• Wauw, dit zag ik dus echt niet aankomen. Ergens achter in mijn hoofd heb ik er wel eens aan gedacht, maar toch wist ik het nooit zeker. Ik ben echt heel blij voor Connor dat hij nu gewoon zichzelf kan zijn, hij heeft gewoon 22 jaar een deel van zichzelf achter gehouden en in de video zag je wel echt dat hij blij was om het eindelijk te kunnen vertellen.
    I don't know, I'm just really happy for him ^^

    Voor degene die hem kennen, hebben jullie het aan zien komen?

    Ik ken hem niet, maar hij ziet er inderdaad toch opgelucht uit. ^^

    Stiekem heb ik het altijd wel gedacht. In ieder geval ben ik ontzettend trots op hem dat hij dit heeft gedurfd, daar moet je lef voor hebben. Ik ben blij voor hem en ook dat ik nog nergens negatieve reacties erop heb gezien.


    Because I love him, do I need another reason?

    Stywin schreef:
    Stiekem heb ik het altijd wel gedacht. In ieder geval ben ik ontzettend trots op hem dat hij dit heeft gedurfd, daar moet je lef voor hebben. Ik ben blij voor hem en ook dat ik nog nergens negatieve reacties erop heb gezien.


    Precies! In de reacties is iedereen echt heel erg lief, ik weet zeker dat hem dat ook goed doet. Zoiets op internet gooien is natuurlijk niet niets.

    Ik had het echt niet verwacht! Het is super cute en ik ben super trots op hem c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ken hem niet, maar ik vind het heel dapper van hem dat hij dit heeft gedaan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ken hem niet, maar ik vind het heel dapper van hem dat hij dit heeft gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stywin schreef:
    Stiekem heb ik het altijd wel gedacht. In ieder geval ben ik ontzettend trots op hem dat hij dit heeft gedurfd, daar moet je lef voor hebben. Ik ben blij voor hem en ook dat ik nog nergens negatieve reacties erop heb gezien.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Stywin schreef:
    Stiekem heb ik het altijd wel gedacht. In ieder geval ben ik ontzettend trots op hem dat hij dit heeft gedurfd, daar moet je lef voor hebben. Ik ben blij voor hem en ook dat ik nog nergens negatieve reacties erop heb gezien.


    16 - 09 - '17

    Ik zag het wel aankomen, verbaasde me eigenlijk ook niet echt, voorgevoel ofzo ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb wel eens van hem gehoord, but I am very proud :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik vond het een hele mooie video en ben supertrots op hem maar ergens maakt het me nog wel verdrietig dat homoseksualiteit nog steeds zo'n big thing is dat er hele video's aan gewijd moeten worden - begrijp me niet verkeerd, ik begrijp volledig dat hij vond dat hij het op deze manier moest delen en ik vind het supermooi, maar het zou natuurlijk mooier zijn als de wereld zo in elkaar zou steken dat niemand meer raar opkijkt als je uit de kast komt, maar helaas is dat in een heel groot deel van de wereld nog lang niet zover. (Stiekem pinkte ik een traantje weg bij deze video, vooral toen hij tranen in zijn ogen kreeg.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Stywin schreef:
    Stiekem heb ik het altijd wel gedacht. In ieder geval ben ik ontzettend trots op hem dat hij dit heeft gedurfd, daar moet je lef voor hebben. Ik ben blij voor hem en ook dat ik nog nergens negatieve reacties erop heb gezien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Frary schreef:
    Ik vond het een hele mooie video en ben supertrots op hem maar ergens maakt het me nog wel verdrietig dat homoseksualiteit nog steeds zo'n big thing is dat er hele video's aan gewijd moeten worden - begrijp me niet verkeerd, ik begrijp volledig dat hij vond dat hij het op deze manier moest delen en ik vind het supermooi, maar het zou natuurlijk mooier zijn als de wereld zo in elkaar zou steken dat niemand meer raar opkijkt als je uit de kast komt, maar helaas is dat in een heel groot deel van de wereld nog lang niet zover. (Stiekem pinkte ik een traantje weg bij deze video, vooral toen hij tranen in zijn ogen kreeg.)


    Mee eens, ik denk dat het over een paar jaar ook wel zo is, dat hoop ik tenminste. Het zou veel dingen een stuk makkelijker maken. ^^

    Ik heb 'm gezien, het verbaast me niet eerlijk gezegd. Ik heb het altijd al gedacht sinds ik zijn video's keek. :')

    Super knap van hem, echt heel jammer dat er nog steeds staten in amerika zijn die homohuwlijken verbieden.
    Maar vind het heel goed van hem! Ook na alles wat hij heeft meegemaakt toen hij uit O2L ging enz


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293