• Wauw, dit zag ik dus echt niet aankomen. Ergens achter in mijn hoofd heb ik er wel eens aan gedacht, maar toch wist ik het nooit zeker. Ik ben echt heel blij voor Connor dat hij nu gewoon zichzelf kan zijn, hij heeft gewoon 22 jaar een deel van zichzelf achter gehouden en in de video zag je wel echt dat hij blij was om het eindelijk te kunnen vertellen.
    I don't know, I'm just really happy for him ^^

    Voor degene die hem kennen, hebben jullie het aan zien komen?

    Wiarda schreef:
    Ik ken hem niet, maar ik vind het heel dapper van hem dat hij dit heeft gedaan.


    26 - 02 - '16

    Deed me echt denken aan dat filmpje van Troye Sivan een jaar terug. Verbaast me totaal niet though, heb al vanaf het begin me afgevraagd of die uit de kast was of niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OopsHi schreef:
    Stiekem heb ik het altijd wel gedacht. In ieder geval ben ik ontzettend trots op hem dat hij dit heeft gedurfd, daar moet je lef voor hebben. Ik ben blij voor hem en ook dat ik nog nergens negatieve reacties erop heb gezien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wiarda schreef:
    Ik ken hem niet, maar ik vind het heel dapper van hem dat hij dit heeft gedaan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Everdeen schreef:
    Deed me echt denken aan dat filmpje van Troye Sivan een jaar terug. Verbaast me totaal niet though, heb al vanaf het begin me afgevraagd of die uit de kast was of niet.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik moest bijna huilen. Het was zo EMOTIONEEL. En ik ben zo trots op hem c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]