieten), Orange is the New Black,...
    Verder vind ik Joel Kinnaman een erg aantrekkelijke man, is Holland Roden één van mijn favoriete actrices en zou ik niet in een wereld kunnen leven zonder Robert Downey Jr en Johnny Depp.
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever: Je mag me altijd op Facebook toevoegen, maar als je mijn achternaam wilt weten moet je me even een pb sturen, haha. Mijn Tumblr

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:03 ]

    Ik heb het momenteel druk maar zsm zal ik iedereen die reageert een persoonlijk bericht sturen, vanavond moet ik keihard leren om op 5VWO te kunnen blijven, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Ik heb het momenteel druk maar zsm zal ik iedereen die reageert een persoonlijk bericht sturen, vanavond moet ik keihard leren om op 5VWO te kunnen blijven, haha.


    Succes!


    16 - 09 - '17

    Naam: Margot, maar noem me maar Marge.
    Leeftijd: Twintig, jarig op vijf mei.
    Muzieksmaak/series/dingen waarover je fangirlt:
    Ik luister voornamelijk naar rock, pop, poprock en ik houd van discomuziek (als in seventy's) en jaren tachtig muziek. Maar eigenlijk vind ik de meeste muziek wel prima. Dr. Who, Sherlock, Supernatural, Pillars of the Earth, Downton Abbey, Selfridges, Once Upon A Time, Skins zijn series die ik kijk (lang niet overal bij met alles). Verder houd ik van Harry Potter, LOTR, Hunger Games, highschool films, heel veel random fantasy.
    Tumblr: Pretty pretty blog


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Frary schreef:
    Ik heb het momenteel druk maar zsm zal ik iedereen die reageert een persoonlijk bericht sturen, vanavond moet ik keihard leren om op 5VWO te kunnen blijven, haha.

    Succes!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hallo, ik ben Inge en ik ben lui, dus kopieer ik even wat stukken uit dat andere topic. :3

    Naam: Inge
    Leeftijd (en verjaardag?): Achttien, jarig op 13 augustus
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt: Zo verschrikkelijk veel, oh jee. Ten eerste Harry Potter, natuurlijk, want ik denk niet dat ik die obsessie ooit nog kwijtraak, zelfs al zou ik dat willen. Verder een hele berg series, zoals In The Flesh, Veronica Mars, Star Trek, Buffy the Vampire Slayer, Merlin, Atlantis, Orphan Black, Sleepy Hollow, Hannibal, The Flash, Please Like Me, Political Animals en nog meer die ik op dit moment vergeet. Ik heb ook (bijna) alles van Doctor Who (de nieuwe serie), Supernatural en Sherlock gezien, maar mijn liefde daarvoor is om verscheidene redenen een beetje bekoeld. Wat films betreft kijk ik graag romcoms of sci-fi en mijn favoriete film is Ten Things I Hate About You, al is dat inmiddels net zozeer wegens de sentimentele waarde als vanwege de inhoud. Een andere favoriet blijft Star Trek: The Voyage Home, waarin Kirk, Spock en co terug in de tijd moeten reizen via "Time Warp" om een walvis naar de toekomst te brengen zodat die met een machine kan praten die de aarde wil vernietigen. Meest geweldige plot ooit. :Y)
    + Wat muziek betreft luister ik zo ongeveer alles, en ik zie net Faking It bij jouw series staan - dat is dus een van de dingen die ik nog was vergeten. ^^
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever: Op Tumblr heet ik itwoodbeprefect. Het is absoluut een multifandom blog, maar op dit moment (re)blog vooral over Marvel (met name Captain America, en dat is nog iets wat ik ben vergeten! ik wist wel dat ik heel belangrijke dingen miste).

    En succes met leren! Je kunt het wel. (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Naam: Loïs
    Leeftijd (en verjaardag?): 17 jaar en ik ben jarig op 16 mei
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt: Te veel dingen. Series: Supernatural, Doctor who, Sherlock, Merlin, Sleepy Hollow, In The Flesh, Orphan Black, Hannibal, The Big Bang Theory, Marvel's Agent of Shield en Legend of Korra. En dan hebben we nog films: Marvel films, Underworld Series , Star Trek en vele andere fantasy, sci-fi en horror. En Met Bands zijn het er ook veel, maar ik schrijf er wel een paar op: Within Temptation, Epica, Lacuna Coil, Arch Enemy en The Agonist.
    En als je het leuk vindt je twitter/tumblr/whatever: Ik heb Tumblr e ik heetDontblinksoldier. Multifandom blog. Voornamelijk Supernatural en Marvel


    Succes met leren ^^

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:35 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Naam: Denise
    Leeftijd (en verjaardag?): 13 ik ben jarig op 30 december
    Muzieksmaak/series die je kijkt/dingen waarover je fangirlt: one direction, five seconds of summer, mainstreet, demi lovato, selena gomez, ariana grande, becky g, r5, ed sheeran, katty perry
    mijn lievelings tv serie's en films zijn: merlin, the hungergames, the hobbbit, lord of the rings.
    Lievelingsboeken: starters, hongerspelen, twilight

    Succes met leren!